Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182045 keer)

Marloes

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #300 Gepost op: augustus 22, 2007, 16:27:32 pm »
ik had in mijn jeugd een dubbele geelkop amazone,deze kende een heel repetoir aan woorden en liedjes.
van schuitje varen tot ole we are de chapions.
okkie was uniek ook wel okkertje genoemd,hij at graag mee met de familie.
Zo zat hij op een dag op de eettafel toen we broodje omelet zaten te eten. een vriendje brak een stukkie af en hield okkie die voor.
deze keek even naar het kleine stuk ei in de hand en toen naar het grote stuk ei wat tussen de boterhammen zat.
Vliegensvlug liep hij op de boterham af stal het grote stuk ei er tussen uit waggelde tevrede naar een stoel en wenste eet smakelijk
en at zijn ei op.
Het vriendje zat ondertussen naar zijn kale broodje te kijken.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #301 Gepost op: augustus 22, 2007, 17:11:30 pm »
mijn vader ging gisteren met de kids van men zus naar het park ,hij moest plassen en sinds zijn operatie moet dat als meisje gebeuren,al zittend ,de kids gaan mee naar de cafetaria en opa zegt tegen ze ,mooi blijven zitten,opa gaat naar het wec,je hebt me gehoord he mooi blijven zitten
opa komt terug en de kleintjes hadden gelisterd en mooi blijven zitten,de kleine van 7 moet ook naar de wc en de kleine van 3 moet natuurlijk mee ,ze lopen weg naar de wc komt de kleine van 3 terug gelopen en wijst met haar vingertje naar opa en zegt ,mooi blijven zitten hé

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #302 Gepost op: augustus 23, 2007, 13:00:11 pm »
Kaya roept al dagen: A-JOE? op een hatsjoe manier en dan op een vragende toon, we worden er een beetje maffie van want we kunnen het niet thuis brengen wat ze bedoeld  :)

Iemand een idee....zucht....  :P
« Laatst bewerkt op: augustus 23, 2007, 16:24:41 pm door Dianne »

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #303 Gepost op: augustus 24, 2007, 12:43:14 pm »
Er komt niet echt veel meer uit wat ze op het vorige adres zei, alleen dan de woorden die we hier nog steeds wel gebruiken.
Dus ik heb geeeen idee  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #304 Gepost op: augustus 24, 2007, 12:53:33 pm »
Ik heb Orrie hier ook iets horen roepen en Orrie praat héél weinig. Maar toen ik bij mijn eigen huis aanbelde hoorde ik Orrie duidelijk iets roepen wat ik nog nooit gehoord had. En dat met een heel hoog stemmetje!! :hart: Ik hoop dat het nog een keer gebeurt, volgens Pascal riep Orrie wel eens: Rebecca!! Maar dat is hééél lang geleden dat ie dat gezegd heeft!! ;)

Loesje

• Gast
« Reactie #305 Gepost op: augustus 29, 2007, 23:34:19 pm »
Emma beet laatst mijn vader in zijn vinger en voordat hij iets kon zeggen zei ze snel: AU, AU! ;D :-[
Ja toen was het moeilijk om de lach in te houden.

Laatst zat Emma nog in de kooi en Bob bovenop die van van hem. Begon Emma opeens: Bob, Bobje komma! Hallo, komma Bobje.
Dus Bob erop af, bijt Emma hem in zijn tenen. Paar minuten later herhaalde de hele zooi zich weer :-[ :)
Bob is helaas niet zo heel erg slim :-[

Emma zat op de klimboom, dus ik roep: Kom maar Emma! Waarop zij demonstratief een paar stappen achteruit doet en zegt: Komma trutje :-[ Gevolgd door een gemeen lachje :)
Nu klinkt het net alsof ze totaal geen manieren heeft, maar wij noemen haar altijd trutje als liefkozing. Daar heb ik nu wel een beetje spijt van :-[

Mijn moeder is slechthorend dus onze telefoon heeft een erg duidelijke ringtoon... die heeft Emma ook opgepikt. Ze doet steeds de ringtone na, zegt tussendoor Hallo? en gaat dan weer door. Mijn moeder wordt er gek van omdat ze het verschil niet hoort :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #306 Gepost op: augustus 29, 2007, 23:42:57 pm »
vanmorgen zat tuur op zijn hoge plank
één van de poezen springt op de lage plank om zich te krabben en tuur gaat met zijn kop headbangend naar beneden toe roepen,kom kom allez kom   ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #307 Gepost op: augustus 30, 2007, 08:44:32 am »
Sjakko roept de hele dag: Koosje.. kom maar Koos, hè Koos..  :o Jari en ik worden er stapelgek van, ze gaat maar door!!

Koosje reageert ook nog als hij zijn naam hoort, gekkenhuis!!

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #308 Gepost op: augustus 30, 2007, 11:15:28 am »
Zo gaat Jack ook tekeer als ie eenmaal over eten begint  ;D

Ohh lekker he,mmmmm,ohh lekker,lekker eten,ohh,mmmmm .....
..... dat kan zo een hele tijd doorgaan
                                                      :P

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #309 Gepost op: augustus 30, 2007, 11:32:34 am »
Haha dat doet Kaya als ze een nieuw woord heeft  :) Maar Sjakko krijgt nu natuurlijk constant een reactie terug  ;D
Op Ajoe hebben we bij Kaya niet meer gereageerd en het is nu een heeeeeeeeel stuk minder  :hot:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #310 Gepost op: augustus 30, 2007, 12:18:39 pm »
zo doen er hier 2 het geluid dat balou deed na, te pas en te onpas hoor je het ,ik kan het zelfs niet nadoen ,het is een geluid dat jarno maakt met zijn mond ,kan zelfs geen beschrijving geven  ;D
maar het passeert hier wel 25 keer per dag minstens
en de zeur van lola komt ook af en toe door ,dat doet tuur  :o

TWEETY

• Gast
« Reactie #311 Gepost op: augustus 30, 2007, 12:51:48 pm »
tweety roept kopje koffieeeeee !!!!! van als ik de senseo aanzet  ;D

Loesje

• Gast
« Reactie #312 Gepost op: augustus 30, 2007, 13:10:38 pm »
Ooh wat leuk! Volgens mij probeert mijn moeder Emma ook kopje koffie te laten zeggen, dus natuurlijk doet ze het dan niet :)

Gisteren zat ze op schoot zichzelf te aaien (dan gaat ze met haar pootje onder haar snaveltje en nekje kriebelen :CENS) zegt ze opeens:
Trutje, trutje, trutje afgelopen! :-[
Mijn moeder en ik lachen natuurlijk (heel fout ik weet ik ;)).

Laatst waren de musical sing-a-long aan het kijken en Emma vond het ook fantastisch, die probeerde 'mee te zingen'. :thumsup:

Goh voordat ik Emma had, wist ik echt niet dat ze dingen zo goed begrijpen. Bob is niet echt een slimmerd (wel een lieverd natuurlijk), maar Emma weet precies wat ze doet.

Dorian

• Gast
« Reactie #313 Gepost op: augustus 30, 2007, 17:58:09 pm »
Mick heeft uitgevonden dat hij kusje kan zeggen.
ik zeg vaak: hmmmm, kusje van mick
hij heeft daarvan gemaakt: jaja, kusje voor mick...

verder zegt hij de laatste tijd ineens weer klootzak.
jarno, waarom heb je hem dat geleerd?

Dorian

• Gast
« Reactie #314 Gepost op: augustus 30, 2007, 21:09:01 pm »
okay naast dat kan mick blijkbaar wat anders....

ik was net aan de telefoon met iemand, die een andere baan heeft gekregen, net gehoord....
de baan van haar droom.... en dan ook echt haar droom.

dus ik heeeeeeeeeeeeeel blij, want naast collega is zij ook echt mijn vriendinnetje.

mick merkte dat blijkbaar...
dus die zat op de achtergrond: joehoeeeeeee, jeeeeeeeeeej, joeeeeeeeeee, jhiehaaaaaaaaa, joeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (en niets anders dan dat, behalve dat er ook zijn befaamde dansje tussendoor kwam)

zoooooooo leuk, ook voor degene aan de telefoon, want zelfs mijn gaai was blij voor haar  :P