Kattenvoer werkt echt geweldig voor alle uitgevallen jongen. Ik heb er al heel wat losgelaten die er echt prachtig uitzagen

Veel mooier dan toen we ze vroeger nog op een andere manier voerden.
Oh ja, ik zou t musje wel mee naar buiten nemen en in de modder en t gras laten lopen, op bewegende takken laten zitten , met beesjes in aanraking brengen ed. Als je een buitenkooi hebt die op de grond kan staan (dan kunnen er kleine diertjes in lopen) kan hij ook mooi contact maken met andere vogels. Grote kans dat de mussen hem opzoeken

Pas als hij al langer zelf eet, regen en wind heeft meegemaakt, ook snachts buiten heeft geslapen (nog in een kooi, liefst afgedekt met iets) , het wiegen van de takken kent, echt goed zelf buiten eten zoekt en goed vliegt, en heeft geleerd dat je t beste ergens ONDER slaapt! (dek dus zn kooi af...of doe er veel blader takken in waar hij onder kan zitten) dan heeft hij kans te overleven

Je hebt iig je best gedaan en ik zou hem zeker vrij laten

De eerste tijd laat je hem los met jou erbij en dat bouw je op, maar snachts neem je hem nog binnen. t Is eng...en zeker de 1e keer dat hij weg blijft (zorg er voor dat dat niet op een stik hete dag of een erg regenachtige dag is ofzo), mss zie je hem dan al nooit weer terug...maar t blijft t beste voor t diertje