Ik zal in het kort vertellen hoe en wat. Ik heb 2 goede vrienden los van elkaar in 1 week verloren aan zelfdoding, dit was voor mij niet te bevatten. Buiten dat zat ik al een tijdje niet zo lekker in mijn vel ivm mijn moeders ziekte. Er zijn het afgelopen jaar nog een aantal ingrijpende dingen gebeurt in mijn leven en ook mijn relatie staat daardoor op het spel. Zoals jullie weten is Chanel nog steeds niet tam. We zijn al een heel eind hoor, ze stapt op en ze eet uit de hand. Maar momenteel is er gewoon even niet de ruimte om met haar bezig te zijn. Patrick en ik gaan ook niet lekker en het zijn zijn vogels. Ik ben nog steeds een beetje bang dus ik zit wel veel thuis maar durf niet zo goed ermee bezig te gaan. Patrick werkt tegenwoordig ook 50 uur per week en is ook nog eens vaak bij zijn ouders tegewoordig ivm met onze ups and downs. Claudia en ik hebben erg veel contact via de msn en zij bood mij dit aan en met heel veel pijn in mn hart heb ik besloten Chanel voorlopig naar haar te doen, ik weet dat ze goed zit, mn kindje, en dat Claudia er veel mee gaat doen en vooral dat zijn niet bang is voor de snavel. Zij is net als Patrick met vogels groot gebr8 en heeft ook echt, net als Patrick, een passie voor deze beestjes. niet dat ik dat niet heb maar ik kreeg ze kado toen we gingen samen wonen, snappen jullie? Ik hoop dat jullie een beetje kunnen begrijpen nu waarom dit besloten is en mij dus niet te hard zullen veroordelen.Â