ja misschien wel, ik loop er al heel lang mee in mn hoofd.. maar als ik er met ray over praat en we samen alles op een rij zetten, komen we op de volgende punten
1 liever niet het risico lopen dat het niet klikt, we hebben geen ruimte voor nog een kooi, en appart los laten ed is niet echt een fijne situatie,
2 er moet een nieuwe kooi komen, omdat dit HAAR huis is..
3 het moet er 1 zijn die al wat ouder is, want cor is ookal minimaal 3jr
punt nummer 1 weegt voor ons het zwaarste.. we komen er niet uit.. cor kwam zomaar op ons pad, en ik ben iemand die gelooft in t lot,
it is mend to be, or not. ik stel mij er daarom maar op in dat als er nog 1 bij komt dat dit ook een opvangertje wordt, omdat iemand er niet meer voor kan zorgen,
cor kwam van mn pa, die was nooit thuis en ze zat daar te vereenzamen, alleen maar te roepen om aandacht.. mn papa ging op vakantie en cor mocht bij ons "logeren"
en toen is ze nooit meer weg gegaan. dus mocht ik er, zolang cor er is, nog 1 bij krijgen zal dat ongeveer hetzelfde verhaal worden als met cor.. dan kan t niet anders voor t beestje..
ik vind t allemaal heel dubbel en heel moeilijk hoor dit, dat mag je eerlijk weten