Auteur Topic: alles uit italie  (gelezen 2463 keer)

Phoebe

• Gast
alles uit italie
« Gepost op: september 22, 2006, 09:32:23 am »
Hallo allemaal,
Ben aan het kijken voor een nieuwe kooi voor m'n kippies en kwam daarbij langs de site www.allesuititalie.nl
Is iemand bekend met deze zaak en dan vooral de kwaliteit van de papegaaien/vogel kooien?
Heb namelijk wel een mooie gezien maar kan nu niet echt zien hoevel deurtjes deze kooi heeft en wat de preciese tralieafstand is.
http://webdisk.planet.nl/planj045/publiek/album/DIER%20-%20VOGELKOOIEN/_w/ESSEGI%20-%20ACHAT_jpg.jpg

dutchgerard

• Gast
Re: alles uit italie
« Reactie #1 Gepost op: september 22, 2006, 09:39:28 am »
Zo te zien heeft hij 1 deur waar ook de water en voer bakjes aan moeten hangen.
Hij kan volgens mij niet open aan de bovenkant en heeft wel erg dunne zitstokken.
Je zou als je deze kooi wil kopen beter even zelf gaan kijken.
mvg dutchgerard.

Cosch

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: september 22, 2006, 09:48:23 am »
Ik ken het niet.
Ik heb volgens mij bij Kaya ook een Essegi kooi gekregen. Je kunt duidelijk zien dat het goedkoper is.
Op zich best een redelijke kooi. Maar een duidelijk verschil met de montana of jockkooi!
Dus het is net wat je wilt. Of een goede kooi, die langer meegaat voor meer geld. Of een goedkopere met de kans dat je hem na een paar jaar moet vervangen!  :CENS

Lastig!

russelltje

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: september 22, 2006, 09:54:14 am »
kijk ook eens op www.dierenvilla.nl betere kwaliteit en volgens mijn niet veel duurder. Of goedkoper zelfs.

Phoebe

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2006, 09:55:58 am »
Tja het probleem vind ik dat de spijlafstand van de jockkooien net te veel is daar kunnen ze met hun koppies tussen blijven steken, en ik heb hier twee katen lopen die best wel eens een kippie willen proeven.
En de montana kooien met een kleinere spijlafstand vind ik zoveel tralie (of zo lijkt het met dat zwarte), dan zie ik m'n kippies helemaal niet meer.

deze zag ik op een engelse site staan bieden ze ook aan bij allesuititalie maar daar stond niet zo veel bij
http://www.petcentreonline.co.uk/ecommerce/Scripts/prodView~idproduct~854.htm

russelltje

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 22, 2006, 09:57:01 am »
valt mee hoor, moet je de kooien even in het echt gaan bekijken.

russelltje

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 22, 2006, 10:00:17 am »
En de manier waarop het tralies corrosie bestendig gemaakt is, is niet goed. Het materiaal daarvan is meestal schadelijk voor je gaaitje.