Ik zit eigenlijk toch wel ergens mee...
Kaya poept bijna nooit in zijn kooi. Haal ik hem eruit loop ik wel extra snel naar de keuken om hem zo snel mogenlijk op de standaard te zetten want binnen no-time valt me er dan een flater!

Ik reageer er nooit op en is er bezoek waarschuw ik van te voren geen reactie te geven en niet te kijken (das moeilijk voor bezoek want het geeft me een smak

)
Maar ik maak me hier toch wel zorgen om. De dagen dat ik werk mag hij tussendoor wel uit de kooi als ik even thuis ben, of ik zeg mijn dochter Kaya er uit te halen. Mocht eerst overigens niet omdat we toen niet wisten hoe Kaya zou reageren als ik niet thuis zou zijn. Maar hij feit blijft dat hij het dus ophoudt. Hoe moet ik dit nu ombuigen dat hij wel in zijn kooi gaat poepen? Het liefst zou ik hem nu een paar dagen laten zitten tot hij wel moet poepen en hem dan gigantisch belonen...maar ja ik wil niet reageren op een poepie ik heb te veel akelige verhalen gehoord over zindelijkheidstrainig. Waarschijnlijk is Kaya op zijn vorige adres wel regelmatig aangesproken op zijn poepjes. Want hij zegt zelf na een poepje ook wel eens: getverrrrrrdemme

Op de standaard of buiten de kooi laat hij wel regelmatig kleine poepjes vallen. Hoe gaat dat bij jullie is dit herkenbaar?