Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182265 keer)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #225 Gepost op: februari 17, 2007, 22:48:08 pm »
O,jee Kaya begint uitspraken van de kinderen over te nemen... zo zei hij gisteravond in eens uit het niets:

Doe niet zo flauw!  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #226 Gepost op: februari 17, 2007, 23:57:07 pm »
gesprekje van vandaag

nicole,hallo flip;ik ben nicole ,ben jij lief
flipke ooohhh kom
nicole komt dus
flip zegt hap in de vinger  cheesy3 cheesy3

TWEETY

• Gast
« Reactie #227 Gepost op: februari 18, 2007, 20:55:21 pm »
gesprekje van vandaag

nicole,hallo flip;ik ben nicole ,ben jij lief
flipke ooohhh kom
nicole komt dus
flip zegt hap in de vinger  cheesy3 cheesy3

heeft ze nog geluk  :)
bij mij was het in mijn tong  :o
en ik heb er zo maar 1 en heb die hard nodig  cheesy3

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #228 Gepost op: februari 19, 2007, 23:34:28 pm »
dit wou ik wel even vertellen over het weekend met nicole hier
flipke is de spraakwaterval in huis en nick heeft dat ook gehoord,zolang hij haar niet zag  :o
smorgens vb,marc staat eerst op ,laat de gaaien los en het gewone ritueel,en flip begint te fluiten en te praten,ik sta op en doe mijn ritueel waardoor flip niet word gestoord en rustig verder gaat,als de badkamer vrij is,riep ik nicky op,en flip die tetterde maar door tot zij de keuken in kwam,dan speelde hij ineens voor standbeeld,geen beeld en geen klank,op momenten zou je zelfs zeggen geen beweging ook meer,nicky verdwijnt in de badkamer en flip herhaalt zijn bezigheden  cheesy3 cheesy3 tot ze erweer uitkomt
zo ging het ook ,zolang we aan de buggy bezig waren ,geen klank,het was dan even tijd voor een pafke,flipke begon te tateren en te fluiten,ik kom binnen ,hij gaat door ,nick komt binnen ,hij stopt,enzo begint het op te vallen,dat hij nicky niet moet,ze staat aan de frigo om iets te nemen duikt hij van zijn speeltuin boven naar beneden haar richting toe om haar te laten schrikken,hij dreigt maar doet niets
de zondag eigenlijk het zelfde tafereel en maandag ook,maandagnamiddag toen ik thuiskwam van haar naar het station te doen,en ik kwam binnen keek hij echt achter me door om te zien of die rivale van hem mij nog volgde en ik zei,nee nee ,ze is er niet meer bij ,ze is op weg naar huis,wees nu maar gerust,waarop flip heel luid het bouwvakkersfluitje liet horen en heel gek begon te doen  cheesy2 cheesy2

marc vertelde nog dat van als ik ben vertrokken met haar ,hij niet meer heeft gezwegen  cheesy2 cheesy2 de gek
en nu vanavond zat hij op men schouder en keek hij heel even naast me om te zien of nicky daar niet zat en nestelde hij zich vlug op menboezem,op zijn kroelplekje  :hart:

hij was dus gewoon heel jaloers op nicky die zoveel aandacht van me kreeg ,ze zijn toch niet te voorspellen hé die grijzen  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #229 Gepost op: februari 19, 2007, 23:41:51 pm »
weet je ,ik vond het ook jammer voor haar,ze had zo gehoopt van zoveel te doen met flip,alleen tjah,heeft ze haar avontuur nu gehad met arthur,die was wel heel lief voor der,zoals je ziet op het filmpje,hij wou zelfs gaan fladderen met haar,geweldig vond ze het  :hart:

TWEETY

• Gast
« Reactie #230 Gepost op: februari 20, 2007, 08:45:13 am »
die grijsjes hebben nogal streken hè  ::)
ons ziet flip graag komen want hij weet dat we savonds weer verdwijnen  :)
ik heb ook iets ontdekt van tweety,
ze is heel sterk voor de vrouwen en moet van de meeste mannen niets weten.
mijn vriendin en haar dochter mochten aan de kooi komen en kregen zelfs kusjes  :o
vivke mag ook al wat met haar doen en mijn schoonzus ook.
de enige man die ze toelaat is tot nu toe marc (man van viv) geweest.
maar marc zet ook door en reageert niet op haar toneelstukje  :)
het zijn eigenwijze grijze

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #231 Gepost op: februari 20, 2007, 13:43:28 pm »
hallo ikke weer hier :)
flip is een eigenwijze grijze :) maar wel een schatje hoor! hij hielt mij ook voordurend in t oog! :)
lachen was wel dat als flip niets meer zei dat arthur het hoogste woord voerde! als hij dacht:
"die houdt nu zijn mond, nu kan ik eens tetteren" cheesy2
ik vond t super, de foto's zijn aant uploaden en zal ze sebiet plaatsen, met het hele verhaal

:-* aan mammie, ik heb een :thumsup: weekend gehad!!

gr. nicole

giggles

• Gast
« Reactie #232 Gepost op: februari 20, 2007, 20:21:52 pm »
Als wij hier vreemden in huis hebben dan gaat Balou ook 9 van de 10x in het verste hoekje van de kooi zitten en dan hoor je hem ook niet...
Het zijn gewoon eigenwijze roodstaarten en geen grijze roodstaarten denk ik  ;D

Leo

• Gast
« Reactie #233 Gepost op: februari 24, 2007, 18:56:52 pm »
Ik heb onlangs gelezen dat kaas niet zo goed is voor Bijou.
Iets in verband met vertering.Dus ik zeg tegen Hilde geen kaas meer voor Bijou.
Vandaag was het een gevecht om een sandwich met kaas te eten zonder dat Bijou er een stuk van zou nemen.
Je mag alles tussen jou sandwich doen Bijou laat begaan maar als het kaas is staat ze er  en eist haar deel.  cheesy2
Een geluk voor mij Hilde eet meer kaas dan ik.

Loesje

• Gast
« Reactie #234 Gepost op: februari 25, 2007, 01:21:00 am »
Bij ons hadden we vorige week vrijdag en zondag bezoek. De mensen die op vrijdag kwamen hebben helemaal niets met papegaaien en vonden die van ons niet zo bijzonder (ik snap dat dus echt niet ;)) maar Emma ging helemaal los, babbelen, Emma roepen (haar eerste echte woordje :)), fluiten, hoesten etc. Helaas kwam er geen reactie van het bezoek.
Die mensen die op zondag kwamen vinden de gaaitjes helemaal geweldig. De vrouw is allergisch anders hadden ze er denk ik allang eentje in huis gehad. Elke keer als ze komen lopen ze eerst naar de gaaitjes. Ik vertelde dus dat Emma sinds kort Emma kan zeggen, en ze wilden het natuurlijk graag horen. Wat denk je? Emma was de hele avond muisstil, ik heb echt alles geprobeerd: zelf fluiten, Bob aandacht geven zodat ze jaloers zou worden ( :-[), met zijn allen Emma zeggen, maar er kwam echt niets uit!

Hoezo eigenwijs? :)

jaantje

• Gast
« Reactie #235 Gepost op: februari 25, 2007, 03:34:23 am »
Ik moest echt lachen met ons Poekie gister.
Ze zei tegen mij,mamma Jaantje,ik ben een papegaai he?
Ze beantwoorde het zelf al met een volmondig jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;D

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #236 Gepost op: februari 25, 2007, 18:00:15 pm »
vndg was cor lekker aan t spelen, en tot mijn verbazing :o vloog ze terug naar haar kooi, om daar poepje te doen :a036: ipv op ray zijn schouder  :thumsup:
en erna werd het nog mooier, ik heb zsm een foto genomen zodat jullie t konden zien,

ze zit hier in de speeltuin en moet weer een poepje doen, ze wandeld naar een randje, waar ze zit op de foto, ze zit daar recht boven een leeg bakje  :)
je voelt em aan komen...

MEVROUW POEPT ZO IN T BAKJE  ;D
dat is netjes op t potje  cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #237 Gepost op: februari 25, 2007, 18:08:29 pm »
 cheesy2  cheesy2 Oh lachuh zeg!

Over mikken gesproken. Kaya zojuist met zn pingpongballetje. Hij smijt em weg en ->

Africangrey

• Gast
« Reactie #238 Gepost op: februari 25, 2007, 23:16:16 pm »
 cheesy2 cheesy2

HaHa leuk he allemaal :thumsup:

Heb ook nog wat leuks:
Ik heb Jamie geleerd, wat doet de poes? en wat doet de hond? en hij daarachteraan braaf miauwen en blaffen :)
Stond ik vanmiddag bij het aanrecht, Jamie komt zo dicht mogelijk op de uiterste tak van de klimboom zitten en vraagt:
''Wat doet de poes?'' en ik antwoord automatisch ''miauw'', zegt Jamie meteen weer ''wat doet de hond?'' en ik weer ''woef'' ;D
Zegt hij met een hele lange uithaal: ''goed zooooo'' :o
Nou we lagen hier in een deuk :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #239 Gepost op: februari 25, 2007, 23:26:52 pm »
oohh ineke geweldig  cheesy3 cheesy3

als ik vraag aan flip "wat doet de poes " begint hij te hoesten (rokershoestje net als ik)