wat een rare vraag gaan jullie nu denken
maar ik ben er sinds het voorval gisteren mee bezig geweest en wil jullie meningen er ook eens over horen
door omstandigheden moest ik gisteren naar de kapper,men buurvrouwke bracht me
de kapper knipt en de metamorfose is een feit,van zeer lang haar naar een fris broske
men buurvrouwke zegt al lachende "zie maar dat flip je nog herkend?"
waarop ik repliceer,"tuurlijk ,gaat hij me nog herkennen,papegaaien reageren immers meer op geluid van men stem en op geuren,dan op hoe je eruit ziet" en we lachtten er nog een beetje mee
nu bij thuiskomst wachtte me de schok van men leven,flip wou dus helemaal niet bij me komen,

stak ik men hand uit ,bekte hij fameus naar me,hij ging hoger van me weg zittenn en hield me voortdurend in het oog,zolang ik daar bleef staan

ik wist niet wat gedaan en ben dan maar heel ongelukkig aan men eten begonnen,het heeft 1.15 u geduurd eer hij bij me wou komen
wat ik dus niet wist ,en nu heb bijgeleerd is dat gaaien die dingen dus ook fel in het oog houden,dat ze heel goed kunnen zien ,weten we allemaal,maar dat ze zo op details letten,straf hé
heeft er iemand van jullie ook al zoiets meegemaakt met de gaaien,of iets in die aard?
graag hoor ik jullie verhalen