Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182448 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #180 Gepost op: december 03, 2006, 10:04:43 am »
Sjakko kreeg vanmorgen voor het eerst Scenic in haar treatwheel ipv Ecobird. Ze heeft inmiddels al 30 keer gezedg: Sjakko lekker eten!
Af en toe zegt ze er tussendoor: "Oooooh, Sjakko" op de toon zoals ik het zeg als ik haar zielig vind! Het is echt niet te geloven wat een slimpie het is! (dat ooooh wordt dat uitgesproken als de  o in bijvoorbeeld kom of kop)! cheesy3 Hoezo manipuleren?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #181 Gepost op: december 09, 2006, 11:06:05 am »
Ik lag vanmorgen nog in bed en hoor Sjakko (nog met de doek over de kooi, tis weekend, dus laat): "Argos! Stout! Stouterd!!" Ik denk, ARgos zal wel weer uit de vuilnisbak eten, zal ik er uit gaan? (dan ligt de hele keuken nl. vol met vuilnis). Bedacht me toen dat Sjakko dat nu juist wil bereiken! cheesy2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #182 Gepost op: december 11, 2006, 20:28:35 pm »
Gisteren moest ik hardop lachen om die reclame van Cup a soup over Tim (wie?) en zeg tegen Jari: "Oh wat een leuke reclames hebben ze toch van Cup a soup" (vind die van die douanier ook zo leuk!) en proest nog wat na.. Een half uur later is weer die reclame op TV en Sjakko begint te lachen en Oooh erachteraan met nog wat gebrabbel! :o :a036:

Jarie

• Gast
« Reactie #183 Gepost op: december 15, 2006, 14:14:47 pm »
Jarie zit in de kooi tegen een stuk speelgoed te praten en zeg,,kom maar,geef maar kusje,,kom dan,kom op!

Jessie,die zat te slapen op de speelboom word wakker en maakt een hard smak geluid :hart:
waarop  Jarie snel de andere kant op rent ;D
de bange poeperd cheesy3

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #184 Gepost op: december 15, 2006, 23:26:31 pm »
dit is wel geen grappig voorval met de gaaien,maar het is toch iets komisch  ;D

als één van de buren thuiskomt of wil vertrekken met de wagen en ze gebruiken de afstandsbediening om de auto te openen gaat hier bij ons de kerstverlichting uit  cheesy2  cheesy2
en het wil nu zijn dat die zekers 5 keer op een dag weggaan en dus ook 5 keer terugkomen  :seestars:

cheesy2 cheesy2 cheesy2

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #185 Gepost op: december 16, 2006, 00:57:02 am »
dit is wel geen grappig voorval met de gaaien,maar het is toch iets komisch  ;D

als één van de buren thuiskomt of wil vertrekken met de wagen en ze gebruiken de afstandsbediening om de auto te openen gaat hier bij ons de kerstverlichting uit  cheesy2  cheesy2
en het wil nu zijn dat die zekers 5 keer op een dag weggaan en dus ook 5 keer terugkomen  :seestars:

cheesy2 cheesy2 cheesy2

cheesy2 cheesy3 cheesy2 cheesy3

Maar ik zie het al, mijn man is niet de enige met een tik die alles op afstandbedieningen laat draaien  :) bij ons is dit het eerste jaar dat alle versiering op (1) afstandbediening zit. De kids vinden dat natuurlijk erg leuk: aan uit aan uit aan uit  shootme .... met het gevolg dat ik gisteravond voor het slapen gaan dat DING niet kon vinden  :angry: en ik nog overal de stekkers eruit moest trekken  cheesy2

Africangrey

• Gast
« Reactie #186 Gepost op: december 16, 2006, 21:08:23 pm »
Ha ha leuk allemaal he ;D

Gisteren was ik weer voor de zoveelste keer bezig Jamie's poepjes op te ruimen.
Zeg ik mompelend in mezelf 'ja even jouw rotzooi schoonmaken, pffff'.
Zegt die gaai ineens 'Bah! das poep! Dat kwam er zo leuk uit cheesy2

giggles

• Gast
« Reactie #187 Gepost op: december 17, 2006, 20:08:54 pm »
Als mijn gaaien zoiets zouden zeggen, dan zou ik in me broek piezen van het lachen volgens mij  cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #188 Gepost op: december 20, 2006, 16:06:35 pm »
men moederken kwam zonet ff op bezoek en zag me in eerste instantie niet zitten en roept ,"hallo,is er iemand ?" en voor ik antwoord kan geven zegt  flipke "hallo dikkekop" en men moederken lachen en zegt ,"ik zal je sebiet sé ,dikkekop tegen mij"  cheesy2 ;D cheesy3 cheesy2 ;D cheesy3

Cosch

• Gast
« Reactie #189 Gepost op: december 20, 2006, 16:10:01 pm »
 cheesy2  cheesy2

Als ik iets laat vallen zegt Coco: hou vast!  ;D Klinkt ook altijd zo leuk!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #190 Gepost op: december 20, 2006, 16:13:39 pm »
zo flip ook,tegenwoordig heeft hij door dat als hij zijn okkernoot een paar keer laat vallen hij ze dan makkelijker open krijgt en dus telkens ze valt raap ik ze op,maar na een keer of drie vier zeg ik snel als die noot valt,potverdomme flip  :angry:
en nu vorige week liet hij zijn noot vallen en zei zelf,potverdomme flip  ;D ;D
ik schoot in de lach,verkeerd ,ik weet het maar het was zo grappig op dat moment

Cosch

• Gast
« Reactie #191 Gepost op: december 28, 2006, 08:52:22 am »
Coco liet Kaya gisteren dansen!  cheesy2

Coco zat het geluidje van met je tong klakken te maken. Vervolgens zag ik Kaya helemaal swingen en uit zijn dak gaan.  ;D
Was erg grappig om te zien!

Dorian

• Gast
« Reactie #192 Gepost op: december 28, 2006, 09:47:04 am »
Hahaha, door zo'n dingen verheug ik me alleen nog maar meer op de komst van Mickey, Corina  :hart:

Ik lag eergisteren in bed, half al te slapen en al een beetje in dromenland:
"Menno"
"Ja?"
"Kun jij Pinkey en Mickey al hun jas aan doen, want het is koud buiten."

Vervolgens realiseerde ik me in mijn half wakker zijn dat ik dat echt hardop had gezegd. Toen was ik natuurlijk weer wakker.
En toen ik eenmaal sliep heb ik de hele nacht kleren moeten kopen voor Pinkey en Mickey, maar ook voor de Ara die we helemaal niet hebben. Die heette in mijn droom Zwabber en we moesten geen winterkleren kopen, maar wat t-shirtjes voor in de zomer en op de groei, want Zwabber moet nog groeien. Ze hadden erg leuke kleren bij de C&A  cheesy2

Dorian

• Gast
« Reactie #193 Gepost op: december 28, 2006, 11:59:23 am »
Ja ik weet het. Gaan we weer  cheesy3  doh

Vannacht was minder erg. Toen liep de Zwabber papegaai weg de trappen af. Met een bordje op zijn kont (waar Menno en ik het pas geleden een keer over hadden)
"pas op, zwenkt uit"

Maar nu weet ik ook hoe dat eruit ziet  ;D  :cool:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #194 Gepost op: december 28, 2006, 19:27:15 pm »
de woordenschat van flip en arthur gaan er degelijk op vooruit
ze zeggen nu allebei,dikkop,kuschkop ,tuur zegt heel lief "flippeke" en onze flip zegt "dikke tuur" de kiekeboe's op alle toonhoogten swingen hier de pan uit net zoals de vele kussen
de laatste verwikkelingen zijn echter dat ze hun eigen woordjes maken ook  :o
zo hoor je al eens kiekekop samenstelling van kiekeboe en dikkop ,en kiekekuschje ,koek te pas en te onpas

deze dagen is marc ook ganse dagen thuis en hoort hij ook alles wat ze zeggen,want meestal moet ik het doorgeven s'avonds,flip heeft dit gezegd of tuur heeft dat gezegd en hij geloofd me dan wel ,maar nu hoort hij het zelf ;luid en duidelijk en ligt regelmatig plat ,ook zit onze flip en tuur allebei met een rokershoest,als je het hoort ,het is net hetzelfde als hoe ik hoest  cheesy3 cheesy3