Bedankt allemaal. Leuk dat jullie ook zo enthousiast reageren!

Maar goed ook dat jullie zo enthousiast reageren, want zo vanaf half oktober, zal ik jullie wel bestoken met vragen

Er zijn 2 baby-edeltjes en ik weet nog niet welke wij krijgen. Zoals je aan de foto's kan zien, zijn het 2 mannetjes. Rob wil graag kijken of de andere toekomstige eigenaar (BrianDylan) en ik voorkeur ontwikkelen voor 1 van de 2. Haha. Hij krijgt het moeilijk, want als ik het goed begrepen heb, vinden Monique en ik ze allebei heel lief.

Grappig genoeg haden mijn beide jongens allebei wel een duidelijke voorkeur, gelukkig wel voor dezelfde!

Een naam. Tja die had ik wel. Een mooie naam voor een mooie, trotse vogel. Maar toen ik het edeltje in mijn handen had, klonk die naam een beetje misplaatst. Zo'n trotse naam voor zo'n lief, klein en aandoenlijk kuikentje...

Ik weet het dus nog niet

Eergisteravond zijn we weer opkraambezoek geweest en toen hebben we een paar foto's genomen. Ik zal de foto's plaatsen bij het topic op kraambezoek, maar hier ook maar eentje van allebei. (mag wel he?) Ze zijn alleen van andere kwaliteit, deze zijn met het mobieltje gemaakt.
Lief he?