Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181869 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #210 Gepost op: februari 05, 2007, 11:20:56 am »
Mijn man is op maandag morgen thuis en ik ben dan werken.
Hij had vanmorgen erg moeten lachen om Kaya.

Kaya was mij aan het roepen en riep er nog iets heel interresants achteraan:

Dian! Diiiaaann! Moet je een soepkip!!!

cheesy3 cheesy2

ƒ®@N$j€

• Gast
« Reactie #211 Gepost op: februari 05, 2007, 12:57:31 pm »
Lovey kan wel wat dingen zeggen nu en kan veel geluidjes, zoals bommetjes, geluidjes van het soldaatje spelen zoals geweerschoten enzo. Alleen komen die dingen soms (soms ook wel!) er nog niet op het goede moment uit. Een paar leuke dingen.

Ik zat 'r uit te dagen en maakte een vuist en en klopte ermee zachtjes op haar snavel. Meestal gaat ze dan heel enthousiast met haar snavel tussen mijn knokkels duwen en zo zitten we een beetje te stoeien. Ook vaak prik ik haar dan met een vinger in haar buikje. Meestal maakt ze dan soldaatje geluiden. Maar die ene keer, ik klopte met mijn vuist op haar snavel en haar antwoord was....... "koekoek!"

Lovey is ook een jatmoos. Trekt alles wat ik vast heb uit mijn handen. Laatst was ik mijn nagels aan het knippen en ze trekt dat knippertje uit mijn handen. Meestal heeft ze die binnen een minuut helemaal uit elkaar. Deze keer echter liet ze hem vallen. Haar reactie....? Ze liet een dikke boer! :oops:

Whiskey kan dingen zeggen maar doet het haast nooit. Whiskey zat in de kooi en Lovey had ik bij me en ze liep weg, naar mijn man. Toen zei ik tegen haar, je haat me he?? Hoor ik een exact Lovey stemmetje vanuit de kooi komen: "iiieeeeeejjjjja!"  :S

Soms he....? :angry:  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #212 Gepost op: februari 05, 2007, 22:59:58 pm »
zat ik net in de wachtzaal met flip en tuur in de bench en bij binnenkomst vielen alle gesprekken stil,zaten allemaal honden en katten en komt daar ineens iemand met 2 gaaien tussen zitten
ik zet me ergens neer zodat de honden niet zo direkt zicht hebben op de kooi ,heel de wachtzaal stil,maar echt muisstil ,en de flip kijkt zo rond en ineens doet hij het bouwvakkers fluitje
gans de wachtzaal aan het lachen en arthur die kijkt zo van"waar is de bom gevallen"  ;D ;D ;D, die wist precies van niets  cheesy3

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #213 Gepost op: februari 06, 2007, 23:11:31 pm »
was ik nog vergeten zonet, toen daartsrks colette nog hier was is het beginnen sneeuwen ,grote dikke vlokken,dus wij buiten met onze gaaitjes om ze laten kenis te maken met dat witte spul

:o :o :o ooooooohhhhhhhh wat eng,al die witte dingen die naar beneden vallen zomaar op je hoofd,kopjes naar links,schoudertjes naar rechts ,duikennaar onderen,wegkruipen op de schouders ,niets hielp om die enge  witte dingen tegen te houden,die bleven maar komen  cheesy3 cheesy3 cheesy3
niet flip ,niet tony of tuur,geen van de drieën vonden ze het leuk
sander stond klaar met het  :pics: apparaat en die vind je terug in het topic,tony's bezoekje in belgie

heel grappig om zien hoe die gaaien de vlokjes willen ontwijken,bij tuur viel er één op zen snavel en die keek zo van" wat heb ik hier nou hangen"  cheesy2 cheesy2

Leo

• Gast
« Reactie #214 Gepost op: februari 08, 2007, 10:18:13 am »
Bijou krijgt een apart potje met fruit of de groenten van de dag als wij gaan eten en eet dit aan de rand van tafel op.
Gisteren was het friet ik ging even naar frietjes kijken en vliegensvlug :o pikte zij er één(frietje) van mijn bord en vluchtte naar haar klimboom om daar haar frietje op te smullen. cheesy3 Het word een echte Belgische gaai  cheesy2
Als deze op was kwam ze terug voor haar appeltje en bleef wel op tafel om dit op te smullen.

Africangrey

• Gast
« Reactie #215 Gepost op: februari 10, 2007, 00:28:16 am »
 :o haha super dit he :thumsup:

Hoezo slim? het komt erop neer dat hij gewoon een reactie ontlokt, geweldig zeg :thumsup:

Ik zit me soms af te vragen, volgens mij zijn gaaien nog veel slimmer dan wij weleens vermoeden, zo heb ik nog een voorbeeld:

Tis wel niet zozeer een hilarische uitspraak of komisch voorval, maar wel leuk toch ;D
Had ik een paar weken terug een speeltje gekocht bij Dieca met 4 verschillende kleurtjes, erg gemakkelijk te slopen.
En wat denk je, de volgorde van slopen (er zaten allemaal van die slierten aan) gebeurde op kleur :o
Eerst alle blauwe (een stuk of 6) later oranje enzovoort :)
Is dat toeval? ???
Ben zo in staat een nieuw speeltje te gaan halen, gewoon kijken of dan hetzelfde gebeurt :)
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2007, 00:30:52 am door Africangrey »

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #216 Gepost op: februari 11, 2007, 02:28:28 am »
Kaya zat straks op de klimboom en ik was even de keuken uit geweest, toen ik terug kwam donderde hij bijna van de boom af. Ik zag hem nog net wat fladderen om zijn evenwicht te bewaren, en tegenlijk riep hij: Stik toch! verrrrrr!!  :o :o :o cheesy2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #217 Gepost op: februari 12, 2007, 17:29:40 pm »
Ik zat vanmorgen achter de computer en dacht steeds dat ik de achterdeur hoorde.. dan keek ik, maar nee.. Tot ik een ander geluid hoorde, toen had ik pas in de gaten dat ik Sjakko was vergeten en in de douche had laten ziitten!! cheesy2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #218 Gepost op: februari 12, 2007, 18:30:00 pm »
:o arme sjakko  :)

Ben je gek joh, die zat daar lekker op haar gemakkie geluidjes te maken.. cheesy2
Een paar zomers geleden was ik haar 's avonds vergeten op het bordes in de tuin en toen begon de slimmerd het autoalarm na te doen, zo van: dat zal ze wel horen!! ;D
« Laatst bewerkt op: februari 12, 2007, 18:33:52 pm door Loes »

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #219 Gepost op: februari 14, 2007, 14:57:17 pm »
als ik smorgens de gaaien afdek ,krijg ik steeds een hele lieve fieuw ,heel zacht ,bijna een fluistering ,zowel van flip als van tuur
nu vanmorgen deed ik de doek eraf en wachte op mijn leive fieuw en wat zegt flipke " kaketoe doeeeennn "  ;D ;D ;D

is iets wat ik zelf wel veel zeg omdat ze smorgens --tuur nu ook -- hun ochtendbom buiten laten vallen,en ik zeg dan al eens,"allez kaketoe doen " en flip maakte nu zelf zijn combinatie  :seestars:

TWEETY

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: februari 14, 2007, 21:46:04 pm »
als ik smorgens de gaaien afdek ,krijg ik steeds een hele lieve fieuw ,heel zacht ,bijna een fluistering ,zowel van flip als van tuur
nu vanmorgen deed ik de doek eraf en wachte op mijn leive fieuw en wat zegt flipke " kaketoe doeeeennn "  ;D ;D ;D

is iets wat ik zelf wel veel zeg omdat ze smorgens --tuur nu ook -- hun ochtendbom buiten laten vallen,en ik zeg dan al eens,"allez kaketoe doen " en flip maakte nu zelf zijn combinatie  :seestars:
cheesy3 cheesy3 cheesy3
als het licht aangaat smorgens en ik doe niet rap genoeg de doek af de kooi dan zegt tweety heel luid kieeeekeboeeee  ;D

Cosch

• Gast
« Reactie #221 Gepost op: februari 14, 2007, 22:39:04 pm »
 ;D leuk.

Als Coco hier kiekeboe roept.. dan gaat hij ook met zn kop heen en weer. Dus kiekeboe en kop naar beneden, vervolgens Kiekeboe en kop weer omhoog!   ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #222 Gepost op: februari 15, 2007, 08:56:14 am »
Mick roept elke ochtend "sooooooooooow" als de doek eraf gaat.
en als ze mij naar de WC hoort gaan ook. hahahahahaha.
en daarna als ze haar bommetje laat vallen weer, maar ws omdat ik dat steeds zeg als ze dat doet.

flinke poepbom en dan een hele lieve "soooooooooooooooow"  cheesy3

TWEETY

• Gast
« Reactie #223 Gepost op: februari 16, 2007, 10:33:24 am »
eergisteren moest ik in het centrum van gent een klant bezoeken, toen ik er naar toe stapte liep er een merel voor mij op het voetpad.
hij liep een beetje scheef en vloog niet op toen de mensen passeerden.
ik kon hem echt niet zo laten want dan kwam hij onder een auto terecht  ::)
dus ga ik de winkel binnen en vraag ik een lege doos om een gewond vogeltje te vangen en naar het vogelasiel te brengen (die blikken  shootme )
ik in volle centrum met een lege doos op jacht  cheesy3
met mijn mooie kledij aan op laarzen met hakjes  ;D
die merel heeft zo een tiental minuten met mijn voeten gerammeld  :S
onder een auto zich verstoppen en zo.
ondertussen stonden er al een paar mensen te kijken zo van  shootme
plots was ik heel dicht en vloog hij weg  :o
niets aan de hand dus  :-[
maar ik kon het niet laten om hem te redden  :-[
happy end voor het vogeltje maar ik durf niet meer in die straat komen  doh

Caiolinda

• Gast
« Reactie #224 Gepost op: februari 17, 2007, 17:42:14 pm »
Ik moest gisteren ook erg lachen Bas is aan het stoppen met roken is nu een week gestopt en wat heeft hij om het roken niet zo erg te missen zoethout.

Quinzy zat gister bij hem en die dacht waarschijnlijk ga jij nou op mijn houtjes bijten want die loopt naar hem toe (hij zat op zijn arm) Steekt z`n nek uit en gaat er gelijk vandoor met het zoethout. Moest zo lachen en probeer het dan maar weer terug te krijgen/af te pakken Quinzy draaide zich in allerlei bochten zodat Bas het niet te pakken kreeg echt een heerlijk gezicht.