de ene zegt ja doet maar ,de andere zegt nee ,doet het beter niet(dit leesde ik echter te laat) maar ik heb vandaagg het vuile nest van de kleintjes proper gemaakt en 2 fotokes gemaakt,één kleintje en 2 grotere," iene,miene en mute "waarvan één direkt wegvloog ,gelukkig was marc in de buurt om hem op te vangen

doordat ik (telaat)lees dat je er beter kan afblijven,omdat zebrakes gemakkelijk hun jongen verstoten en zelfs nest maken op de lichamen van de oudere jongen en daar niet meer naar omzien was ik er toch niet gerust in en wou ik zien of hun kropjes toch gevuld waren,ik kijk in de kooi en zie één jong op de grond zitten,ik kijk in het nestje en daar zitten er nog 3 in

in een flits vloog de grootste weer uit het nestje en toen was ik in paniek,er lopen hier 6 salontijgers rond en deze keer waren ze binnen,gezocht,gezocht ,paniek niks te vinden,zelfs de groet frigo hertrokken en dan uiteindelijk maar marc zijn hulp ingeroepen,ondertussen allle poezen buiten gekregen ook nog,na dikke 5 minuten de kleine gevonden in een ander hoekje dan daar waar we zochten,kheb hem direkt maar in de nest gezet waar hij direkt erweer uitvloog ,deze keer in de kooi,nu zal hij moeten slapen op de bodem bij die andere, er lag ook een dood vogeltje op de bodem dat ik even verwijderd heb,plat gelegen vermoed ik,nuja dat gebeurt
maar het zijn er dus 4 geworden