dit wou ik wel even vertellen over het weekend met nicole hier
flipke is de spraakwaterval in huis en nick heeft dat ook gehoord,zolang hij haar niet zag

smorgens vb,marc staat eerst op ,laat de gaaien los en het gewone ritueel,en flip begint te fluiten en te praten,ik sta op en doe mijn ritueel waardoor flip niet word gestoord en rustig verder gaat,als de badkamer vrij is,riep ik nicky op,en flip die tetterde maar door tot zij de keuken in kwam,dan speelde hij ineens voor standbeeld,geen beeld en geen klank,op momenten zou je zelfs zeggen geen beweging ook meer,nicky verdwijnt in de badkamer en flip herhaalt zijn bezigheden

tot ze erweer uitkomt
zo ging het ook ,zolang we aan de buggy bezig waren ,geen klank,het was dan even tijd voor een pafke,flipke begon te tateren en te fluiten,ik kom binnen ,hij gaat door ,nick komt binnen ,hij stopt,enzo begint het op te vallen,dat hij nicky niet moet,ze staat aan de frigo om iets te nemen duikt hij van zijn speeltuin boven naar beneden haar richting toe om haar te laten schrikken,hij dreigt maar doet niets
de zondag eigenlijk het zelfde tafereel en maandag ook,maandagnamiddag toen ik thuiskwam van haar naar het station te doen,en ik kwam binnen keek hij echt achter me door om te zien of die rivale van hem mij nog volgde en ik zei,nee nee ,ze is er niet meer bij ,ze is op weg naar huis,wees nu maar gerust,waarop flip heel luid het bouwvakkersfluitje liet horen en heel gek begon te doen

marc vertelde nog dat van als ik ben vertrokken met haar ,hij niet meer heeft gezwegen

de gek
en nu vanavond zat hij op men schouder en keek hij heel even naast me om te zien of nicky daar niet zat en nestelde hij zich vlug op menboezem,op zijn kroelplekje

hij was dus gewoon heel jaloers op nicky die zoveel aandacht van me kreeg ,ze zijn toch niet te voorspellen hé die grijzen