Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181899 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #195 Gepost op: december 30, 2006, 22:48:52 pm »
Dat klinkt allemaal wel heeeeel gezellig Vivke!

ja hoor zeker weten ,als je ze bezig hoort is het echt wel de moeite,vandaag weer nieuwe verwikkeling dikke koe ipv kiekeboe
en poezen doen klakgeluidjes volgens de flip  ;D ;D ;D

TWEETY

• Gast
« Reactie #196 Gepost op: december 30, 2006, 23:52:51 pm »
dikke koe ipv kiekeboe

cheesy3 dat meen je niet vivke, tweety zegt net hetzelfde  ;D

en koffie en koek maakt koffiekoek  cheesy3

en nu zegt ze steeds tweeteke en direct erna tweetebol  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #197 Gepost op: januari 01, 2007, 20:05:50 pm »
dees was ik vergeten te vertellen

vorige week kwam ik binnen van buiten zegt marc ineens tegen mij "jij bent wel een straffe zenne,ik zit tegen jou te praten en jij geeft geen antwoord" waarop ik zeg,ik was helemaal niet binnen ,ik heb jou niet horen praten of iets horen zeggen tegen mij,ik was in de wasplaats ,zegt hij "jij denkt zeker dat ik gek ben,ik heb je horen hoesten in de keuken !!!!! " ik blijf volhouden dat ik in de wasplaats was en dus helemaal niet lopen hoesten heb, en toen ineesn kwam het verlossende geluid  :o :o
het was de flip ,boven op zijn speeltuin,zit hij gewoon mijn hoest te imiteren,als ik het zelf niet gehoord had zou ik zweren dat ik zelf aan het hoesten was ,het piepte al even erg als ik  ;D  ;D ;D

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #198 Gepost op: januari 05, 2007, 17:38:55 pm »
Ik had ook iets liefs vanmiddag.
Als ik met Mr Darcy zit te tutten, zeg ik oa "kusje" geef hem vervolgens een kusje en maak daar kusgeluidjes bij.
Vanmiddag haal ik Mr Darcy uit zijn kooi, zeg "kusje" en voor ik maar iets kan doen, hoor ik hele duidelijke kusgeluidjes uit de kooi van de andere kant van de kamer! Zit ons valkje Skye daar voor het eerst van zijn leven kusgeluidjes te maken! :hart:
Hoezo aandacht naar je toe trekken?  :)

Africangrey

• Gast
« Reactie #199 Gepost op: januari 05, 2007, 22:21:19 pm »
Haha leuk he je blijft je verbazen om die slimme beesten :)

Vandaag gelachen zeg ;D
Jamie kan weleens van die luidruchtige geluiden produceren (auw m'n oren :)) en toen heb ik soms geroepen in wanhoop (ik weet het is verkeerd): 'Hou op! of,' hou op he!'

Had ik vandaag een aanvaring met mijn geliefde wederhelft en dan zal ik waarschijnlijk mijn stem verheft hebben en in t heetst van de strijd roept die gaai ineens keihard 'Hou op he! ;D'

Oei, weer wat geleerd cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: januari 06, 2007, 22:57:25 pm »
Kaya zit zichzelf te slaan met een lepel!  cheesy2  cheesy2
Boos dat hij op die lepel word! Volgens mij heeft tie helemaal niet in de gaten dat hij het zelf doet!  cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #201 Gepost op: januari 08, 2007, 21:54:44 pm »
Ik had Kaya en Coco vanavond even meegenomen naar mijn ouders. Vinden ze altijd leuk.
En Coco zat helemaal op zn praatstoel.

Zegt mn moeder tegen hem: Hoe ist met joe  :-[ Zegt tie: Goedddd

vervolgens gaat ze het liedje: slaap Coco slaap zingen (kent Coco ook uit zijn kop). Toen ze uitgezongen was zegt meneer: Goed zo joh!

Nou we lagen echt helemaal in een deuk!

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #202 Gepost op: januari 10, 2007, 17:55:34 pm »
De rollen zijn hier omgedraaid  :o

Gister bood ik Flurry 2 keer achter elkaar een pellet aan maar hij weigerde beide keren.
Toen wilde hij een kusje,en daarna pakte hij de pellet wel aan  cheesy2

Het is natuurlijk toeval,maar wel heel leuk  ;D

Loesje

• Gast
« Reactie #203 Gepost op: januari 13, 2007, 22:00:57 pm »
 cheesy2

Bob was ook weer lekker bezig. Ik deed zijn kooi open, en haalde eerst Emma eruit. Bob zat ondertussen al boven op zijn kooi Kom maar! (1 van zijn enige woorden) te roepen. Ik zette Emma op de klimboom liep terug naar Bob en zei Kom maar (nu weet je waar hij het van heeft ;)) hij huppelt ondertussen naar de achterkant van zijn kooi (waar ik niet bij kan) en gaat weer verder met Kom maar! Kom dan!  :) Dus ik moest eerst lachen, en riep hem toen nog maar eens. Meneer had ondertussen de smaak te pakken en riep echt constant: Kom nou! terwijl hij over zijn kooi aan het huppelen was cheesy3 Na ongeveer 5 min had ik hem eindelijk te pakken.

Zit hij 's avonds in zijn kooi komt er heel zachtjes een fietfieuw uit :hart:, dus ik zeg op de automatische piloot goed zo Bob!, meteen gevolgd door weer een fietfieuw, ik weer Goed zo! Bob weer fietfieuw, ik weer goed zo! Toen was het opeens stil en een minuutje later begon hij heel hard te lachen :)

Emma zat laatst bij mij op schoot even lekker te kroelen. Ze was volop aan het babbelen en opeens was het stil. Dus ik vraag aan haar: Wil je nog meer kwijt Emma? Ik krijg meteen antwoord op die vraag als Emma eens lekker gaat zitten poepen cheesy3
Echt haar timing was zo goed :)

Cosch

• Gast
« Reactie #204 Gepost op: januari 20, 2007, 20:35:44 pm »
Kaya heeft het uitknopje van mn beeldscherm gevonden!  :S
Dus het is nu leuk om mij te pesten en telkens het beeldscherm uit te zetten!

Zucht.....

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #205 Gepost op: januari 20, 2007, 21:57:10 pm »
tweety zei vanmiddag luid en klaar "koek" sandra reageert met "koek is op" en flipke begint ineens te lachen hahahaha ,was komisch ,die combinatie  cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #206 Gepost op: januari 21, 2007, 11:15:23 am »
 cheesy2  cheesy2

Ja zoiets. Gelukkig deed hij hem laatst ook gelijk weer aan voor mij!

Oh ja en als jullie een keer allerlei rare tekens zien staan  :-[ Dan liep Kaya over mn toetsenbord!

Dan is het echt zo van: Kayaaaaaa wat heb ik gezegd over jou en toetsenborden. Dat mag niet.. En dan kijkt hij zo onschuldig!  :hart:

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #207 Gepost op: januari 23, 2007, 22:44:56 pm »
Kaya was net lekker een kartonnen doosje aan het slopen, ik hoorde het vallen en Kaya zei met een gemeen stemmetje: snotverrrrrrrrrrrrrrrrrr  :o  cheesy2

Cosch

• Gast
« Reactie #208 Gepost op: januari 26, 2007, 11:22:59 am »

Ik had gisteravond Kaya op deze manier aan zijn kooi hangen  cheesy3  cheesy3
terwijl hij een speeltje vasthield in zijn poten.

Ik heb helemaal in een deuk gelegen. Het zag er echt niet uit!

Maar omdat ik niet snel genoeg was met een foto maken, heb ik deze van japie maar even gejat omat het precies zo was!
 cheesy2

noa

• Gast
« Reactie #209 Gepost op: januari 29, 2007, 20:28:54 pm »
Noa was vandaag bij nico's moeder op visite.
daar zit ze op een papegaaien standaard die dan op tafel staat.
vandaag kwam ze dat standaartje af via het trapje de tafel op, waarbij ze naar het pakje sigareten liep wat open op tafel lag,
ze pakt met der snavel een peuk er uit en liep terug naar haar standaard  cheesy3 cheesy3
echt heel komisch om te zien. had het eigelijk moeten filmen. had een goeie geweest voor filmpje van de maand februari.

wat ook leuk was, dat ze op grond liep waarbij de hond ( herdershond) met der wou spelen, en telkens het balletje naar haar toe gooide, waarbij zij zo keek van wat moet ik met die bal :)