Mijn bedoeling uiteindelijk als hij de pellets goed eet (en daar begint het nu echt op te lijken ) is dat hij 's morgens pellets (nutri bird) krijgt (ik begrijp dus zo'n 20 brokjes? )
Ja dat is echt zo hoor. Soms duurt het weleens een half jaar voordat ze iets proberen, de fijnproevers Ik heb hier vanaf dat Jamie 3 maanden was iedere dag tomaat (dat is zo gezond) aangeboden, maar hij vertikte het.En wat denk je deze week voor t eerst at hij tomaat en ook spinazie
hier in belgie word vitakraft veel verkocht ,maar daar ben jij niets mee hé
Iemand ooit gehoord of "gevoerd"met vitakraft coctail frutti en of vitakraft african? Vooral de laatste zou erg goed zijn, specifieker op de voedingsbehoefte van africaanse gaaien? Er zitten meer zaden en vruchten in die gaaien in africa ook vinden? En weet iemand toevallig waar het verkocht wordt bv faunaland op pet's place?
boontjes mag je geven,doch niet te veel omdat er een stof zou inzitten die niet goed is in teveelwacht ik zoek het ff op PeulvruchtenBij het kiemen van peulvruchten moet men erom denken dat deze veel fytinezuur bevatten. Fytinezuur is een stof die zich bindt met mineralen en sporenelementen zoals calcium, zink en ijzer. Teveel fytinezuur zorgt dus voor een kalkgebrek en men moet dus oppassen met gekiemde peulvruchten zoals erwten en bonen.