Dat iets simpel is wil niet vanzelf zeggen dat iedereen het kan.
Als ik het "wieken" lees lijkt het simpel, als ik het ga doen misschien ook wel maar ik ga dit niet "proberen" daar ik om mijn beestjes geef.
Twee verschillende dingen dus.
Dat niet iedereen alles kan weten heb je gelijk in maar daarintegen pretender ik geen dierenarts te zijn en deze mijnheer wel.
Dat wij allen elke dag bijleren is ook alweer waar, ik hoop alleen dat jou theorie niet verder gaat dan dieren. Stel je voor dat een hartchirurg eem slechte dag heeft. Tsja, hij leert elke dag bij.
Ik snap best dat een en ander genuanceerd wordt hoor, maar ehhh....blijven we wel bij de les?!!
Deze eikel moet gewoon inderdaad eerlijk zeggen als hij het niet eerder gedaan heeft en er dan iemand bijhalen die wel de ervaring heeft.
Kijk, dat hij Elmo pijn doet en enkele bloedveren aan één kant pakt, tot daaraan toe. Ik ga er dan vanuit dat hij het bij de tweede voel voorzichtiger zal doen.
Dat hij bij Syra, de 2de vogel dus, bij beide vleugels nogmaals in bloedpennen knipt en er zeer nonchalant op reageert, dat klopt gewoon niet. Hoe je dit ook denkt te nuanceren.