Dank jullie wel voor de reacties, fijn!
Dus als ik het goed begrijp is in het begin opstappen en gewenning aan van alles en nog wat (eten, situaties, wat mag wel en niet etc) het allerbelangrijkste.
Ik was r nl van uitgegaan dat als je dingen met je gaai wilde, trainen, kunstjes etc je zo vroeg mogelijk moest beginnen, maar ik begrijp nu dat dat niet zo is. Dat als je maar met hem bezig bent het kunstjes aanleren etc later ook nog wel kan.
Vleugels uitvouwen doet de kweker nu ook al en daar wil ik idd mee doorgaan. Ik wil hem nl later zelf kunnen wieken.
Maar aan nagels en noten had ik nog niet gedacht bijv.
Wel wil ik het rooster van de bodem eruit halen en beukensnippers gaan gebruiken.
Ik heb geen enorme kooi, maar ook geen hele kleine, (90x60x110, binnenmaten) en dan ga ik na ongeveer een jaar, wanneer gaai gewend is en ik gewend  ben

kijken of het deze kooi blijft of dat we voor een ander gaan, event op maat gemaakt. Maar in deze kooi zitten maar 3 stokken. Lijkt me zo weinig, want 2 stokken zitten ook nog voor de voederbakjes. Ik wil er een slijtstok indoen en dan nog of een buigtouw of een natuurstok. De klimboom gaan we zelf maken uit een basis van bezemstelen en dan met natuurstokken.