Zo hebben we net een leuke conversatie gehad. Ik ben van alles tegelijk aan het doen en terwijl ik de trap oploop, wil ik ook en passant 2 boekjes van de kinderen meenemen die op een tree liggen. Maar in mijn haast mis ik de boekjes, wil een stapje achteruit doen, wat uiteraard niet gaat op een trap. Dus val ik achterwaarts de trap af, ik kan nog net met mijn linkerarm iets vastgrijpen, maar draai wel helemaal om de trappost heen en knal nogal hard tegen de pc kast aan die onder de trap staat (trap in de woonkamer). harry schrikt zich een ongeluk en rent naar me toe. Ik heb me echt zeer aan vooral mijn schouder gedaan. Harry brengt mij naar de bank, want ik zie nogal wit en voel me nogal wiebelig. Terwijl ik op de bank zit en sterretjes zit te zien, roept Mr Darcy steeds ongeduriger: wat is dat nou? wat is dat nou? Ik ben een beetje in de war, want ik antwoord heel serieus: ik ben van de trap gevallen. Mr Darcy reageert met: oooh oooh en dan vervolgens: goedsooo! goedsooo! Tsja en dan moet ik door mijn sterretjes heen toch wel lachen!
(gelukkig gaat het nu wel weer goed hoor)