Auteur Topic: ik krijg een loge  (gelezen 4637 keer)

babalou

• Gast
ik krijg een loge
« Gepost op: september 30, 2006, 10:13:20 am »
als alles goed gaat komt vanaf morgenavond chanel van patyar tijdelijk bij ons wonen,dit is omdat yara niet lekker in haar vel zit en nogal wat te verwerken heeft gezien de gebeurtenissen van de afgelopen weken :(
Ik heb yara leren kennen via dit forum en daar ben ik echt blij mee :thumsup:
Yara is een hele lieve meid die gek is op haar gaaien,maar omdat alles niet lekker loopt komt chanel bij mij logeren ,dit is echter niet zomaar ff besloten,maar er is goed over nagedacht en gesproken ;)
Dus als alle tips zijn welkom :

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: ik krijg een loge
« Reactie #1 Gepost op: september 30, 2006, 10:42:10 am »
Lief dat je dat doet voor haar!  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #2 Gepost op: september 30, 2006, 20:04:28 pm »
Hee gezellig zo'n logé!! Veel plezier! ;)

Offline Angelique

• Net zelfstandig
« Reactie #3 Gepost op: september 30, 2006, 20:05:53 pm »
 Hé wat goed van je :thumsup:

Succes en veel plezier met je logé.

russelltje

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: september 30, 2006, 21:59:32 pm »
Goed bezig!

Ik hoop dat het met yara ook weer snel beter zal gaan  :-*

gr rené

Cosch

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: september 30, 2006, 23:37:25 pm »
Wat goed van je!  :thumsup:

Ik denk dat je vanaf het begin moet laten merken dat je niet bang voor hem bent!
En gewoon gaan oefenen. Wat lekker dingen geven, Niet bedreigend overkomen op hem, naast hem gaan zitten praten of spelen met iets om hem nieuwsgierig te maken. En als het zover is dat hij gaat opstappen, dan niet accepteren dat hij anders wilt, omdat dan het einde zoek is.

Sterkte en veel plezier. Het leuke is dat je hier voor je eigen gaai ook weer van kan leren!  :thumsup:

giggles

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: september 30, 2006, 23:49:10 pm »
Ik sluit me aan bij de rest.
Sterkte voor Yara en Babalou veel succes met Chanel. Komt vast goed  :cool:

jaantje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: oktober 01, 2006, 00:44:00 am »
 :thumsup: :thumsup:

Patyar

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 01, 2006, 15:26:59 pm »
Ik zal in het kort vertellen hoe en wat. Ik heb 2 goede vrienden los van elkaar in 1 week verloren aan zelfdoding, dit was voor mij niet te bevatten. Buiten dat zat ik al een tijdje niet zo lekker in mijn vel ivm mijn moeders ziekte. Er zijn het afgelopen jaar nog een aantal ingrijpende dingen gebeurt in mijn leven en ook mijn relatie staat daardoor op het spel. Zoals jullie weten is Chanel nog steeds niet tam. We zijn al een heel eind hoor, ze stapt op en ze eet uit de hand. Maar momenteel is er gewoon even niet de ruimte om met haar bezig te zijn. Patrick en ik gaan ook niet lekker en het zijn zijn vogels. Ik ben nog steeds een beetje bang dus ik zit wel veel thuis maar durf niet zo goed ermee bezig te gaan. Patrick werkt tegenwoordig ook 50 uur per week en is ook nog eens vaak bij zijn ouders tegewoordig ivm met onze ups and downs. Claudia en ik hebben erg veel contact via de msn en zij bood mij dit aan en met heel veel pijn in mn hart heb ik besloten Chanel voorlopig naar haar te doen, ik weet dat ze goed zit, mn kindje, en dat Claudia er veel mee gaat doen en vooral dat zijn niet bang is voor de snavel. Zij is net als Patrick met vogels groot gebr8 en heeft ook echt, net als Patrick, een passie voor deze beestjes. niet dat ik dat niet heb maar ik kreeg ze kado toen we gingen samen wonen, snappen jullie? Ik hoop dat jullie een beetje kunnen begrijpen nu waarom dit besloten is en mij dus niet te hard zullen veroordelen. 
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2006, 17:45:08 pm door Patyar »

russelltje

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: oktober 01, 2006, 15:35:25 pm »
Volgens mij gaat niemand hier jou daarom veroordelen hoor meid! Alle begrip van de wereld en bovendien gaat chanel op een hele goede plek logeren volgens mij.

Sterkte voor jullie en een dikke knuffel!!
 :-*

Groetjes Lotte

Patyar

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: oktober 01, 2006, 16:20:22 pm »
Nee oke maar soms zijn de mensen hier zo hard. Het gaat mij om Chanel wat voor haar nu het beste is. Patrick is het er ook wel mee eens hoewel hij het liever zelf deed (temmen) maar door omstandigheden nu ff niet kan.  bye2 zal je missen lieve Chanel, het is zo niet compleet Coco en Dior kan niet hoor, het moet Coco, Chanel en Dior zijn...

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #11 Gepost op: oktober 01, 2006, 16:32:42 pm »
hoi yara,veel moed en rust de komende tijd zenne,en wees gerst chanel is in zeer goede handen  :thumsup:

wat het veroordelen betreft moet je niet bang zijn,dat degene die zonder fouten zijn de eerste steen werpt,en je zoekt immers de beste oplossing waar zorgvuldig werd over nagedacht,dus ....
moed hoor meiske  :-*

Tommy

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: oktober 01, 2006, 16:38:21 pm »
Hee Meisje...wat een vreselijke dingen gebeuren er in je leven :( Neem de tijd om alles te verwerken...ooit..echt waar..komt het zonnetje terug en vindt alles een plekje in je ziel. Geconfronteert worden met zelfdoding verwerk je ook niet zomaar weet ik uit ervaring. En dat naast alle andere minder leuke dingen die helaas ook gebeuren wanneer ze gebeuren ..maakt een enorme indruk op je en laat je t leven opnieuw onder de loep nemen. Allemaal verschillende emoties en zorgen schieten door je heen en tegelijk is er de verbazing dat het leven gewoon doorgaat he? (is maar goed ook natuurlijk) Niemand veroordeelt je als je nu voor jezelf kiest! Niemand had je ook veroordeeld als je deze keuze maakte terwijl er niet zoveel speelde of als we de reden niet wisten ;) Maak je daar dus geen zorgen over oke? Ik hoop dat er in jouw en jullie leven snel weer wat meer rust komt en er betere tijden aanbreken. Heeeelll veel sterkte en succes met alles Patyar!!!! :-* :-* :-* We leven met je mee.

Patyar

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: oktober 01, 2006, 17:39:25 pm »
Ik lees jullie berichten met tranen in mn ogen, dit doet me goed. Claudia is net weggereden met Chanel en ik heb heel hard gehuild erom. ook Patrick was erg stil. We moeten kijken of ze wat tammer wordt bij Clau, ik hoop het zo. Ik vind het ook zo zielig voor Chanel, Ze vertrouwd ons als enige ook al is ze nog zo wild. Claudia wilde haar net een koekje geven en ze raakte totaal in paniek en dat deed mij zoooooo ontzettend zeer  :cry: later gaf ik haar het koekje en ze pakte het heel lief aan en dan denk je:"doen we hier wel goed aan?". Ik weet niet wanneer Chanel terug kan komen, ik heb een hoop dingen te verwerken en de rust moet hier echter wederkeren. Ze zit in ieder geval heel goed.

Nogmaals bedankt voor jullie woorden!

:-* Kus
« Laatst bewerkt op: oktober 01, 2006, 17:41:41 pm door Patyar »

Tommy

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: oktober 01, 2006, 17:51:20 pm »
Probeer je niet te druk te maken over Chanel hoor Patyar.  ;) Ik denk dat t juist wel goed is dat hij leert dat andere mensen ook oke zijn. En hij vergeet jullie ook niet! Papegaaien kunnen vaak meer aan dan je denkt en Chanel is straks zomaar weer vrolijk.
Het is natuurlijk wel verdrietig om niet bij elkaar te zijn, dat lijkt mij ook heel emotioneel, maar jij werkt aan jezelf , je relatie en t verwerken van alle dingen die er gebeurd zijn en Chanel werkt ook aan zichzelf..samen met Claudia. Over een tijdje is alles misschien weer anders en kunnen jullie er met frisse moed tegen aan. Heb vertrouwen in jezelf en Chanel ...t komt allemaal wel goed :-*

Ik wens je veel sterkte met t gemis ;)