Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 181811 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #390 Gepost op: november 15, 2007, 19:18:39 pm »
telkens wieke zijn kroelmomentje door is en hij weer de kooi ingaat ,roept of flip of tuur , wiekewiekewieke zoals wij het ook roepen  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #391 Gepost op: december 03, 2007, 09:19:14 am »
Ik kroop net steunend zuchtend weer op de bank onder mijn dekentje, zegt Sjakko: "Wat is 't allemaal?"  ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #392 Gepost op: december 03, 2007, 09:53:56 am »
Niet zo best nog helaas, ik kan er slecht tegen om me zo slecht te voelen.. :( Maar goed de vogels zijn echt zo grappig.. Koosje zit maar te kletsen in zichzelf: Hee Koos, hee Koosje, lekker eten, lekker he? Kusje, kusgeludijes etc. etc. en dat achter elkaar door! ;D

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #393 Gepost op: december 03, 2007, 23:33:24 pm »
Gizmo leert al aardig wat woordje zeggen, zijn laatste nieuwe is "Kiekeboe" in een aantal variaties!
één van zijn lievelingsvariaties is "KAKAboe"

Nu hoorde ik gisteren volgende conversatie tussen Luc (mijn halve trouwboek) en Gizmo

Gizmo : Kakaboe!
Luc : neen dat is fout het is Kiekeboe!
Gizmo : Kiekeboe
luc : draait zich om en loopt weg
Gizmo : Kakaboe!!!!
Luc : draait zich terug loopt naar Gizmo : Dat is fout het is Kiekeboe
Gizmo : Kiekeboe
luc : draait zich om en loopt wel
Gizmo : (nu luider) Kakaboe!

Dit spelletje heeft zich zo een drietal keren herhaald!!!!
Ik lag echt dubbel!!!!! (zouden een geweldig komisch duo zijn samen  ;D)
« Laatst bewerkt op: december 03, 2007, 23:44:17 pm door kyra/destiny »

kokosnoot

• Gast
« Reactie #394 Gepost op: december 04, 2007, 10:48:07 am »
whaaaaa te gek!  :a036:
kiekeboe is ook poekie zijn nieuwe woordje, en ook komt dat er af en toe nog uit als kiekekoe  ;D

kokosnoot

• Gast
« Reactie #395 Gepost op: december 04, 2007, 18:25:47 pm »
een soort van pietekoek dus. ;D
kon je het niet laten  tongue2

hij heeft wel de woorden Poekie en Koekie zelf aan elkaar geplakt; poekiekoekie dus  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #396 Gepost op: december 10, 2007, 20:30:09 pm »
alleen nu de laatste dagen probeert hij uit hoe hard en lang hij kan/mag bijten  :cry: en soms ja ,is het op een gevoelig plaatsje

zoals tuur eergisteren, zat heel kort bij marc,schoof van zijn bil af,wou zich vastgrijpen maar er zat een piemel korterbij   :o  << marc    cheesy2 >>ikke

dit kopieer ik even naar hier,omdat het zo grappig klonk

ede

• Gast
« Reactie #397 Gepost op: december 12, 2007, 21:06:30 pm »
Coco was aan het spelen met de sleutelbos. Hij liet em op het laminaat vallen. Daar schrok hij zelf weer zo van dat hij van de kooi afvliegt met nog 2 grijsjes achter em aan. Paniek dus!  :o
Sukkeltje!

Rianne83

• Gast
« Reactie #398 Gepost op: december 12, 2007, 21:38:07 pm »
Rhody die zijn zitstok aan het doorknagen is en daarbij met stok en al naar beneden kukelt  ;D Wel gevaarlijk maar ja, hij doet het zelf.

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #399 Gepost op: december 19, 2007, 15:20:52 pm »
Afgelopen week had mijn oudste een vriendje te spelen en te eten. Ik ben in de keuken het eten aan het voorbereiden en Mr Darcy zit bij mij in de buurt, op zijn spiraal voor het keukenraam. Komen oudste, vriendje en jongste achter elkaar aan de keuken ingerend en vragen wat we eten. Dus ik zeg in hele korte tijd 3x achterelkaar boerenkool!
Komt vlak daar achteraan Harry de keuken in, Har heeft nog niet eens wat gezegd of Mr Darcy zegt: ja! boerenkool!  :o ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #400 Gepost op: december 27, 2007, 15:24:15 pm »
vandaag in gesprek met arthur die tegenwoordig zijn woordenschat aan het uitbreiden is

ik : dag arthur
tuur ; cocoooooooo    :o (waar hij dat haalt weet ik niet want wij zeggen dat niet)
ik : nee nee niks van jij bent arthur
tuur ; schatteke
ik ; jaja jongen jij bent een schatteke , en krijg ik een dikke kus
 tuur ; vrij stil maakt hij een kusgeluidje (ze kunnen het alledrie heel hard doen)
ik ; allez tuur ,geef eens een dikke kus
tuur , kus is op !!!!!! en hij begint te lachen

vreemde vogels  ::)

ede

• Gast
« Reactie #401 Gepost op: december 28, 2007, 15:46:46 pm »
Coco en Gijs zaten beide aan een kant van een speeltje te trekken. Omdat ze em beide wilde hebben. Op een gegeven schoot het speeltje de lucht in en kwam boven op de arme en onschuldige Kaya terecht! Je had zijn kop moeten zien. Die schrok zich rot. cheesy2 was erg grappig

Offline sandra

• Broedrijp
« Reactie #402 Gepost op: januari 01, 2008, 22:31:45 pm »
 :CENS Noa zegt niet echt veel woordjes nog, het is vaak meer gebrabbel met af en toe "poes", "klets", "klets(k)ous", maar wat ze net zei   ;D...

Ik was met haar op de tafel aan het spelen met de bal en het bakje en ineens ging ze krijsen, kuif omhoog en bijten   ???
Dat bijten deed wel ffies goed pijn, ze had me stevig vast dus ik probeer haar af te leiden met het balletje en het bakje, mevrouw werd nog wilder en nam een sprong van de tafel, ik kon haar halverwege opvangen zodat ze niet verkeerd landde :hot:
Al mokkend liep ze over de grond en Michel liet haar opstappen en zette haar terug in haar kooi, zegt ze "blaaskaak"  :) waar ze dat nou weer vandaan heeft?!

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #403 Gepost op: januari 01, 2008, 22:36:09 pm »
Al mokkend liep ze over de grond en Michel liet haar opstappen en zette haar terug in haar kooi, zegt ze "blaaskaak"  :)

cheesy2 wat grappig. Dan sta je toch raar te kijken.

Ik had dat met mijn Cocootje toen zij pas bij mij was. Ik was in de gang bezig met afval te verzamelen en zij kon mij vanuit haar kooi niet zien. Ik laat de vuilniszak uit mijn handen glippen en de helft uit de zak belandt op de vloer in de gang. Dus ik mopper van sjonge jonge jonge. Op hetzelfde moment hoor ik luid en duidelijk uit de kamer "K*TZOOI" komen.

Ik moest echt even een paar seconden nadenken voordat ik besefte wat ze zei.  ;D

Offline sandra

• Broedrijp
« Reactie #404 Gepost op: januari 01, 2008, 22:41:03 pm »
 ;D je moet zelf zo oppassen met wat je zegt, ik zeg ook vaak k*t als iets niet gaat zoals ik het wil, nu is het niet alleen mijn zoontje van 7 die die woorden kan overnemen maar ook nog een eigenwijze kaketoe :)