Bob was ook weer lekker bezig. Ik deed zijn kooi open, en haalde eerst Emma eruit. Bob zat ondertussen al boven op zijn kooi Kom maar! (1 van zijn enige woorden) te roepen. Ik zette Emma op de klimboom liep terug naar Bob en zei Kom maar (nu weet je waar hij het van heeft

) hij huppelt ondertussen naar de achterkant van zijn kooi (waar ik niet bij kan) en gaat weer verder met Kom maar! Kom dan!

Dus ik moest eerst lachen, en riep hem toen nog maar eens. Meneer had ondertussen de smaak te pakken en riep echt constant: Kom nou! terwijl hij over zijn kooi aan het huppelen was

Na ongeveer 5 min had ik hem eindelijk te pakken.
Zit hij 's avonds in zijn kooi komt er heel zachtjes een fietfieuw uit

, dus ik zeg op de automatische piloot goed zo Bob!, meteen gevolgd door weer een fietfieuw, ik weer Goed zo! Bob weer fietfieuw, ik weer goed zo! Toen was het opeens stil en een minuutje later begon hij heel hard te lachen

Emma zat laatst bij mij op schoot even lekker te kroelen. Ze was volop aan het babbelen en opeens was het stil. Dus ik vraag aan haar: Wil je nog meer kwijt Emma? Ik krijg meteen antwoord op die vraag als Emma eens lekker gaat zitten poepen

Echt haar timing was zo goed