Auteur Topic: Het moet niet gekker worden  (gelezen 4967 keer)

Offline broto

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
Het moet niet gekker worden
« Gepost op: augustus 16, 2006, 18:18:51 pm »
'Dieren hebben recht op seks'

Uitgegeven: 16 augustus 2006 17:09
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2006 17:56

AMSTERDAM - Van de honderden miljoenen dieren die in Nederland gehouden worden, krijgt slechts een klein deel de kans om zich seksueel te ontplooien. Jaarlijks sterven in ons land miljoenen dieren als maagd. Stuitend, vinden de initiatiefnemers van Sex voor Dieren. Begin augustus begon creatief bureau Wonder de campagne Sex voor Dieren, compleet met acties, een petitie en collectes.

"Dieren werken hard voor ons mensen. Ze leveren onder meer melk, eieren, vlees, wol en goed gezelschap. Daarom hebben dieren recht op goede arbeidsomstandigheden en plezier in het leven. Zo nu en dan een gezonde vrijpartij hoort daarbij", aldus Sex voor Dieren.

De dierenliefhebbers willen het recht op seks voor dieren op de politieke agenda krijgen. Met een handtekeningenactie probeert de organisatie een burgerinitiatief in de Tweede Kamer af te dwingen.

http://www.nu.nl/news/803904/122/%27Dieren_hebben_recht_op_seks%27.html

Dus mensen die maar 1 vogel solitair houden  :( ::)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Het moet niet gekker worden
« Reactie #1 Gepost op: augustus 16, 2006, 18:37:36 pm »
Belachelijk! Mijn hond heeft een keer sex gehad, maar liep daarna steeds weg...  :( Achteraf zou ik het niet meer doen (het was met mijn toesteming.. :))!

babalou

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: augustus 16, 2006, 18:38:43 pm »
Belachelijk! Mijn hond heeft een keer sex gehad, maar liep daarna steeds weg...  :( Achteraf zou ik het niet meer doen (het was met mijn toesteming.. :))!

cheesy3 hij had de smaak te pakken  cheesy2

charon

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: augustus 16, 2006, 18:38:58 pm »
 :oops:

eigenlijk nooit bij stil gestaan
dankzij ons mensdom zijn er dus gewoon heel veel dieren die sexueel gefrusteerd zijn
klinkt ergens best comisch, maar gezond zal het niet zijn voor die diertjes.

vaag hoor dat dat nu pas tot me door dringt
ik vond het altijd alleen zielig als ze alleen waren zonder makkertje
maar we maken gewoon nonnen van dieren  :CENS

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #4 Gepost op: augustus 16, 2006, 18:43:01 pm »
Denk dat dat genoeg meevalt alleen bv koeien die ki ondergaan vind ik sneu wel een kalf en geen seks  :o De frustratie begint meestal als ze een keer seks hebben gehad en dat het hen daarna wordt onthouden :)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #5 Gepost op: augustus 16, 2006, 18:56:47 pm »
mijn agaatjes zijn blij, allemaal koppeltjes  cheesy2

marian53

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: augustus 16, 2006, 19:12:55 pm »
Volgens mij is het weer zon organisatie die zich de rambam verveelt   ze hebben zeker niks anders te doen , waar is die smily van die wc want daar hoort het thuis 

Cosch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: augustus 16, 2006, 19:17:22 pm »
Beetje vaag.  :o
Ik verplaats dit even naar Dieren in het nieuws!

russelltje

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: augustus 16, 2006, 19:56:32 pm »
Mijn valkje ziet er niet sexsueel gefrustreerd uit, hij vermaakt zich prima op "zijn" zitstok.

Een ding scheelt ze hebbenhet over dieren en niet over pedofielen!
Toch zijn het een stelletje aandacht trekkers want het slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Zolang we allemaal een jonge hond/kat/vogel/koe/geit/etc aan kunnen schaffen zal het wel niet zo slecht gesteld zijn met de hoeveelheid "animalsex".
Bij vee hebben ze kunstmatige inseminatie, maar die dekhengst maakt het ook allemaal niet uit, zolang hij het kan op een nep koe zie ik het probleem niet.
Het zijn kudde dieren dus 1 stier of man op honderden koeien net zoals in de natuur. De alpha heeft het grootste plezier in de natuur die andere stieren zijn net zoveel sexueel gefrustreerd als de in gevangen levende stieren (voor zolang ze leven).
Zo geld dat bij honden net zo, alleen de alpha komt aan zijn trekken, dus denk ik dat huiselijke honden nog meer aan hun trekken komen.
Voor katten een heel ander verhaal, als je weet hoe het lid van een kater eruit ziet wil je geen poes zijn.
Vandaar de krijs van na het zingen de kerk uit gaan. auwww.

Hebben de bedenkers van de partij ook al aan voorbehoedsmiddelen gedacht? heb wel een naam voor ze: "DIEREX"
kunnen we binnenkort naar de dierenwinkl voor condooms. :P

Offline broto

• Aan de leg
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
« Reactie #9 Gepost op: augustus 16, 2006, 20:00:19 pm »

Tommy

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: augustus 16, 2006, 21:49:45 pm »
Wat een Bull**** cheesy3 Tsjonge jonge...straks moeten alle dieren ook nog recht krijgen op jongen en tadaa...daar gaan we dan  cheesy2 Lijkt mij dat er wel belangrijker dingen zijn om je druk om te maken toch doh

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #11 Gepost op: augustus 16, 2006, 22:28:36 pm »
heeft nederland ook verkiezingen eind dit jaar
en hebben jullie partijen te kort ??
gekker kan het wel niet hé

giggles

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: augustus 17, 2006, 12:26:52 pm »
Mijn Balou en Tigo mogen daar nog niet eens aan denken. Die zijn daar nog veel te jong voor  cheesy3

miekje

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: augustus 17, 2006, 21:55:56 pm »
Ik vind *probeert ondertussen om Pino en Woodstock van elkaar af te halen, want Pino giebelt veel te veel* dat dieren geen recht hebben op seks, omdat ze dan te veel geluidsoverlast maken  :angry:

Nee even serieus, ik vind het eigenlijk best wel logisch klinken.
Want je wilt toch zo goed mogelijk voor dieren zorgen.
Maar het idee is te ver gezocht.
Het meerendeel van de dieren heeft helemaal geen seks om het plezier, maar alleen als voortplantingsdrift. Een paar maal per jaar.
De enige dieren die seks voor hun plezier hebben zijn mensen, dolfijnen en nog een diersoort, maar daar kan ik nu even niet opkomen.
Als je al die andere dieren de gelegenheid geeft om "echte" seks te hebben, maak je ze er uiteindelijk alleen maar gefrustreerd mee.  :(

Bij ons in de krant staat er ook nog een stukje bij waar ik helemaal vraagtekens bijzet. doh shootme

Citaat
De actie van Sex voor Dieren strekt zich ook uit tot huisdieren. Particulieren kunnen zich bij de stichting melden voor een huisdierendating of een peepshow met parende lieveheersbeestjes.

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
    • George Steinz
« Reactie #14 Gepost op: augustus 17, 2006, 21:58:37 pm »
 ;D

Ettertje zat gisteren nog bovenop z'n zus.
Je zag alleen z'n koppie constant op en neer gaan. Ik had net een muziek DVD opstaan en zei maar tegen de jongens dat ie aan het dansen was  cheesy2