Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we gister chanel gehaald,ik vond dit ook erg moeilijk omdat ik wist dat het hun beide aan hun hart ging om chanel mee te geven :(we hebben eerst gezellig zitten babbelen het zijn beide verschrikklijke lieve mensen die veel van hun vogels houden

Maar dan komt toch het moment dat je weg gaat ik zag dat ze het beide heel moeilijk vonden en begrijp dat heel goed!!
Ik durfde ook niet meer om te kijken ,want als ik iemand zie huilen waar ik om geef ga ik net zo hard mee huilen

Yara heb ik direct gebeld toen we thuis waren om te zeggen dat de terug reis goed was verlopen

Ze was heel verdrietig en toen ik ophing liepen bij de tranen ook over mijn wangen.
Maar goed chanel staat hier en het gaat goed met haar ,het is echt een heel grappig beestje ze heeft vanmorgen een nootje van mij aangepakt

Voorlopig laat ik haar even met rust,om aan de omgeving en het levensritme hier in huis te wennen,tenslotte heb ik een drie jarige kleuter rond rennen die nadrukelijk aanwezig is maar als ze langs chanel loopt doet ze dat rustig wat dat betreft begrijpt ze het allemaal wel

chanel vindt mijn dochtertje reuze intressant ze volgt haar helemaal en gromt niet tegen haar

ik houd jullie op de hoogte van chanel
@yara je weet wat ik gezegd heb he?
ik zal goed voor je grijsje zorgenÂ