Auteur Topic: Socio - Antwerpen  (gelezen 2970 keer)

Plumeau

• Gast
Socio - Antwerpen
« Gepost op: augustus 07, 2006, 15:28:19 pm »
Aangezien Lorne sinds vandaag alleen woont, ben ik op dierenasiels.com gaan kijken naar 'tweedehands' parkietjes. De enige opvang die ze aanbiedt is Socio te Antwerpen.

Uiteraard ben ik bereid een eind te reizen voor een gezonde collega voor mijn knulletje, maar zo van een afstand is de opvang lastig te beoordelen. Heeft iemand ervaring met Socio te Antwerpen? Is dat een goede opvang, of kan ik beter verder zoeken?

(uiteraard heb ik ook oren naar een gezonde, volwassen grasparkiet die een huisje zoekt en dichter bij Utrecht/IJsselstein woont  ;) )

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Socio - Antwerpen
« Reactie #1 Gepost op: augustus 07, 2006, 15:30:49 pm »
Joh, informeer eens bij Azura (Yvonne) die kweekt ook grasparkietjes. |e is ook lid van het forum, komt alleen niet meer zo veel hier op het ogenblik. En misschien heeft iemand anders nog wel parkietjes! ;)

Plumeau

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 07, 2006, 15:57:19 pm »
Ik probeerde net de gebruiker Azura te vinden, maar dat lukte niet  ??? Misschien een tikfout in de naam of ben ik zelf onhandig met zoeken  :CENS

Ik ben trouwens echt op zoek naar een volwassen parkiet. Het liefst al een jaar of 5 oud, maar ik weet nog van toen ik een maatje voor Macha zocht dat die enorm moeilijk te vinden zijn... Lorne woonde al enkele jaren bij de vorige eigenaar, maar zijn exacte leeftijd is verder onbekend.

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 07, 2006, 16:04:27 pm »
Misschien kun je er een op marktplaats vinden!  ???

Plumeau

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: augustus 07, 2006, 16:12:28 pm »
Marktplaats heeft doorgaans niet mijn voorkeur, maar net vond ik wel iemand die een 9 jaar oud parkietje weg wil doen... Ik hem hem dus even gemaild voor meer info (vooral of ze soortgenoten gewend is, anders zit ik straks met 2 kooien).

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #5 Gepost op: augustus 07, 2006, 16:13:50 pm »
Ik probeerde net de gebruiker Azura te vinden, maar dat lukte niet  ??? Misschien een tikfout in de naam of ben ik zelf onhandig met zoeken  :CENS

Ik ben trouwens echt op zoek naar een volwassen parkiet. Het liefst al een jaar of 5 oud, maar ik weet nog van toen ik een maatje voor Macha zocht dat die enorm moeilijk te vinden zijn... Lorne woonde al enkele jaren bij de vorige eigenaar, maar zijn exacte leeftijd is verder onbekend.
Asura met een S  :)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: augustus 07, 2006, 16:27:00 pm »
Oh ja,  doh

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?action=profile;u=8

Ik kan haar ook wel een mailtje sturen, als het goed is heb ik haar emailadres en.. ze studeert in Utrecht!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #7 Gepost op: augustus 07, 2006, 16:53:36 pm »
Kimz heeft ook wel eens grasparkietjes, geloof ik. Volgens mij woont zij in Brabant

Plumeau

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 07, 2006, 17:12:50 pm »
Oh ja,  doh

https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php?action=profile;u=8

Ik kan haar ook wel een mailtje sturen, als het goed is heb ik haar emailadres en.. ze studeert in Utrecht!

Ik wacht even af of het iets wordt met de 9 jaar oude parkiet waarop ik heb gereageerd. Wordt dit niks, dan wil ik graag meer weten over herplaatsbare parkieten bij ASura  coolthumb Utrecht is natuurlijk heerlijk dichtbij!

Wickingh

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: augustus 07, 2006, 20:39:52 pm »
Kimz heeft ook wel eens grasparkietjes, geloof ik. Volgens mij woont zij in Brabant

Tja, laat ik maar niets zeggen

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #10 Gepost op: augustus 08, 2006, 09:07:37 am »
Tja, laat ik maar niets zeggen

??? wat bedoel je?