Mijn valkje ziet er niet sexsueel gefrustreerd uit, hij vermaakt zich prima op "zijn" zitstok.
Een ding scheelt ze hebbenhet over dieren en niet over pedofielen!
Toch zijn het een stelletje aandacht trekkers want het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Zolang we allemaal een jonge hond/kat/vogel/koe/geit/etc aan kunnen schaffen zal het wel niet zo slecht gesteld zijn met de hoeveelheid "animalsex".
Bij vee hebben ze kunstmatige inseminatie, maar die dekhengst maakt het ook allemaal niet uit, zolang hij het kan op een nep koe zie ik het probleem niet.
Het zijn kudde dieren dus 1 stier of man op honderden koeien net zoals in de natuur. De alpha heeft het grootste plezier in de natuur die andere stieren zijn net zoveel sexueel gefrustreerd als de in gevangen levende stieren (voor zolang ze leven).
Zo geld dat bij honden net zo, alleen de alpha komt aan zijn trekken, dus denk ik dat huiselijke honden nog meer aan hun trekken komen.
Voor katten een heel ander verhaal, als je weet hoe het lid van een kater eruit ziet wil je geen poes zijn.
Vandaar de krijs van na het zingen de kerk uit gaan. auwww.
Hebben de bedenkers van de partij ook al aan voorbehoedsmiddelen gedacht? heb wel een naam voor ze: "DIEREX"
kunnen we binnenkort naar de dierenwinkl voor condooms.