Koko was maandag in de troffe kast van de honden gekropen, en ik ging kijken wat hij daar uitspookte, hoor ik hem op eens zeggen (godverrr, Godverrrr) en daarna mompelde hij iets onverstaanbaars en nog eens Godverrrrr

ik moest best wel lachen hier om.
Ik vroeg me af of hij dit bij zijn vorige eigenaar had geleerd maar kon het niet voorstellen, maar ging er wel van uit.
S avonds vertelde ik dit aan een vriendin en deed het zo als hij het zei, zij zei ja hallo dat heeft hij van jouw hoor

nu moet ik wel toe geven dat ik wel eens godver zeg, maar niet naar Koko toe.
Ik had er vandaag best wel op gelet, en het viel eigenlijk best mee zo vaak zeg ik het niet.
Ga ik vanavond naar mijn werk en onze oudste Jack slaapt appart in de kamer, deze heeft een handje om op eens achter me te staan en dan kiehard te gaan blaffen , hij deed het weer en ik draai me om en zeg Godver Jacky,

dit heeft koko natuurlijk 2 maanden gehoord vandaar.
of ik er zo blij mee ben, ach hij zegt het toch al, en eigenlijk vindt ik het wel humor.
verder zegt hij (wat doe je) als je bezig bent in zijn beurt, lekker zijn naam kopje koffie en kusje , hij praat wel meer maar ik kan hem niet altijd verstaan en zeg dan (voor in de snavel articuleren

})
Groetjes
Boudewijn