Auteur Topic: Reacties op het dagboek van cor  (gelezen 53888 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Reacties op het dagboek van cor
« Reactie #60 Gepost op: december 13, 2006, 23:32:32 pm »
wat een gelukzak is die cor toch,eerst mee op vakantie en dan nog een nieuw huisje,haar geluk kan niet op  :thumsup:

TWEETY

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: december 14, 2006, 18:54:01 pm »
ja ben benieuwd hoe ze zal reageren op haar nieuwe villa na het weekend  :CENS

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #62 Gepost op: december 16, 2006, 10:10:31 am »
Wat leuk dat ze de nieuwe kooi al verkend heeft! Maar je hoeft toch niet te wachten tot na de vakantie? Ze zou nu toch best in de nw kooi kunnen. De kleine is toch al vertrouwd, dus dat wordt met de vakantie geen probleem! ???

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #63 Gepost op: december 16, 2006, 13:24:58 pm »
Wat leuk dat ze de nieuwe kooi al verkend heeft! Maar je hoeft toch niet te wachten tot na de vakantie? Ze zou nu toch best in de nw kooi kunnen. De kleine is toch al vertrouwd, dus dat wordt met de vakantie geen probleem! ???
ok als dat kan...
ik ben bang dat ze dan zich zo extra opgesloten voelt, eerst naar een grote kooi en dan weer naar de kleine kooi, 5 dagen lang, zonder er uit te kunnen!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #64 Gepost op: december 18, 2006, 08:37:18 am »
Ik zie het probleem niet zo.. de oude kooi blijft toch vertrouwd. ;)

De kerslampjes leuke laddertjes? Ja, dat kan ik me voorstellen! cheesy3

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #65 Gepost op: december 18, 2006, 22:46:07 pm »
als ik zo je flimkes bekijk van cor heb ik steeds int oog dat cor wel telkesn komt kijken of jij nog wel kijkt hoe ze schelmerij doet vb,aan die kerstboom op de vensterbank,of was je dat nog niet zo opgevallen

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #66 Gepost op: december 19, 2006, 00:02:48 am »
nee niet echt  :-[ ik denk dan altijd "ow ze heeft me in de gaten, snel een foto maken voor ze weg vliegt!"
nooit over na gedacht dat ze kijkt of ik wel kijk  :)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #67 Gepost op: december 19, 2006, 15:14:26 pm »
hoi allemaal ik heb cor vanmorge overgezet naar haar nieuwe kooi, zodat ze de hele dag kan wennen, ze zit op de bovenste stok, ze was in het begin wat stil maar ze zit nu in zichzelf te kletsen, ik neem aan dat dat een goed teken is  :CENS ik zet haar vnvnd weer in haar oude kooi, zodat ze rustig kan slapen!
dus volgens mij gaat het helemaal goed komen zo!  :thumsup: :yahoo:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #68 Gepost op: december 19, 2006, 16:09:04 pm »
Hee, wat goed! :thumsup:
Goed plan om tot de vakantie haar nog 's avonds in de oude te doen! ;)

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #69 Gepost op: december 19, 2006, 16:31:55 pm »
ja ik dacht dan kan ze toch vertrouwd slapen ;)
ik het trouwens zojuist het BOUWVAKKERSFLUITJE gehoord  :yahoo:  woohoo
heb dat zelfde fluitje op mn telefoon als smsringtoon en ben al 2 weken bezig haar er helemaal dol mee te maken,
zit ik net op de wc hoor ik fiiiet fieeeuww, dus ik denk he een smsje, dus ik roep naar ray, wie smst mij,
zegt ie "niemand  ???" dus ik: "ja daaaaaag, wie was t??" hij zegt: "je hebt helemaal geen smsje!  :angry:"
dus ik denken denken, het was EXACT hetzelfde dus het moest wel, dus ik van de wc af naar mn telefoon hobbelen, NIETS! ! !
dus ik leg hem weg en ga de was ophangen, gebeurd het weer!! dus ik weer roepen naar ray: "smsje??" dus ray:  :angry: neeeeheeee  :angry: "
dus ik kijken voor de zekerheid op mn telefoon, nope helemaal noppes niets nada! en toen zag ik dat zelfs mn geluid uit stond  :o
dus ray zegt:  misschien is het cor? , dus ik heb zo een vermoede dat ik prompt in de maling ben genomen  doh
maar vind het wel leuk cheesy2 hopen dat ze t vaker gaat doen! heb ik haar ook iets geleerd!!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #70 Gepost op: december 19, 2006, 16:34:52 pm »
ze zal wel snel wennen in haar nieuwe kooi

giggles

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: december 19, 2006, 18:14:16 pm »
Ik heb zelfs wel is gehoord van een parkietje dat een paar woordjes kon napraten... Dusseh oefenen oefenen oefenen  ;D
Als het je lukt, mag je Balou ook in de kost, want die vertikt het om te praten. Ik voel me af en toe net een debiel appeltje zoals ik tegen die vogel zit te praten  ???

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #72 Gepost op: december 19, 2006, 19:08:17 pm »
ja dat klopt, parkietjes kan je heel veel leren! alleen ik vind t zo knap dat ze van mij wat aan neemt, want dat doet ze normaal nooit!
en ik begrijp hoe je je voelt hoor, ik voel me ook soms een  :P en dan zit ik tegen dr te praten en dan draait ze zich met dr rug naar me toe doh
dan denk ik echt  :angry: bekijk t lekker!! en dan ga ik aan ray vragen of die ff met dr wil spelen :-[ ;D

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #73 Gepost op: december 20, 2006, 12:03:03 pm »
ja ik dacht dan kan ze toch vertrouwd slapen ;)
ik het trouwens zojuist het BOUWVAKKERSFLUITJE gehoord  :yahoo:  woohoo
heb dat zelfde fluitje op mn telefoon als smsringtoon en ben al 2 weken bezig haar er helemaal dol mee te maken,
zit ik net op de wc hoor ik fiiiet fieeeuww, dus ik denk he een smsje, dus ik roep naar ray, wie smst mij,
zegt ie "niemand  ???" dus ik: "ja daaaaaag, wie was t??" hij zegt: "je hebt helemaal geen smsje!  :angry:"
dus ik denken denken, het was EXACT hetzelfde dus het moest wel, dus ik van de wc af naar mn telefoon hobbelen, NIETS! ! !
dus ik leg hem weg en ga de was ophangen, gebeurd het weer!! dus ik weer roepen naar ray: "smsje??" dus ray:  :angry: neeeeheeee  :angry: "
dus ik kijken voor de zekerheid op mn telefoon, nope helemaal noppes niets nada! en toen zag ik dat zelfs mn geluid uit stond  :o
dus ray zegt:  misschien is het cor? , dus ik heb zo een vermoede dat ik prompt in de maling ben genomen  doh
maar vind het wel leuk cheesy2 hopen dat ze t vaker gaat doen! heb ik haar ook iets geleerd!!

Dat is een trucje om jou weer naar de kamer te krijgen. Ze heeft gezien dat als dat geluid komt, jij dan naar jee telefoon loopt!! cheesy3 Sjakko deed dat ook met de telefoon nadoen, ze wou dan gewoon dat ik terugkwam naar de kamer!! :a036:

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #74 Gepost op: december 20, 2006, 15:17:51 pm »
zo had ik er nog niet eens over na gedacht! want ze heeft het onderhand al meerdere malen gedaan, maar dan was ik niet in de kamer!  :)
word er helemaal  :hart: van!
nog 2 daagjes!!