Jij hebt dus écht goed gekeken... Ik had die foto ingezonden voor foto van de maand en wachtte of er reacties kwamen..

Vivke reageerde als enige en ik wachtte eigenlijk of meerdere mensen het zouden zien! Ik had het expres zo opgezet, want ik had van huis een palmnoot meegenomen, ide hebben precies de kleur van die zwavelzwam! Dus Sjakko dar neergezet en toen de palmnoot gegeven, die ze lekker oppeuzelde!! Verder heeft niemand dit dus gezien, alleen Vivke!!

Wat betreft die foto van de fotograaf van de krant, ja die vond ik ook het mooiste, maar ik denk dat die andere beter uitkwam bij het artkel, ze doen dat altijd op een speciale manier. Maar de mooie foto heb ik inmiddels uitvergroot en ook al gebruikt op een verjaardagskalender voor mijn moeder!

Het was echt ontzettend leuk ja, de forumbijeenkomst met vogels!!

Een dag om genietend aan terug te denken. Er is ook een heel topic over met alle foto's!
https://www.parkieten-land.nl/smf/index.php/topic,25354.0.htmlEn wat betreft de kooi, ik weet niet welke het is, ik heb hem overgekocht van Sandra (Tweety) en er hoort nog een playtop op.