Hahaha,
Koppel 1 Vandaag weer een ei gelegd, ik heb ze het blok even uit gestuurd, en wat denk je beide een dik achterwerk

. Blijken dus toch 2 poppen te zijn.

Kijk ik bij
koppel 5 Wat denk je, vandaag 2 eitjes

. Zijn dus ook 2 popjes.
Daar gaat mijn kweek.

Bij de fischerie's had ik er al 2 mannen bij op gehaald omdat ik dacht dat ik 3 poppen en 1 man had, nu is juist die man ook een pop. Een man voor de fischerie's heb ik dus niet meer over. Voor deze 2 dames is de kweek voor dit jaar dus al ten einde. Of er moet een collega-kweker bij de vereniging 1 of 2 broedrijpe mannen over hebben, maar daar ga ik niet van uit.
Bij de personatus heb ik er zelf nog een aantal zitten, en ik heb nog een stel gereserveerd. Deze zijn overjarig maar die gaan eerst nog naar de tt. daarna kan ik er 2 uitzoeken. Hier is ook nog niet mee gekweekt dus hij wist niet of het mannen of poppen zijn.
Misschien dat ik de man uit koppel 3 gebruik om te koppelen aan 1 van de 2 dames uit koppel 1. Dit was in eerste instantie mijn bedoeling maar toen klikte het niet, waardoor ik vermoede dat het toch een man zou zijn. Deze man heeft zich vorig jaar bewezen. Misschien dat het nu wel lukt en anders met de andere pop.
Ik moest wel lachen, maar ik ben er niet blij mee

Gr.Edwin.