Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182480 keer)

ede

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #330 Gepost op: september 12, 2007, 16:49:52 pm »
Coco zat net heel gek te fluit met de raarste deuntjes. Hij is een beetje gek aan het doen de laatste tijd.
Dus ik zeg: Coco doe es normaaaaaaaal. Zegt tie: Kayaaaaaaa ::)

cheesy2 Hij is zo goed met andere de schuld te geven.

Laatst was ik gek met em aan het doen. Zat em allemaal kleine kusjes te geven op zijn snavel. Zegt tie: Lekker??
Nou dan lig je echt in een deuk.
Raar beest!

kokosnoot

• Gast
Re: is dit echt mogelijk?
« Reactie #331 Gepost op: september 12, 2007, 19:13:12 pm »
ik heb een tijdje geleden een zak baby speelgoed van iemand overgenomen en daar zat een speelkleed bij, er zit in dat kleed een bobbel en als je daarop drukt komt er een piep-geluidje, beetje badeendje idee :) nu doet Poekie (Poewie) dat geluidje ook na  ;D

Offline fotomaadje

• Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
« Reactie #332 Gepost op: september 12, 2007, 23:17:23 pm »
onze pipo was ook al zo snel met praten.
zei al heel snel pipo en deed een bouwvakkerfluitje na
hij was toen ook ongeveer 3 maanden
nu is hij een jaar en doet na twee weken exact het geluid van mijn mobieltje na in twee weken geleerd.
hij kan al heel veel maar doet soms bepaalde geluiden een hele poos niet en dan weer wel .
ooit hoorde hij een sirene van een ambulance op tv deed het toen meteen na en precies goed.
daarna nooit meer gehoord.
maar pipo is een echt spraak en fluit wonder ondanks dat hij net een jaar is.
jacco is drie maanden jonger en doet nog niet de helft van pino toen die zo oud was.

ede

• Gast
« Reactie #333 Gepost op: september 13, 2007, 10:22:27 am »

hij kan al heel veel maar doet soms bepaalde geluiden een hele poos niet en dan weer wel .
ooit hoorde hij een sirene van een ambulance op tv deed het toen meteen na en precies goed.
daarna nooit meer gehoord.

Hier herken ik mijn Coco ook heel erg in.

Hij leert snel maar hij zegt echt niet alles meer.

Een zinnetje: Ik ga zo boodschappen doen.  :-[ Zegt hij vaker dan bijv Hallo (wat hij nu weer gaat zeggen maar echt al 2 jaar niet meer gezegd heeft)
Nu is het woordje: Lekkers?  weer populaire maar dat kan ook zo weer afgelopen zijn over een paar dagen.

TWEETY

• Gast
« Reactie #334 Gepost op: september 13, 2007, 10:51:23 am »
de ene gaai is de andere niet blijkbaar, tweety is altijd zo snel met woorden na te doen dat ik er misschien wat meer moet aanleren.
ik ben nu 2 dagen het liedje van 1 2 3 4 hoedje van ... aan het zingen  :fool:
en ja hoor deze morgen zei ze oedje van pier  ;D  dus weet ik dat ze dat volgende week zeker kan  :thumsup:
misschien typisch broedmachine , te veel menselijke trekjes  cheesy2 cheesy2
sorry kon het even niet laten   :)
« Laatst bewerkt op: september 13, 2007, 10:53:16 am door TWEETY »

marianne

• Gast
« Reactie #335 Gepost op: september 14, 2007, 00:36:16 am »
djarno is nu twee en pikt alles snel op. hij gaat nu hele zinnen zeggen tot groot vermaak van manlief. als me schoonzus binnenkomt roept ie :a036: ha tante willeke en sinds een paar dagen roept ie   :a036:moet je poepen :o tien maal raden van wie hij dat geleerd heeft :) de honden corrigeren is ook 1 van djarno zijn hobbys`.als snowy blaft hoor je van de speelboom  :a036: snow kappe of snow move o :a036:f snowy gaat af arm beestje weet af en toe niet hoe die het heb met zo een gaai in de buurt  :( groetjes marianne   

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #336 Gepost op: september 14, 2007, 01:07:04 am »
ik kan me nog een goed verhaal herinneren van mijn oma, moet je je even voorstellen:
mijn oma was een arbeidersvrouw, dus thuis voor de kinderen zorgen, en woonde in een achterbuurtje, dus ze was een soort ma flodder :)

ze had vroeger (bijna 40jr geleden) een grijsje (waar zal ik de liefde van hebben he :CENS ) en die was heel goed in imiteren, die kon hele verhalen vertellen, vooral als mn opa de krant voor las!
jammer dat ik dat nooit mee gemaakt heb, maar goed het verhaal dus:

op een dag kwam de over buurvrouw langs, die was niet zo geliefd bij mijn opa en oma :-[
dus die belt aan en mn oma kijkt uit het raam om te zien wie er voor de deur stond,
ze zegt: ow nee he, daar heb je dat takkewijf weer...
je raad het al.. zodra de buurvrouw binnen was riep het grijsje
ow nee he.... daar heb je dat takkewijf weer :-[
(nooit meer goed gekomen tussen de buurvrouwen :-[ )

marianne

• Gast
« Reactie #337 Gepost op: september 14, 2007, 01:07:45 am »
haha geweldig !! ;D en dat hij het ook zo goed aan de situatie's koppeld!! echt super grappig  :thumsup:
toen het mooi weer was had ik hem in de tuin gezet. als rich thuis komt en hij ziet me niet roept hij altijd :a036: hee mar. dus djarno roepen hee mar (met de zelfde stem als rich) wou mijn buurman niet geloven dat djarno het was.hij geiriteerd rich is er wel maar wil niet antwoorden :o we hebben de deurbel uitgezet want mijn zoon bleef lopen alleen stond er niemand :) djarno had nog net geen breede grijns over zijn snavel ;D hij doet me ook na met telefoongesprekken :CENS vorige keer zat ie te kwekken op zijn stok dus ik van zo zit jij vandaag op je praatstok. kijkt ie me aan en zegt ie sukkel tege me :o nou mijn zoon kon je opvegen.zit me dochter gister naast me djarno roept moet je poepen waarop soraya zeg mar doortrekken en djarno verbaast heeee. nou hadden we weer een lach toeval haha. echt leuk een gaai.groetjes marianne    

marianne

• Gast
« Reactie #338 Gepost op: september 14, 2007, 13:57:08 pm »
kwam vanmorge binnen en zei goedemorgen tegen djarno. djarno begroete me vrolijk terug met smeerlap :o ben benieuwd wie hem dat nu weer heeft aangeleerd :angry: groetjes marianne 

marianne

• Gast
« Reactie #339 Gepost op: september 14, 2007, 15:04:22 pm »
;D hij zal het niet van een vreemde hebben  ;D
nee dat is waar :) ik vrees van richard hij neemt namelijk alles van zijn over met woorden. of 1 van mij kids sherida heeft nog wel eens van die woorden :angry: en als djarno een woordje nieuw kan dan moet iedereen dat dagen aanhoren. dus zal hij het nog wel heel vaak herhalen de aankomende dagen vrees ik :CENS

noa

• Gast
« Reactie #340 Gepost op: september 14, 2007, 17:16:56 pm »
Noa zegt ook poekie

maar dan roept ze de poes :)

marianne

• Gast
« Reactie #341 Gepost op: september 14, 2007, 18:56:09 pm »
nee dat is waar :) ik vrees van richard hij neemt namelijk alles van zijn over met woorden. of 1 van mij kids sherida heeft nog wel eens van die woorden :angry: en als djarno een woordje nieuw kan dan moet iedereen dat dagen aanhoren. dus zal hij het nog wel heel vaak herhalen de aankomende dagen vrees ik :CENS
weet nu wie de boosdoender was  :angry: mijn dochter kwam smilend binnen toen ik het vroeg :(met een brede grijns zei sherida dat heeft ie van mij.groetjes marianne

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #342 Gepost op: september 14, 2007, 20:44:52 pm »
zolang er geen ziektes worden geschreeuwd vind ik een scheldwoordje hier en daar wel wat hebben hoor, maar ik ga het natuurlijk niet aanmoedigen. ik moet echt op mijn woorden gaan letten, mijn zoon nog meer  :)
er wordt hier weinig gescholden, al helemaal geen ziektes, maar er valt wel eens een sh*t of een k*t  :-[

Mijn vriendin heeft een grijze van 5 jaar die echt een hele grote woordenschat heeft ,en bij haar in huis vliegen de ziektes om je oren , zovaak word het gezegd in dat gezin .
Maar de papegaai zegt echt niks van dat alles .. ( mijn kinderen gelukkig ook nooit overgenomen  :hot:)
Wel heeft de dochter een tijdje het stopwoordje DAMN gehad .. of .. heey joh , zoek een eigen leven !!! ...en dat heeft ie dan weer wel gelijk na een dag overgenomen ...

Dus ja .. op je woorden letten .. maar toch .. ze zeggen toch wat ze zelf willen en leuk vinden , dat nemen ze het eerste over ...

Maarre smeerlap klinkt wel heeel grappig  ;D

Zo zit Diesel wat ik al eerder ergens vertelde te oefenen met Kiekeboe en alle varianten daarvan ...
Laat ie van de week een ochtendbom vallen , hoor ik .. Kiekeboe dikke poepie  ;D

« Laatst bewerkt op: september 14, 2007, 20:46:36 pm door Diesel »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #343 Gepost op: september 15, 2007, 00:21:31 am »
Sjakko zegt wel: "Verdorie" en helaas heb ik ahar ook "stomme k*t" horen zeggen, waarschijnlijk van de jongens die het als voorvoegsel gebruiken.. Ahum, waar ik dus altijd wel op reageer van "kan het wat minder?".. :)

Africangrey

• Gast
« Reactie #344 Gepost op: september 15, 2007, 00:44:30 am »
Geen gevloek hier gelukkig dan maar :)
Maar wel 'ík heb dorst' als mijn man een biertje pakt ;D
En Jamie is helemaal gek van mijn zoon, geen idee waarom, hij doet totaal niks met de gaai, kijkt niet naar hem reageert niet op hem kortom Jamie bestaat gewoon niet :)
Misschien juist daarom (Hooimeijeraanpak :P) maar zit mijn zoon met zijn mobiele telefoon aan zijn oor, Jamie totaal van de wereld zit hem ongelooflijk gefascineerd aan te staren ,doet vervolgens het mobiele telefoongeluidje en zegt dan 'He Man!'
Precies zoals mijn zoon zijn mobiele opneemt ;D