HaaJ, nou ik moest het jullie even vertellen

Ik heb Plucky vandaag voor het eerst uit de kooi gehaald en ben begonnen met het handtam proberen te maken... Het ging redelijk goed, Plucky ging niet op mijn vinger wat wel de bedoeling was maar ging op mijn arm zitten ... heel lieff

Toen heb ik met hem even rondgelopen en heb hem uitbundig met mijn stem beloond. En wilde hem in de kooi doen maar dat wilde die niet. Dus ging hij op zijn kooi zitten. Toen dacht ik: nou het is zo zielig, ze willen steeds bij elkaar maar het mag niet van mij, laat ik het nu maar is doen. Dus toen heb ik Mango's kooi opengezet en die ging na een tijdje naar Plucky toe. Eerst werd er een aantal keer in de poten gebeten (zowel door Mango als door Plucky) maar nu wordt er voornamelijk gekroeld. Mango zit steeds eten op te hoesten en geeft dat aan Plucky en Plucky kroelt Mango steeds. Het gaat dus helemaal goed komen !

pfff.. gelukkig,, opluchting

Af en toe wordt er nog even lelijk gedaan en in de poten gebeten maar dat hoort erbij (geloof ik?). Ze trillen alleen wel allebei,, vinden het allebei eng

Maar in ieder geval, Plucky tam krijgen zal geen probleem worden (is echt een heel lief vogeltje, en bijt niet !!

) En Mango en Plucky moeten nog wel een tijdje aan elkaar wennen denk ik maar dat zal ook wel goed gaan komen. Ik koop een nieuwe kooi voor ze en daar gaan ze dan allebei in..

Ik ben helemaal blij dat het goed is gekomen!