Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182112 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #150 Gepost op: augustus 26, 2006, 17:10:38 pm »
Heeee Ann, ik zat vorige week nog aan je te denken!! Zo lang niet hier gezien! En is Pedra weer Pedro geworden? :)

Ik heb in een deuk gelegen vanmiddag. Argos deed iets stouts (haalde de pedaalemmer overhoop) en ik riep boos: Argós!!
Sjakko er achteraan: Verdorie! Stommerd, is niet leuk hoor!  cheesy2

Dorian

• Gast
« Reactie #151 Gepost op: augustus 26, 2006, 17:59:35 pm »
Hihihi Loes, wat grappig.
Ik vind het zo leuk dat die grijsjes, of de meeste gaaien eigenlijk, ook de link leggen tussen wat ze zeggen en een gebeurtenis die er vaak op volgt enzo.
Super grappig.

Ik hoop dat Pinkey ook gaat praten. Ze kan je wel nafluiten (nu ook het geluidje dat komt voor AANVALLUUUUUUUUH!!!)
Dan fluit zij dat en dan roep ik AANVALLUUUUUH.

Volgens mij probeert ze wel te praten, maar dat zal nog wel even duren voordat het ook echt lukt.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #152 Gepost op: augustus 26, 2006, 18:43:34 pm »
Haha, leuk hè? Komt allemaal goed!! ;)
Ja, Sjakko weet echt precies wat ik ga zeggen als er iets gebeurt: laat ik iets vallen, zegt zij al: stommerd (zeg ik tegen mezelf altijd..) of verdorie en zo. Zelfs als ze hoort dat ik wat geirriteerd raak zegt ze al: verdorie!! :)

Cosch

• Gast
« Reactie #153 Gepost op: september 09, 2006, 22:03:29 pm »
Vandaag zijn we naar de papegaaien drive in in rotterdam geweest. Samen met Ashvin (cheetah). Nadat we hem thuis gebracht hadden, dronken we nog wat na. Een vriendin van hem kwam op het laatst binnen en stelde zich voor. Toen zij naar de bank liep en floot Kaya knoert en keihard het bouwvakkersfluitje!  :-[  :-[  cheesy3  cheesy3

Ohhhh we lagen helemaal in een deuk. Ze wist niet waar ze kijken moest!
Geweldig!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #154 Gepost op: september 10, 2006, 23:19:16 pm »
de kleintjes van 5 en 6 jaar komen een paar keer bij me oefenen om een sketchke in te studeren
en ieneke moet op een bepaald moment 11 keer "koekoek" zeggen,je weet wel van die klokken uit het zwarte woud,die koekoek zeggen op het uur
en op een gegeven moment ,na een keer of 4/5 te hebben geoefend hoorden we flip ook "koekoek" zeggen,we stonden even allemaal perplex,de kleine vroeg,en tante hebben we nu goed gehoord en voor ik ja kon zeggen deed flipke het weer,"koekoek"
we zijn beginnen lachen en je kan je wel voorstellen dat er van repeteren die dag geen sprake meer was
en die avond moeste men beide zussen het verhaal aanhoren van de papegaai van tante poes die koekoek deed  cheesy3

jeske5

• Gast
« Reactie #155 Gepost op: september 11, 2006, 10:34:00 am »
twee weken geleden kwam ik aan op mijn werk, en ik stond eventjes te kletsen met mijn baas. ineens hoor ik een kind huilen. ik dacht: dat is het dochtertje van mijn baas.
de week daarop hoorde ik weer gehuil. maar toen zag ik dat het dus niet zijn dochtertje was, maar zijn papegaai!  cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #156 Gepost op: september 26, 2006, 12:35:17 pm »
Ik heb net zo gelachen om die sukkel van een Kaya!  :hart:
Hij is zoooo gek op balletjes. Hij heeft 2 kattenballetjes, met belletjes erin. En daar speelt hij het liefst de hele dag mee.
Ik moet ze dan naar hem toe gooien en hij gaat erachter aan enzo! en gooit ze weer van zijn kooi af.

Net zat hij in zijn kooi en ik gooi dat balletje op zijn kooi. Hij leunt zo ver naar achteren om die balletjes te volgen dat hij achterste voren van zijn stok af duikelt.  cheesy2  cheesy2

TWEETY

• Gast
« Reactie #157 Gepost op: september 26, 2006, 13:56:33 pm »
Ik heb net zo gelachen om die sukkel van een Kaya!  :hart:
Hij is zoooo gek op balletjes. Hij heeft 2 kattenballetjes, met belletjes erin. En daar speelt hij het liefst de hele dag mee.
Ik moet ze dan naar hem toe gooien en hij gaat erachter aan enzo! en gooit ze weer van zijn kooi af.

Net zat hij in zijn kooi en ik gooi dat balletje op zijn kooi. Hij leunt zo ver naar achteren om die balletjes te volgen dat hij achterste voren van zijn stok af duikelt.  cheesy2  cheesy2

cheesy2 cheesy2 cheesy2 cheesy2
ik zie het voor me corina,

tweety daarnet ook , ik laat een map vallen en tweety springt van het verschieten van haar stok. :)
dan is ze precies nog boos op mij ook hoor maddameke schrik ::)

CT

• Gast
« Reactie #158 Gepost op: september 26, 2006, 19:19:21 pm »
Gisteren heeft Cocorico naar de september verklaring van de Vlaamse Regering gekeken, op een bepaald moment floepte hij er zo maar uit: " zal't gaan jong" draaide zich om en ging met zijn speelgoed spelen. Ik lag  krom van het lachen, eigenlijk heeft hij wel gelijk hé. hihihi

Dinnie

giggles

• Gast
« Reactie #159 Gepost op: september 26, 2006, 21:16:12 pm »
Die van mij vergeten ook wel is waar de stok ophoudt  ;D Dat is ook altijd leuk om te zien, of ze zijn zo druk aan het spelen dat ze vergeten rekening te houden met zwaartekracht  cheesy2
Je blijft lachen om die beessies he  ;)

Loesje

• Gast
« Reactie #160 Gepost op: oktober 03, 2006, 06:58:09 am »
Zat Bob lekker met mij te kroelen op mijn vinger. Opeens gaat hij iets verzitten op zo midden op mijn palm lekker te kunnen zitten. Ik vond het wel schattig en ging hem nog maar eens lekker over zijn koppie kroelen. Draait hij zich ineens om, en poept hij mijn hele hand onder. Dus ik zet hem even op mijn been, maak mijn hand schoon en zeg tegen hem: Ah Bob, dat vind Marloes niet zo leuk van jou hoor! Draait hij zich om, kijkt mij aan en antwoord met: Oh oooooh cheesy3

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #161 Gepost op: oktober 03, 2006, 08:44:12 am »
Sjakko zat net een heel repertoire af te steken waarin voorkwam: "Slopen jij he?  Verdorie... jij ben stout!"  ;D

Jarie

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: oktober 03, 2006, 12:00:53 pm »
Jarie heeft ook iets nieuws,ipv Hallo,zegt ie ,,LOW,,zo dom gehoor ;D

amacera de pera

• Gast
« Reactie #163 Gepost op: oktober 04, 2006, 19:07:33 pm »

Lora wandeld graag door het huis als ik niet in de kamer ben dan gaat ze opzoekje hoort haar over het laminaat schuivelen maar mocht ik er niet op bedacht zijn waarschuwt JP_tje me wel  ;D  met een luid en duidelijk lora kom hier .

en af en toe als ik langs de kooi loop zegt ze bom dia (goede dag ) ja ze leert van zelf potugees dat komt dat ik met een walkman op loop met de lessen voor de uitspraak en die moet ik dan herhalen  dat klinkt voor geen meter  maar JP-tje zegt het heel lief  ze wil ons ook wel eens een goede avond wensen met een boa noite  ik moet er echt om lachen , lora  die hou je kop in het marrokaans zegt en nu JP_tje aan de portugeese les  :)
gr Ann

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #164 Gepost op: oktober 05, 2006, 18:13:29 pm »
Kaya blijkt linken te kunnen leggen met voorwerpen en gebeurtenissen, dat blijkt door zijn opmerkingen.

Ik heb al een paar keer meegemaakt dat als de telefoon gaat dat Kaya HALLO roept.  ::)

Ik was straks macaroni aan het koken toen de alarm-wekker afliep omdat de macaroni gaar was riep Kaya van uit de kamer heel hard: WAS DAT?!  cheesy2

Gisteren liep mijn dochter met een banaan naar de kamer, toen Kaya spontaan vroeg: Moet je een banaan?  :o  cheesy2