Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182429 keer)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #360 Gepost op: september 27, 2007, 19:31:36 pm »
Ik dacht al een paar keer een miauwtje te horen, terwijl ik het eigenlijk gek vond dat Sproet het op dat moment zou hebben gedaan. Nu hoorde ik net weer een mauwtje en het was Yiska!! Dat is echt zo;n gekke ervaring: Yiska die bijna niets zegt alleen ja en lekker.. en verder alleen fluittonen doet... Ineens een mauwtje.. Kan het niet omschrijven maar het was zó leuk!!! :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #361 Gepost op: september 28, 2007, 13:07:59 pm »
nu lach ik ermee ,vanmorgen zie ik aan de delhiaze pascal en die loopt me straal voorbij, ik dacht  tiens  :CENS  wat heb ik die in de weg gelegd
spreek ik hem aan , was het pascal helemaal niet  shootme
maar wel de perfecte dubbelganger  ;D

kokosnoot

• Gast
« Reactie #362 Gepost op: september 28, 2007, 22:59:34 pm »
Ik wil hier even op in haken.Ook ik zit al de hele week te genieten van de verhalen hier.Telkens even een half uurtje of een uurtje lezen en ik ben er nog niet doorheen.
Geweldig wat een leuk topic is dit.Ben benieuwd wanneer Rocky mijn grijsje wat gaat zeggen. Alhoewel ik hem gisteren en vandaag een paar keer koppie krauw heb horen zeggen, maar het eigenlijk niet kan geloven omdat hij nog te jong is. Hij zou nu ongeveer 13 weken moeten zijn, maar een papegaaienkenner die hem vorige week bekeken heeft meent dat hij al tussen 16 en 18 weken oud is.
Mijn moeder heeft hem gekocht als kuiken van 8 weken, maar dan zou hij op dat moment al ouder geweest zijn.Ik vond hem wel al vroegwijs, opstappen hoefde ik maar 1x tegen hem te zeggen en daarna deed hij het meteen als ik het zei. Hetzelfde met "kom maar", dat snapte hij ook direkt. Rocky is drie dagen bij mijn moeder geweest nadat ik hem met de hand had gevoerd en hij zelfstandig begon te eten. Moeders was toch wel wat bang voor hem en nu is hij terug bij ons.

Edit Cosch: Quote goedgezet

kan best hoor! mijn grijsje Poekie zei met 13 weken zijn naam al, hij is nu 15 weken en zegt; koppiekrauw, Poekie, lekker bakkie koffie, koekie, kom maar en doet een piepje uit een kinderspeeldekentje na  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #363 Gepost op: september 30, 2007, 10:12:41 am »
Waren gisteren bij de Intratuin. En daar zag ik een hamsterspeeltje wat me erg leuk leek voor Kaya. Het zag er ook stevig uit!
Waren we weer thuis en ik geef het kaya. Hij zet zijn snavel er in en KRAKKKK.
Dus ik zat op em te brommen: zo van: hij kost 2 euro en hij is nog geen 2 seconde in gebruik of hij is alweer kapot!  :angry:
Daar schrok hij denk ik van: wnt hij wilde em niet meer aanpakken! cheesy2

Geef ik em vanochtend weer en in nog geen minuut was hij zo kapot dat het balletje er al uit ligt! :S En ik em eigenlijk al weg kan gooien!  ::) ::)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #364 Gepost op: oktober 04, 2007, 09:33:17 am »
Net begon Koosje kabaal te maken (luid gekwetter) en hoor ik Sjakko zeggen: "Hou es op!!!"

op de manier waarop ik dat tegen de honden zeg als ze blaffen!!! cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #365 Gepost op: oktober 04, 2007, 22:32:05 pm »
 :thumsup: :thumsup: Interessant

Kaya zat hier naast me achter de comp en ik zei tegen em: je mag niet op mijn beeldscherm. als je dat doet ga je naar de kooi. Ik herhaalde het nog een keer. Was nog niet uitgesproken of tippel tippel tippel. Meneer loopt naaar mn beeldscherm en klimt erop! :S  :angry:

Nu zit tie dus op de kooi!  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #366 Gepost op: oktober 07, 2007, 13:32:33 pm »
ik net heel snel moest naar buiten lopen, ik dacht dat er een zwarte vogel onder het afdak zat  :o zoveel lawaai (het geluid van zo'n kraai)
zitten er alleen 2 grijzen onder het afdak maar arthur was voor zwarte aan het spelen op antwoord van de echte zwarte in de boom  ;D ;D

Offline Sanny

• Super Parrot
  • Geslacht: Man
  • me
« Reactie #367 Gepost op: oktober 07, 2007, 14:12:36 pm »
en zeggen Vivke dat je zou durven zeggen dat je je verveeld...
 :)

zoals mijn vrouw anwoord op iets dat ik zei,
alleen was ik werken en dus niet thuis
Pepi...vrouw kon niet meer van lachen en uit schaamte,
ze dacht echt dat ik terug thuis was.

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #368 Gepost op: oktober 07, 2007, 14:16:09 pm »
 ;D ;D

Kunnen ze goed he , die grijze duiven ..

Diesel kan heel goed het geluid van mijn halsbandparkiet Turbo nadoen ....
Soms weet ik echt niet wie er nou die "schreeuw" geeft ...

Gister en vandaag is het best lekker weer , dus heb Diesel meegenomen met de hond uitlaten ...
En meneer/mevrouw zit rustig op zn gemak op mn arm het halsband geluid te doen ..
Nu zitten er hier in de buurt ook heel wat wilde halsbanden .. en ja hoor .. Diesel heeft ze perfect geroepen ..
Na zijn geluidjes zag ik er ineens 3 aan komen vliegen , die in de boom gingen zitten kijken naar ons wie hun nu eigenlijk geroepen had  ;D
Kan je nagaan hoe goed hij het dus doet ... :)

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #369 Gepost op: oktober 07, 2007, 14:27:18 pm »
Heeft dan waarschijnlijk ook te maken met de relatief zachte winters die we gehad hebben en in een grote stad als Brussel zal het ook net iets minder koud zijn veronderstel ik!

Ik vond een artikel uit de krant met foto's

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=Q51A3F57

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #370 Gepost op: oktober 08, 2007, 01:25:00 am »
ik zie ze morgne ochtend weer in berkel,
elke morgen als ik vanaf de bus naar mn werk loop kom ik er in de bomen 10tallen tegen  :hart:
jammer genoeg niet tam, anders nam ik nootjes mee  ::)

Poeke

• Gast
« Reactie #371 Gepost op: oktober 08, 2007, 13:32:53 pm »
in Den Haag schijnen ze tegenwoordig zelfs in het centrum te zitten bij de hofvijver zo tegen 18 uur

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #372 Gepost op: oktober 10, 2007, 21:03:21 pm »
Ik had Sjakko nog even bij me op de bank net, voordat ze ging slapen en ze poepte op mijn shirt. Ik zeg: "bah, zit je nu op mijn mooie shirt te schijten?" Zegt ze: "Lekker he?" ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #373 Gepost op: oktober 12, 2007, 19:09:51 pm »
Zoooooooooooo grappig....

Met Mick is dat ook zo vaak...
Zijn "he?", "wat?" en "huh?" zijn ook soms zo komisch?
Of wanneer hij gaat bellen. Dat iemand die je dan een de foon hebt zegt dat je de foon op moet nemen.
Of keihard lachen als je een telefoonterrorist aan de telefoon hebt, die er zelf de lol niet van inziet.

miekje

• Gast
« Reactie #374 Gepost op: oktober 13, 2007, 15:24:53 pm »
James doet sinds kort de kookwekker na.
Iedere keer als we nu de keuken inlopen, laat hij ons weten dat hij vind dat het eten klaar is  ;D