Noah hier is nu ruim 13 weken en eet soms ook nog savonds dr pap. De ene keer moet ze niet, andere keer neemt ze 10cc en bv gisteravond inene 50 cc gekke vogel.
Ik moest die laatste pap afbouwen van de ene dag wél pap savonds en de andere dag niet en dat gaat nu steeds beter er zitten steeds meer dagen tussen nu. Ze vraagt er ook zelf om lijkt wel. Want die twee dagen dat ze geen pap kreeg savonds nam ze goed op, ook als ik in de keuken bezig was. Gisteravond werd ze dus gék toen ik in de keuken was, en ik dacht oke trek in papje vrouw?
Dus pap gemaakt en die at ze wél

Verders eet ze eigenlijk alles, zaden- groente - en fruit alleen heeft ze wel zo haar voorkeuren maar dat negeer ik want als ik die kiwie laat staan en net doe of ik r niet zie dan eet ze het later dus wél.
Oh en ze denkt dat ze koningin is, wilde ze haar fruit en groente NIET uit haar bakjes eten, terwijl die zaden en alles eet ze wél daaruit. En nu ik een schaal op de bodem zet met haar groente en fruit eet ze het dus wél.

Wat wel handig is met negeren hier is dat ik lang haar heb en als ze mn gezicht ziet reageert ze daar meteen op, en als ik dan langsloop met mn haar voor mn gezicht heeft ze het niet eens door lijkt wel