Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182080 keer)

ede

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #255 Gepost op: april 17, 2007, 09:23:26 am »
 ;D

Vanochtend was ik eten voor de gaaien aan het klaar maken. Kaya zat heel ongeduldig te fluiten.. Dus ik zeg: jaaa ik kom er aan.
Zegt Coco: Kommmmmmmm terwijl hij in de kooi klom.

Het was zo grappig!

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #256 Gepost op: april 21, 2007, 17:56:19 pm »
cor heeft 2 deurtjes in haar kooi, 1 voor t badje en 1 als echte deur.
jullie weten waarschijnlijk wel dat cor en ik niet zo door 1 deur kunnen, maar ik had het vnvnd voor t koken voor elkaar,
cor was redelijk netjes opgestapt en naar binnen gegaan  :yahoo: ik ging voldaan achter mijn bureau zitten, "nog een sigaretje en dan koken  :cool:"
een aantal minuten nadat ik ben gaan zitten hoor ik het belletje van de speelboom, ik kijk, glimlach en denk "mijn meissie, lekker in de speelboom"
ik kijk naar mijn beeldscherm en besef mij dat ik dr net naar binnen had gedaan  ???
stond het deurtje van t badje dus nog open  doh

en om t er nog eens in te wrijven zei ray: "cor is slimmer als jij :) "    :angry:

ede

• Gast
« Reactie #257 Gepost op: april 22, 2007, 08:51:53 am »
Zit ik naar Kaya's snavel te kijken. En ik zag dat hij een open spleetje tussen de boven en ondersnavel had. Zeg ik tegen em: Kaya je hebt een gat in je snavel. Zegt Coco op de achtergrond: AU!  cheesy2

Erg grappig!

ede

• Gast
« Reactie #258 Gepost op: april 23, 2007, 11:43:51 am »
Ik hoef Kaya al niet eens meer te zeggen wat hij moet doen. Dat doet Coco al voor me.
Kaya klimt op de grond. Ik sta op om Kaya op te pakken. Ik zet mn hand voor Kaya. Coco zegt: op. Ik loop naar de kooi en hou Kaya voor de kooi. Coco zegt: Op.

cheesy2

Hij weet het precies.  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #259 Gepost op: april 23, 2007, 19:34:37 pm »
wat wij hier ook heel leuk vinden is het volgende,van in het begin hebben we het liedje van "charelke" leren fluiten en nu kennen ze het allebei,ze gaan soms zelfs zo ver dat de ene het liedje begint de andere het overneemt en eindigt,niet te doen dan zenne  cheesy2 cheesy2
zo ook met het liedje van de dikke en de dunne  ::)

ede

• Gast
« Reactie #260 Gepost op: april 25, 2007, 19:14:23 pm »
Nou jaaaaaaaa wat ik nu weer meemaak!  ::)

Kaya had iets te pakken wat ik wilde hebben. Dus ik zeg tegen em: laat los. Kaya laat los. Roept Coco: Hou vast joh!

Nou ja... dan bescheur je em toch?  cheesy2  cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #261 Gepost op: april 25, 2007, 22:06:24 pm »
Ja ik kon het ook niet geloven. Hij zegt dat bijv bijna altijd als ik iets laat vallen. Dan zegt tie: hou vast joh. En nu ook in eens. Nou jaaaaaaaa  ::)

Africangrey

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: april 27, 2007, 18:59:11 pm »
Ha ha cheesy2 leuk

Ik was vanochtend wel even met Jamie in de tuin geweest, maar vanmiddag was het te warm.
Zit ik net om een uur of zes achter de computer, hoor ik die gaai ineens zeggen:
'We gaan zo naar buiten, goed??'  :o
 ;D ik wist niet wat ik hoorde, maar ja hij kreeg wel zijn zin, meteen naar buiten gegaan :)

TWEETY

• Gast
« Reactie #263 Gepost op: mei 04, 2007, 12:43:16 pm »
afgelopen zaterdag was het mijn ventje zijn verjaardag, we zaten in de mobilhome met tweety naast ons,
zegt mijn ventje  , ik word oud hè ? ik zeg maar neen je ziet er nog wreed goed uit  ::)
tweety direct erna het bouwvakkersfluitje  ;D ;D
alsof ze hhet wou bevestigen dat ie er nog goed uitziet  cheesy2

Dorian

• Gast
« Reactie #264 Gepost op: mei 04, 2007, 12:51:12 pm »
Whahahahahah....

Wij hadden zoiets met Mickey...
We zijn vrijwel nooit overdag samen op de slaapkamer om ons om te kleden of wat dan ook.
Blijkbaar duurde het nu wat lang en zo, waren we daar wel samen (om ons om te kleden of zoiets, Menno's computer staat daar ook  :-[ ).

Ineens hoorden we Mick uit de woonkamer allemaal keiharde zoengeluiden en bouwvakkersfluitjes maken. cheesy2 cheesy2

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #265 Gepost op: mei 10, 2007, 22:14:20 pm »
Mijn dochtertje kan vrij goed blokfluiten, maar als je het geluid vaak en veel moet aanhoren kan het wel eens gaan vervelen  :)
Dus straks zat mijn dochter naast Kaya te blokfluiten en zei Kaya iets in de trant van: Stop nou! we keken elkaar gniffelend aan van dat hebben we niet goed gehoord  ??? dus na een paar minuten begint Minouk weer gewoon te blokfluiten zegt Kaya luidt en duidelijk: Stop nou!!!!   cheesy2 cheesy2 cheesy2 cheesy2 cheesy2
We hebben geloof ik wel een kwartier liggen lachen, en Kaya gierde het hardste mee met lachen cheesy2 cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #266 Gepost op: mei 10, 2007, 22:21:52 pm »
 ;D ;D ;D

ik haal soms ook de blokfluit boven en fluit dan paloma blanca in de hoop dat flip of tuur het ooit nadoen

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #267 Gepost op: mei 10, 2007, 22:27:43 pm »
;D ;D ;D

ik haal soms ook de blokfluit boven en fluit dan paloma blanca in de hoop dat flip of tuur het ooit nadoen

Ik heb inmiddels Kaya het deuntje van "vergeet je tandenborstel niet show" van Rolf Wouters (van een paar jaar geleden leren fluiten). Ik heb geen idee hoe dat deuntje heet  ???
Maar Kaya had het snel te pakken, nu ben ik bezig met het deuntje van de A team  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #268 Gepost op: mei 10, 2007, 22:34:19 pm »
het liedje van charelke en de dikke en de dunne word hier ook vaak gefloten en sinds het weekend ben ik hem aan het leren fluiten,'tgat van de neiger zie zwet' da ga zo
fwiet fwiet fwitt fwitt fwieeeett fwit ,ken je het ??

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #269 Gepost op: mei 10, 2007, 22:38:10 pm »
het liedje van charelke en de dikke en de dunne word hier ook vaak gefloten en sinds het weekend ben ik hem aan het leren fluiten,'tgat van de neiger zie zwet' da ga zo
fwiet fwiet fwitt fwitt fwieeeett fwit ,ken je het ??

cheesy3 cheesy2 nee sorry  :P
Dat liedje van vergeet je tandenborstelshow gaat zo: padatadatadaaaaadaaaa padatadatadadadaaaaaa weet jij welke ikke bedoel?  :D
« Laatst bewerkt op: mei 10, 2007, 22:50:01 pm door Dianne »