Auteur Topic: En dan heb je een gaai...  (gelezen 42862 keer)

Jarie

• Gast
Re: En dan heb je een gaai...
« Reactie #150 Gepost op: oktober 14, 2006, 17:19:28 pm »
Is het zo,n grote bel??
daar werd Jarie erg aggressief van! nu heb ik een spiegel met belletje en die vind ie wel grappig.....

maar die grote :o :o :o :o :o

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #151 Gepost op: oktober 14, 2006, 17:24:43 pm »
Het is een vrij grote maar de aga's hebben zelfs een nog grotere dus een tja middenmaat tot groot. We zullen zien als hij ook maar 1x aggresief wordt gaat het ding uit de kooi  :)

Tommy

• Gast
« Reactie #152 Gepost op: oktober 14, 2006, 21:26:52 pm »
Ik heb hem al meerdere keren op de grond gehad vandaag en af en toe lijkt het of hij wil gaan vliegen maar hij durft denk ik niet meer. Maar inderdaad even wachten tot we het zeker weten is dan wel zo verstandig.
Gooi hem eens voorzichtig richting je bed. ;)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #153 Gepost op: oktober 14, 2006, 21:31:03 pm »
Vandaag schrok hij van het deurtje van de bench die we vandaag voor hem gekocht hebben, het maakte even een overwacht klepper geluid en Kaya "vloog" weg... :o .... niet dus hij plofte meteen op de grond. Vliegen lukt dus echt niet meer.

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #154 Gepost op: oktober 18, 2006, 16:43:31 pm »
De nageltjes zijn geknipt en hij is nagekeken door de dierenarts (geen vogelarts maar wel een dierenarts die zelf gaaien heeft) hij ziet er volgens haar enorm goed uit en ze heeft zijn borstbeen nagevoeld en dat zat allemaal prima en niet te mager of te dik.
We hebben gezellig over gaaien gekletst, ze heeft er veel verstand van. Ze vondt Kaya ook een heerlijk relaxte gaai en ze zag dat hij zich helemaal bij mij thuis voelde. We vormden samen al een geweldig team, ze kon er niet aan aflezen dat we hem pas 3 weken hadden! Want hij stapte af en op wanneer ik dat zei. Nou een beter compliment kun je niet krijgen!  :thumsup:
Tijdens het knippen heb ik hem zelf vast gehouden wat eigenlijk prima ging, na het knippen stapte hij ook weer zonder pardon op. Al met al ben ik weer een positieve ervaring rijker!
wat heerlijk toch!!!

Cosch

• Gast
« Reactie #155 Gepost op: oktober 18, 2006, 16:51:34 pm »
Super!  :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #156 Gepost op: oktober 18, 2006, 23:12:37 pm »
 :thumsup: gaat dat goed of gaat dat goed  :thumsup:

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #157 Gepost op: oktober 19, 2006, 00:02:34 am »
:thumsup: gaat dat goed of gaat dat goed  :thumsup:

Ik geniet echt waar! Kaya brengt zoveel positieve dingen met zich mee! Hij zit de hele dag buiten de kooi, speelt met de kids met de oude duplo blokken!  Mijn man is vandaag een uur wezen shoppen in een doe het zelf zaak voor spullen voor een standaard te knutsellen  :thumsup: waar kwam hij mee thuis? 4 wielen voor onder te standaard en verder  ??? niks  ??? wat bleek niets was goed genoeg  :) de wielen bijelkaar kosten al  12,00 euro en ik heb ook voorzichtig geopperd het niet te duur te maken omdat we dan net zo goed een dure standaard kunnen kopen! Maar nee zegt hij het komt allemaal goed alleen wil hij er eerst goed over nadenken wat hij wil gebruiken en hoe hij het wil doen  :) Normaal heeft hij niet zo veel op met mijn (uren) geforum maar hij heeft vanmiddag zelfs hier op PL zitten neuzen naar foto's voor standaards  :)
Het hele gezin geniet van Kaya en niets is goed genoeg! Heerlijk dat "beest" is hier met zijn kontje in de (room)boter gevallen  :)

Jarie

• Gast
« Reactie #158 Gepost op: oktober 19, 2006, 09:07:25 am »
Harstikke mooi,hier streven we allemaal naar!!!

Harstikke gefeliciteerd! :-*

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #159 Gepost op: oktober 19, 2006, 09:14:11 am »
Wat ontettend leuk zeg dat je man zo betrokken is en het beste wil voor Kaya!! Dat is toch super? :thumsup: Kaya heeft zijn hart gewonnen blijkbaar! ;)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #160 Gepost op: oktober 19, 2006, 23:27:35 pm »
Wat ontettend leuk zeg dat je man zo betrokken is en het beste wil voor Kaya!! Dat is toch super? :thumsup: Kaya heeft zijn hart gewonnen blijkbaar! ;)
Tja het is alleen niet echt wederzijds  :) Maar goed mijn man heeft Kaya 1 x laten opstappen en verder praat hij er alleen af en toe een keer tegen, hij vindt hem leuk maar het is gewoon niet zijn dier om mee te gaan zitten spelen.

Maar goed de standaard is klaar!!! Ik zal binnekort eens een foto plaatsen, liefst met Kaya er boven op...... maar ja dat is het grootste probleem Kaya hangt letterlijk en figuurlijk in mijn rok/broek als we dichterbij de standaard komen dan 3 meter!!!  cheesy2 Wat kan een gaai krimpen zeg als hij bang is  :)

Nou ja we gaan maar vaak langs het ding met hem zitten hij zal wel een keer opstappen hoop ik. Het zal toch niet zijn omdat mijn man hem in elkaar heeft gezet dat daarom Kaya niet op dit ding wil  bye2

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #161 Gepost op: oktober 19, 2006, 23:37:06 pm »
hang er leuke dingen in en speel er zelf wat mee,hij zal wel komen kijken ,succes

Jarie

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: oktober 20, 2006, 07:09:13 am »
er zelf mee spelen en goed laten zien aan haar.................klinkt lullig,ik weet t,maar t werkt wel! ::)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #163 Gepost op: oktober 20, 2006, 13:09:38 pm »
er zelf mee spelen en goed laten zien aan haar.................klinkt lullig,ik weet t,maar t werkt wel! ::)

We doen niks anders! Maar nee het is een eng geval!!!!
Nog effe en ik ga er zelf op zitten  cheesy2

Jarie

• Gast
« Reactie #164 Gepost op: oktober 20, 2006, 14:13:08 pm »
mischien zit t wel harstikke lekker!!!!!!!!!!!!!!!! cheesy3 cheesy3 cheesy3 cheesy3