Tjeeeee

feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kaya is altijd een licht-gewicht geweest. Ergens rond de 380 hooguit. Toen hij ziek was heeft hij 360 gewogen. Hedwig vertelde nog toen ik zei dat ik er geen gram aan kreeg dat dat lag aan het feit dat hij al ziek was toen hij bij ons kwam. (jaja ik hou jullie in spanning

)
Heb hem eigenlijk een hele tijd niet gewogen, omdat de eerste weekjes na zijn ziek zijn er ook geen gram aan kwam en ik steeds bang was dat hij een echt zwakke vogel was en bleef.
Maar de afgelopen dagen vondt ik toch dat hij goed stevig begon aan te voelen. Ik dacht, ach dat zit tussen de (lees mijn) oren!
Nu zag ik net de tophic staan, wat weegt jou vogel en de nieuwe tophic van: gewicht te opzichte van leeftijd/geslacht. Ik dacht oke; Kaya nu is het jou beurt. Mijn nieuwjaars voornemen was om hem boven de 400 gram te krijgen....
Dus ik pak mijn digitale weegschaal, pak Kaya in een handdoek (anders springt hij uit de schaal

)
Zet hem op de weegschaal, ik weeg...denk wow zware handdoek?

Zet Kaya op de klimboom, weeg de handdoek...ik denk nee daar is een foutje in geslopen. Kaya weer op tafel, weer handdoek erover, Kaya duikt snel onder de handdoek uit, klimt op mijn arm snel naar boven want via mijn schouder weigert hij op te stappen...Ik weer naar de boom, Kaya op de boom laten stappen wat hij dan gelukig wel doet. Kaya stapt weer op mijn hand, weer naar de tafel...snel onder de handdoek en snel op de weegschaal. Goed kijken of alle handdoekpuntjes in de schaal liggen: Ja dus en tadaaa:

Nog eens drie keer rond de schaal gekeken...niks vreemds......
Oke Kaya op de boom, want het gewicht van de handdoek moet er nog vanaf.....zware handdoek denk ik nog......
totaal gewicht met handdoek: 544....
Handdoek gewicht: 104
Pardon!!!!!!

Kaya weegt 440 gram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo blij want dit is duidelijk een teken dat de Harrison zijn werk doet en dat hij echt aan het aansterken is!! Hij krijgt vlees op zijn botjes!!!!!!!! Zijn dagenlijkse koffielepel biogarde zal er ook wel debet aan zijn....haha nog effe en dan moet hij ook nog op dieet