Auteur Topic: Hilarische uitspraken en komische voorvallen  (gelezen 182360 keer)

cosch

• Gast
Re: Hilarische uitspraken en komische voorvallen
« Reactie #465 Gepost op: juli 08, 2008, 19:32:18 pm »
Het is zooo leuk om 2 gaaien te hebben!  :)
Om ze elkaar te zien pesten en treiteren enzo! Ohh je ligt helemaal in een deuk.

Gijs zit bovenop de kooi met het flesje te spelen. Zie ik Coco in de kooi heel sneaky met zijn kop naar boven reiken. En heel zachtjes zijn snavel om Gijs zijn pootje en toen HAPPPPPPP cheesy2

cosch

• Gast
« Reactie #466 Gepost op: juli 08, 2008, 20:45:08 pm »
 ;D

Jaa het is andersom ook hoor. Dan loopt Coco bijv. langs en dan pakt Gijs em ff in de staart. Weer heel zachtjes maar wel net dat Coco het voelt en zich omdraait enzo!  :) Zo leuk!

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #467 Gepost op: juli 08, 2008, 20:56:55 pm »
Had hier een keertje dat Muis ondersteboven hing aan het flexibele touw. Dat doet ze wel vaker... Maar nu kwam Batty er aan en die pakte haar zo bij dr staart vast en liet haar niet meer los. Daar hing ze dan schreeuwend in de lucht te trappelen  :) Moest wel lachen  :-[ ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #468 Gepost op: juli 08, 2008, 22:55:51 pm »
dat staartje trekken herken ik ook van hier en soms lopen ze tikkertje te spelen op de play top maar wanneer toni de staart van wieke vastheeft ,dan hoor je het tot bij de buren  :seestars:

;D ;D

cosch

• Gast
« Reactie #469 Gepost op: juli 16, 2008, 12:44:46 pm »
Vanochtend hoor ik ineens een lawaai. Zit Coco OP mijn handtas, van alles uit mn tas te vissen en op de grond te gooien.
Was hij op de grond geklommen en naar mn tas gelopen. Wat een beesten zijn het ook. Zo nieuwsgierig en ondernemend.

Offline Nicky

• Super Parrot
  • Parakeet-Crazy
« Reactie #470 Gepost op: juli 16, 2008, 14:10:59 pm »
Hij vond zeker dat het nodig was om hem even uit te ruimen haha.  :)

cosch

• Gast
« Reactie #471 Gepost op: juli 16, 2008, 14:13:10 pm »
 ;D ;D Ja blijkbaar. Er zat ook een boek van de bieb in. Dus ik was blij dat hij daar nog niet aan toegekomen was! :S

En het koppie wat je dan aankijkt is zo onschuldig, zo van: Ohhh mocht dit niet??? :angel:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #472 Gepost op: juli 17, 2008, 23:33:52 pm »
men logeetjes zijn er
zei ik tegen het popje van de twee logeetjes

ooohhh wat ben jij een mooie meid zeg , zegt zij , gaan we dansen ?? en ze begint alvast van links naar raechts te gaan met haar bovenlijfje ondertussen klakgeluidjes makend
gek ding zeg  ;D ;D

Hanke

• Gast
« Reactie #473 Gepost op: juli 21, 2008, 13:23:43 pm »
De  makelaar zit aan tafel, legt uit wat zijn courtage is, vertelt over zijn verkoopervaringen, de huizenmarkt en meer. Een serieuze man. Uit de kooi klinkt opeens: Moet je poepen? Poooeeeeep....
Ik probeerde nog stoïcijns voor me uit te kijken....   :-[

Hanke

• Gast
« Reactie #474 Gepost op: juli 21, 2008, 16:53:14 pm »
Het is allemaal zo gekomen: als Gijsje een poepie moest doen (en toen hadden we haar net... als klein puppie  ;) vroeg mijn lief aan haar: Moet je poepen? Dan moet je wel POEEEP zeggen. Goed, enfin, het waren zo'n beetje haar eerste woorden. Na een paar keer herhalen (niet de bedoeling overigens dat ze het na zou gaan zeggen) pikte ze het op en nu zegt ze het te pas en te onpas. Dus ook tegen visite....
En het leuke is, dat als ze nu een poepie moet doen, zegt ze voordat ze moet: Moet je poepen? En als ze het gedaan heeft: Poooeeeep! Makkelijk terug te vinden in huis op die manier  :)
Enneh... ik ben inderdaad Nederlands.

jos

• Gast
« Reactie #475 Gepost op: juli 25, 2008, 07:50:44 am »
onze jacko heeft weer een woord geleerd het woord kusje  ;D
Hij zit dan op de deur van de serre en roep de gehele dag onze poes  :angry:
dus sheba reageert op jacko zijn geroep en staat wat omhoog naar de deur te kijken met een blik van wat moet je nou :o
na een paar minuten jacko zet zijn volume knop open en ineens is het  sheba kom hier jacko kusje  ;D
het is en blijft een gekke vogel.

jos

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #476 Gepost op: juli 27, 2008, 18:22:07 pm »
ik ben met mick een gesprek begonnen
zo ging het

hay mick, wat doet de poes ?
mick hoest
mick , wat doet de poes ?
mick hoest en piept extra lang
miiiiccccckk wat doet de poes, de poes doet toch miauw
mick dan weer , sssssssooooooooowwwwwwww

:seestars: :seestars:

giggles

• Gast
« Reactie #477 Gepost op: juli 28, 2008, 00:29:32 am »
Bij me ouders achter in de steeg komt een vrouw aan en die ziet Balou op me schouder en vraagt of ik zijn staart in de verf gedoopt had  :CENS
Dus ik maar ja gezegd en dat de staart origineel groen was, maar dat ik dat niet zo mooi vond  :)

Offline Billybird

• Broedrijp
  • Jacco Pinda
    • MatchinCare bemiddelt in nannies en nurses
« Reactie #478 Gepost op: juli 28, 2008, 09:15:03 am »
Jacco zit buiten en onze buurman zit in zijn tuin ook buiten. Bij hem gaat de telefoon en hij neemt op. Ondertussen begint Jacco aan onze kant van de schutting. "Joa, joa, joa hoor. Mot no ophange hoor!" Oftewel, "ja ja, ja hoor. ik moet nu ophangen hoor!" Hij spreekt Twents.

Offline NaOmi_W

• Super Parrot
« Reactie #479 Gepost op: juli 28, 2008, 18:36:19 pm »
Mn neefje zat te vertellen dat vrienden van mn zus en zwager een grijze roodstaart hadden overgenomen van iemand, maar al snel overleed... Nu hebben ze een groene roodstaart  :)

Een groene roodstaart??  :CENS

Jaaa, dat is een grijze roodstaart, maar dan groen!

.... naar aanleiding van de verdere omschrijving waarschijnlijk een Amazone dus  :-[