Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182421 keer)

Riboet

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #240 Gepost op: februari 26, 2007, 09:59:01 am »
Haha, ja, dat is hier een van de weinig dingen die ze zeggen: stap op stap op!  :(

Ik heb de hoop opgegeven dat ik hier ooit nog eens iets echt leuks uit die snavels hoor komen  :(.

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #241 Gepost op: februari 26, 2007, 18:16:52 pm »
Ik was net de aardappels aan het schillen, en hoorde achter mij op de klimboom wat (onhandig) gefladder, hoor ik Kaya in eens STOMME roepen. Ik kijken hangt hij op de kop aan de stok  cheesy2 en zo onhandig als hij is weet hij daar geen weg mee  cheesy2

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #242 Gepost op: februari 28, 2007, 15:43:58 pm »
Ik moet altijd vreselijk lachen en gniffelen om dit topic. Helaas heb ik zelf nauwelijks bijdrages. Maar ik denk dat het tij weleens kan keren.
Vanmiddag liep ik een rondje met Mr Darcy. Eerst komen wij een groepje kinderen tegen die wil weten of ie echt is. Dat is leuk (en lief) en daar praat ik gezellig mee; ik kan me dat van ze voorstellen. Loop ik verder, kom ik een volwassene tegen, die bekijkt Mr Darcy eens goed, zegt die man: is dat zo'n grijze rooddinges? Ik bekijk mijn (hele groene) edelpapegaai eens goed en vraag: ziet u grijs? Zegt die man: nee, maar ik vroeg me toch af of het zo'n grijze rooddinges was.   shootme :)

babalou

• Gast
« Reactie #243 Gepost op: februari 28, 2007, 17:12:04 pm »
hier valt net elmo van de tafel zegt babalou ineens "sukkel!!!!"
nou echt ik had het niet meer :) :P

Mar

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: maart 01, 2007, 12:29:20 pm »
er werd me gisteravond ,,heppie nieuw jeer,, gewenst door Jessie :o

okee dan ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #245 Gepost op: maart 01, 2007, 16:27:35 pm »
stond ik zonet in de winkel aan te schuiven in de wachtrij aan de kassa,voor mij een meneer met zijn 2 kleinkinderen,daarvoor een madam,die windjes aan het laten was en dat probeerde te camoufleren met een hoestbui ,amai wat een slag  :o ,er viel een grote ,die vrouw harder hoesten die man voor me,keek op de grond om te zien wat er was gevallen,ik sta stiekem te lachen en MIJ bekijken ze !!!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #246 Gepost op: maart 01, 2007, 23:25:15 pm »
als ik alles moest vertellen zouden we hier al aan bladzijde 100 zitten denk ik
btw,marc kwam gisteren ook thuis met een leuke anekdote (echt gebeird gisteren)over een gerechstdeurwaardster ,de mensen van de politie en een paar mensen van het stadsbureel,wat die meemaakten dat was pas geweldig ,ooohhhhh en wat zou ik daar graag bij geweest zijn,ik moet nu nog steeds lachen om het gezicht van die gerechtsdeurwaardster,de kwaadste van heel leuven en omstreken en net zij heeft dat voor   cheesy3 cheesy2  cheesy3 cheesy2

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #247 Gepost op: april 04, 2007, 17:36:12 pm »
Zit ik gisteren vroeg in de avond lekker wat met Mr Darcy te tutten, gaat de bel. Ik doe de deur half open en houd mijn linkerhand met Mr Darcy erop wat achter de deur, je weet immers maar nooit wat er voor de deur staat. Staat er een mevrouw en die vraagt: heeft u nog wat over voor het vogelopvangcentrum? Ik lach en haal mijn hand met Mr Darcy erop achter de deur vandaan en zeg: dat is ook grappig. Zegt die mevrouw: nee, zo'n bijdrage bedoel ik niet! :o ;D We hebben allebei hartelijk gelachen, hoewel die mevrouw wel erg rood zag. ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #248 Gepost op: april 05, 2007, 12:33:17 pm »
flip maakt een scheetgeluidje en tuur zegt "oooooohhh"  cheesy2

Mar

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: april 05, 2007, 15:50:45 pm »
Zit in de tuin met Jes op schouder lekker te genieten van het zonnetje....roep de de buurvrouw,,dag buuv wat heb je daar?
Wat denk je,dacht ik nog....maar nee netjes blijven Mar.............een papegaai zeg ik rustig. O mag ik m even zien? ja hoor,kom maar.
Ach wat lief is die tam? NOu voor mij wel.....IK HEB T NOG NIET GEZEGD EN ZE BIJT KEIHARD in mijn oor >:D

Auw godverre...... k*tvogel,riep ik.

Nou was me toch gelukt de eerste 3 minuten beschaafd te blijven,maar blijf Rotterdammetje :-[

Loesje

• Gast
« Reactie #250 Gepost op: april 06, 2007, 11:03:27 am »
Ik ga in het weekend meestal naar mijn ouders en dan moet Bob (bbtje) dus ook mee in de trein en bus.
Hij heeft een soort 'knaagdiercontainertje' zoals ik het noem ;), een rood bakje met een doorzichtige top en hengsels.
Daarover heen leg ik dan een handdoekje zodat hij rustig blijft zitten. Het is me opgevallen dat mensen heel erg nieuwsschierig zijn over wat er toch in dat bakje
zal zitten. Gisteren ook weer:
Eerst een aantal bouwvakkers: Wat zit er in? Wat zal er onder het doekje zitten?? Ik had mijn mp3 in, dus ik net alsof ik ze niet hoorde.
Toen ik in de trein zat waren er een paar jongens: Kijk!! Zij neemt haar cavia mee in de trein! ;D
Vervolgens gingen er een paar meisjes naast mijn zitten, het gesprek ging ongeveer zo:
Meisje 1: Moet je dat zien! 2: Wat zal er in zitten? 1: Vraag jij maar! 2: Nee jij! 1: Ik denk een knaagdier 3: Maar in dat soort bakjes vervoeren ze ook organen hoor! ;D cheesy3
Ik had het echt niet meer! Organen?? Bob is voor veel uitgemaakt, maar niet voor een orgaan cheesy3. Dus toen vroeg ik maar even of ze wilden zien wat erin zat, die meisjes schrikken joh! Ze hadden niet door dat ik aan het meeluisteren was ;D.
Later zat ik naast een wat oudere vrouw, vraagt ze opeen: Zit daar je Pussycat ( :o) in?  cheesy3

Loesje

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: april 06, 2007, 22:16:56 pm »
Ja ik schrok me ook dood van dat pussycat ;D Vooral bij een wat oudere dame cheesy3
Ach Bob geniet wel van die aandacht ;)

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #252 Gepost op: april 06, 2007, 23:12:47 pm »
Nou we hebben net ook weer lekker liggen gieren van het lachen.... gaaien  ::)

Op tv was net Ivo Niehe hij had o.a. als gast Lionel Richie, aan het einde van het programma werd nog even de welbekende "kreet" uit een liedje herhaald van Lionel Richie:

Lionel aan de telefoon: Hello!!!
Kaya heel droog: Hallo!!!

Ik pieste bijna in mijn broek! cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #253 Gepost op: april 15, 2007, 22:59:56 pm »
was ik aan het wandelen met de gaaien op de buggy op de camping
veel beziens ,soms domme vraag of de baby's al zindelijk zijn  :o

maar het leukste vond ik toch het gropeje kinderen ,kom ik erlnags,roepen ze allemaal door elkaar ,kijk daar papegaaien op de buggy ,he kijk,leuk papegaaien
mama en papaaaaaaaaaaaaa kom eens kijken ,er zitten papegaaien op die mevrouw hare buggy
komt die papa aan gelopen, bestudeert flip en tuur en zegt tegen de kinderen ,maar nee jongens dat zijn geen papegaaien,dat zijn "RODE STAART ARA'S"
ik ben maar snel doorgelopen,ik kom me lachen niet inhouden  cheesy2 cheesy2 cheesy2

ps; en dan moet ik nog bijna 1 volle week wachten om het jullie te vertellen  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #254 Gepost op: april 16, 2007, 19:30:15 pm »
wat ik nog vergeten ben te vertellen is het vogende

flipke en tuur zitten in het zonneke te genieten(donderdags) en geweldig te tateren,zegt flip ineens " ooooohhhh edde bekke kaa,kom kom gefde kiske "  cheesy2 cheesy2 ik lag gewoon plat  cheesy3

vertaling; oooohhhh heb je een beetje kou,kom kom geef een kusje "

verklaring,flip en tuur leren praten in het dialekt  :-[