Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182443 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #435 Gepost op: april 13, 2008, 23:06:53 pm »
lowieke krijgt zen avondzoentje en zen nachtwensje en kreeg de doek over zijn kooi om te gaan slapen en hij is rustig , stil
2 miniuten later doen we de grijzen ook onder zeil en we zeggen ook dag mannen , slaaplekker hé ,zegt wieke ineens "tot straks"    cheesy2 cheesy2

kyra/destiny

• Gast
« Reactie #436 Gepost op: april 13, 2008, 23:17:07 pm »
vandaag heel veel Wiekes gezien in het echt op TV!!!
Maar er is maar één echt Wieke hoor
ben benieuwd om hem nog eens te zien!  Ik kom er nog eens aan hoor Vivke zeker weten!!!!

jip

• Gast
« Reactie #437 Gepost op: april 15, 2008, 19:07:58 pm »
ik vanmorgen yulu uit zijn kooi nam toen nog niemand wakker was....toen mijn ma wakker werd zei deze kom es bij mama :)
yulu gaf hier bijna direkt gehoor aan vloog naar haar toe om op haar hoofd te landen en daar zijn ochtendbom te deponeren  cheesy2 cheesy2 :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #438 Gepost op: april 16, 2008, 19:58:22 pm »
buurjongen komt net binnen en vraagt waar het roze dingske is en op dat moment zegt het roze dingske lowieke wieke wieeeeeeeeeeeeeeeee
om te zeggen ,ela ,ik heb wel een naam hé  ;D

jos

• Gast
« Reactie #439 Gepost op: april 17, 2008, 12:32:55 pm »
jacko begint nu te praten.
maar het woordje HE en koek dat kent hij wel.
Jacko zit op de ring en zeurt om een koekie gerrie en ik geven geen aandacht en op eens.
He een koekie  ;D  en daarna he jacko koekie koekie  ;D
nou hou dan je lachspieren maar eens in.
het blijven net kleine kinderen met hun uitspraken.
komen we thuis van de markt stilletjes de achterdeur open gemaakt zit jacko in de kooi en de hond op zijn kussen.
jacko he kom dan he kom dan de hond geen reactie en uit de kooi stommert  ;D

jip

• Gast
« Reactie #440 Gepost op: april 18, 2008, 19:01:59 pm »
ik net het 2e moment had hier ....yulu op tafel aan de manderijn zat te smikkelen toen mazzel (een adhd jack russel) op me schoot sprong en yulu zich omdraaide en voor ik mazzel afkon doen hij mazzel aanvloog  ;D zo van weg jij is mijn baasje  :thumsup: jammer dat ik er geen foto van heb  shootme

Offline sandra

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #441 Gepost op: april 18, 2008, 23:44:19 pm »
die gekke grijze hier.... zit vanmiddag lekker op zijn kooi en bedenkt dat hij de gordijnen misschien wel kan pakken met zijn snavel, klimt naar de achterkant van zijn kooi, rekt zich uit richting vouwgordijn en kan er dus lekker niet bij  :P, probeert het nog maar eens en zegt tegen het gordijn "kom, kom, kom maar"  shootme ja of dat gordijn ff dichterbijkomt op commando....

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #442 Gepost op: april 21, 2008, 10:37:19 am »
als ik thuis kom van het werk met de scooter laat ik het steeds horen met men claxsonneke en dan doet wieke ,kuif heel hoog open ,vleugels wijd en wiiiiiiiieeeeeeeeeeeee wiiiieeeeeeeeeee
en zo gaat het telkens als hij het geluid hoort
en nu . . . . . . . . . . .

doet toni het geluid van men claxsonneke perfect na  ;D ;D ;D

wat volgt kan je al raden zekers  :CENS

jet

• Gast
« Reactie #443 Gepost op: april 21, 2008, 15:56:06 pm »
mijn zoon heeft pimmetje zo rond oud en nieuw geleerd hoe een gillende keukemeid vliegt en dan uit elkaar klapt
hoor ik gisteren een lange fluittoon van een vuurpijl en een knal erachter,
 nu geeft hij net een serenade vuurpijlen buiten weg  ;D ;D ;D

Hennie

• Gast
« Reactie #444 Gepost op: april 22, 2008, 03:07:58 am »
Ben ik van de week Rocky aan het sproeien en blijkbaar had hij er geen zin in dus zei hij  "Hee, hou es op !"

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #445 Gepost op: april 22, 2008, 20:08:42 pm »
men kleine buurjongen (9 jaar) was vanavond weer eens op bezoek en hij heeft zijn eerste les in het maken van dromenvangers gehad , en we zijn in gesprek over van alles en nog wat , het school , thuis ,de meisjes , zegt hij ineens ,ik ben geen mooie jongen , zeg ik tegen hem, ho,wie zegt dat , jij bent wel een knappe kerel (is ie ook) en het volgend eantwoord van hem deed ons schudden van het lachen

" dat is wel erg hé , bij vrouwen tussen de 40 en de 50 heb ik altijd chance en keuze genoeg, die willen me allemaal, maar niet bij de meisjes van mijn leeftijd "

cheesy3 cheesy2 cheesy3 cheesy2 cheesy3 cheesy2
je kon me bijna oprapen  ;D ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #446 Gepost op: april 23, 2008, 19:47:10 pm »
komt ie vanmiddag binnengelopen
zeg schat , ik ben zo weer door , kga naar de kapper om me mooier te laten knippen, als ik het haal zie je me vanavond half 7 weer en anders ga  je me moeten missen tot morgen  ;D

jip

• Gast
« Reactie #447 Gepost op: mei 01, 2008, 20:29:16 pm »
ik zei voor de grap tegen yulu .........kill en attack toen de kat langskwam..........vliegt die leipo de hond aan  shootme

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #448 Gepost op: mei 01, 2008, 21:04:14 pm »
Cor schiet normaal door haar kooi als er een stofje voorbij komt, of als ik aan kom met een bruine boon..
och och dan is de kooi te klein, grote paniek.. nu komt het leukste:

ray is aan het stofzuigen, en ik haal de grote pluche hand uit de hoek, zodat deze ook gedaan kon worden.
zit mevrouw op nog geen 2cm er van af op de vensterbank, gewoon blijven zitten  :o
vrolijk te roepend naar het ding, ze was vollop geinteresseerd in het stofnest shootme

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #449 Gepost op: mei 04, 2008, 23:13:30 pm »
Zo hebben we net een leuke conversatie gehad. Ik ben van alles tegelijk aan het doen en terwijl ik de trap oploop, wil ik ook en passant 2 boekjes van de kinderen meenemen die op een tree liggen. Maar in mijn haast mis ik de boekjes, wil een stapje achteruit doen, wat uiteraard niet gaat op een trap. Dus val ik achterwaarts de trap af, ik kan nog net met mijn linkerarm iets vastgrijpen, maar draai wel helemaal om de trappost heen en knal nogal hard tegen de pc kast aan die onder de trap staat (trap in de woonkamer). harry schrikt zich een ongeluk en rent naar me toe. Ik heb me echt zeer aan vooral mijn schouder gedaan. Harry brengt mij naar de bank, want ik zie nogal wit en voel me nogal wiebelig. Terwijl ik op de bank zit en sterretjes zit te zien, roept Mr Darcy steeds ongeduriger: wat is dat nou? wat is dat nou? Ik ben een beetje in de war, want ik antwoord heel serieus: ik ben van de trap gevallen. Mr Darcy reageert met: oooh oooh en dan vervolgens: goedsooo! goedsooo! Tsja en dan moet ik door mijn sterretjes heen toch wel lachen! 
(gelukkig gaat het nu wel weer goed hoor)