Auteur Topic: ik krijg een loge  (gelezen 4650 keer)

Tommy

• Gast
Re: ik krijg een loge
« Reactie #15 Gepost op: oktober 01, 2006, 17:53:58 pm »
Oh ja :-[ Claudia :-* Heel veel succes en plezier met logee Chanel joh! Echt super dat je t even van ze overneemt en Patyar wat rust geeft :-*

giggles

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: oktober 01, 2006, 18:26:41 pm »
Je zet je papegaaien niet te koop zodra het iets minder gaat met jou/jullie. Dat zou laf zijn...
Ik vind dat jullie er heel goed aan doen, om Chanel uit logeren te sturen, als je er zelf geen tijd voor hebt.
Het is toch prachtig dat die kans zich voordoet. Ik ben blij voor je dat je zulke goede vriendinnen hebt dat ze dit zomaar voor je doen.
Misschien een klein lichtpuntje in je duisternis nu.

Sterkte met het verwerken en je zal zien als je alles straks een plek kan geven dat het met je relatie ook weer een stuk beter gaat.  :-*

Groeten Jarno en Ilona

TWEETY

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: oktober 01, 2006, 21:34:12 pm »
veel sterkte yara :-*
ik kan me voorstellen dat je nu heel ongelukkig bent, met chanel en zo, maar ooit zal het weer beter worden.
en over chanel moet je niet ongerust zijn, die is in goede handen.
probeer nu eerst maar een beetje beter te worden  console

gr sandra

babalou

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: oktober 02, 2006, 09:42:54 am »
Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we gister chanel gehaald,ik vond dit ook erg moeilijk omdat ik wist dat het hun beide aan hun hart ging om chanel mee te geven :(we hebben eerst gezellig zitten babbelen het zijn beide verschrikklijke lieve mensen die veel van hun vogels houden :thumsup:
Maar dan komt toch het moment dat je weg gaat ik zag dat ze het beide heel moeilijk vonden en begrijp dat heel goed!!
Ik durfde ook niet meer om te kijken ,want als ik iemand zie huilen waar ik om geef ga ik net zo hard mee huilen :cry:
Yara heb ik direct gebeld toen we thuis waren om te zeggen dat de terug reis goed was verlopen ;)
Ze was heel verdrietig en toen ik ophing liepen bij de tranen ook over mijn wangen.
Maar goed chanel staat hier en het gaat goed met haar ,het is echt een heel grappig beestje ze heeft vanmorgen een nootje van mij aangepakt woohoo
Voorlopig laat ik haar even met rust,om aan de omgeving en het levensritme hier in huis te wennen,tenslotte heb ik een drie jarige kleuter rond rennen die nadrukelijk aanwezig is maar als ze langs chanel loopt doet ze dat rustig wat dat betreft begrijpt ze het allemaal wel :) chanel vindt mijn dochtertje reuze intressant ze volgt haar helemaal en gromt niet tegen haar :)
ik houd jullie op de hoogte van chanel
@yara je weet wat ik gezegd heb he?
ik zal goed voor je grijsje zorgen  console
« Laatst bewerkt op: oktober 02, 2006, 09:47:12 am door babalou »

babalou

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: oktober 02, 2006, 09:47:46 am »

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #20 Gepost op: oktober 02, 2006, 09:51:36 am »
Niemand die jou hierom mag veroordelen, je doet ( in mijn ogen ) het beste, je hebt haar niet te koop aangeboden of iets dergelijks,maar  je hebt goede oplossingen bedacht!
Maak je geen zorgen om je vogel, ikzelf heb hier nu ruim een maand een aantal logeetjes van Antonia en het gaat hartstikke goed.
Ik weet zeker dat ze haar enorm missen, maar ze kwijnen niet weg, omdat ze hier alle aandacht krijgen.
Vogels kunnen veel hebben.
Zo zal het ook met jou vogel gaan, ze is goed terecht gekomen en ze zal je echt niet vergeten.
Nu kan jij proberen om alles een plekje te geven en er sterker uit te komen en dan heb je dadelijk weer alle tijd en aandacht voor je vogel.

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen!  console

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #21 Gepost op: oktober 02, 2006, 10:12:41 am »
Dat zal echt niet gebeuren hoor, dat veroordelen.. Soms maakt iemand zoveel mee i korte tijd dat het moeilijk te verhapstukken is.. :cry: Jij bent daar één van, helaas! We steunen je hoor en kop op! Slechte tijden horen bij het leven en niemand ontkomt er aan. Maar de goede tijden zullen ook weer aanbreken hoor! ;)

Wat goed Claudia dat Chanel al een nootje aanpakte (las dat ze bij Yara tegen je gromde!)! :thumsup:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #22 Gepost op: oktober 02, 2006, 10:37:48 am »
Heel veel succes met je logee Claudia!
Zou het niet geweldig zijn als Yara dr tam kan terugkrijgen? ;)
En Yara, veel sterkte ;)

Patyar

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: oktober 02, 2006, 12:17:36 pm »
Lieve Allemaal, ik heb veel aan jullie steun en nu Chanel weg is ben ik het afscheid nemen echt heel erg beu, beetje TE vaak moeten doen lately! Maar hartelijk dank voor jullie lieve woorden.   :-*

jaantje

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: oktober 02, 2006, 12:20:51 pm »
Sterkte met alles meid,je doet het juiste console

Patyar

• Gast
« Reactie #25 Gepost op: oktober 02, 2006, 12:23:45 pm »
Met Coco en Dior gaat het overigens heel goed maar die zijn tam en dus heb je daar minder omkijken naar daarom dus besloten Chanel te laten logeren.

giggles

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: oktober 02, 2006, 19:47:05 pm »
Afscheid??? Nee, tot ziens...
Plus je wordt heel goed op de hoogte gehouden hier over de vorderingen met Chanel en babalou  :a036:
Daar kan geen telefoon tegenop volgens mij. Iedereen bemoeit zich er gezellig tegenaan.
Je voelt je vast snel weer beter  :yahoo:

Patyar

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: oktober 02, 2006, 20:07:52 pm »
Chanel wilt alleen niet eten en dat baart me erg zorgen. Ze neemt zelfs geen gierst aan tewrijl ze daar gek op is.

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #28 Gepost op: oktober 02, 2006, 20:10:21 pm »
yara,ik denk dat als chanel echte honger krijgt ,ze wel zal eten,ze kunnen koppig zijn hé ,je weet het toch wel

giggles

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: oktober 02, 2006, 20:13:06 pm »
die verhongert zichzelf echt niet hoor.
ik weet dat uit eigen ervaring. Toen wij Balou bij de kweker weghaalde hebben we ook meerdere keren aan de lijn gehad, omdat ze niet wilde eten.
Maar die zeiden ook, ze is zelfstandig, dus die verhongert zichzelf echt niet. En idd, na 2 dagen ging ze vrolijk eten en fleurde ze helemaal op  :thumsup:
Dus ik zou me er niet druk om maken. Chanel moet waarschijnlijk gewoon wennen aan de nieuwe omgeving  ;)