Auteur Topic: Argo, rinkelt er een belletje?  (gelezen 9545 keer)

Cosch

• Gast
Re: Argo, rinkelt er een belletje?
« Reactie #15 Gepost op: januari 19, 2007, 06:57:01 am »
Je schijnt via de troskompas met korting naar een papegaaienshow van hem te kunnen. Een vriendin belde erover.
Ik zei al: bedankt dat je aan me dacht, maar ik ga het niet doen!  :)

Leo

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: januari 19, 2007, 11:44:07 am »
Kato onze vorige Amazone is een keer gaan vliegen.  :(
Na twee,drie weken dachten we dat we Kato voorgoed kwijt waren  :cry:
Hilde bestelde bij Argo een nieuwe amazone,voorschot een 400euro gestort.
Twee dagen later belden er mensen dat ze Kato hadden gevonden  :yahoo:
We nemen kontakt met Argo en vragen om annulatie was geen probleem voorschot zou terug gestort worden.Wij content tot voorschot op onze rekening stond het was maar 350 euro -50euro voor administratiekosten. console

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #17 Gepost op: januari 19, 2007, 11:53:47 am »
50euro voor administratiekosten

vind ik wel knap voor een privé hobbykwekerij, dat hij zulke dure mensen in huurt voor zijn adminstratie :o

heb dat gastenboek nog eens gelezen, ik vind het wel byzonder dat bijna elke "klant" vertelde over hoe gezond en hoe sterk het vogeltje is :CENS
je zou toch eerder posten dat ie leuk is en lekker speelt of iets dergelijks? zou me ook niet verbazen als hij zelf af en toe wat post ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #18 Gepost op: januari 19, 2007, 15:00:58 pm »
hij post idd zelf ook wat dingen,en als je iets post zonder dat je lid bent ,krijg je zoals ik ,een mail dat je IP-adres voorgoed is geblokkeerd,zelfs als ik er ooit wil bestellen en dan iets gunstigs in zijn boke schrijven
ik kom er gewoon niet meer in , de clown

charon

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: januari 19, 2007, 15:27:04 pm »
 :CENS

een zeer typerende en vage manier van doen

zinke037

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: februari 11, 2007, 15:12:05 pm »
dit soort mensen zijn een schande voor onze mooie hobby,met een grote boog omheen lopen denk ik

agacoco

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: februari 12, 2007, 20:21:03 pm »
Nou werdt ik toch benieuwt naar die site van die oplichter en gevonden :oops:
Hoe zet je die stem van die gozer uit.
site
http://www.handtammekromsnavels.be/

hier een aanbieding  :help:
HANDTAMME HALSBAND PARKIETEN vanaf 200 EURO Enkele dagen geboren en hun oogjes zijn al mooi open....

mhaaaa sorry hoor die vent is gek met die prijzen

VANAF NU HEBBEN WE OOK ALLE KLEUREN EN PRIJZEN VAN CATHARINA PARKIETJES HANDTAM DE HANDOPVOEDING IS 5 DAGEN GELEDEN GESTART EN DEZE HEEFT MOOI BLAUW DE KLEUREN ZIJN PRACHTIG PRIJZEN VAN 60 TOT 175 EURO HIER EEN MOOIE GELE EN 7 WEKEN OUD EN EET ZELFSTANDIG...

nou hier koop ik zeker niet.

zinke037

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: februari 16, 2007, 13:22:49 pm »
heb zijn site ook net bezocht,wat een joker.Volgens mij zijn alle parkietjes van een paar dagen oud vrij handtam cheesy2

Notjes

• Gast
« Reactie #23 Gepost op: juni 19, 2007, 16:49:31 pm »
vivke, ik was ook zo gechoqueerd door argo zijn antwoorden deze zomer, een adres om zeker af te raden

ah ik  heb dikwijls op zijn site gekeken voor nog een tamme aga of catherina parkiet,ik heb ook dat antwoord gekregen toen ik vroeg waar zijn kwekerij ligt,maar ik heb mij bedacht waarom 60euro aan een vogel geven,als ik er hier zelf kan kweken?binnenkort als ik in zwangerschapsverlof ga of mijn baby heb zorg ik zelf wel voor een paar jongen met handfok.Hij denkt dat hij veel is omdat hij al die soorten heeft vooral dure en hij zegt dat hij naar kwaliteit kijkt maar wie weet zijn die beesten gewoon doorgefokt.Ik laat mijn koppels 2 maal per jaar broeden en ben volop op zoek naar goede kweekvogels,daar zit kwaliteit in en zeker als de arme dieren niet het hele jaar door op een ei moeten zitten,misschien een reden voor zijn terughoudendheid?

Notjes

• Gast
« Reactie #24 Gepost op: juni 19, 2007, 16:53:06 pm »
Nou werdt ik toch benieuwt naar die site van die oplichter en gevonden :oops:
Hoe zet je die stem van die gozer uit.
site
http://www.handtammekromsnavels.be/

hier een aanbieding  :help:
HANDTAMME HALSBAND PARKIETEN vanaf 200 EURO Enkele dagen geboren en hun oogjes zijn al mooi open....

mhaaaa sorry hoor die vent is gek met die prijzen

VANAF NU HEBBEN WE OOK ALLE KLEUREN EN PRIJZEN VAN CATHARINA PARKIETJES HANDTAM DE HANDOPVOEDING IS 5 DAGEN GELEDEN GESTART EN DEZE HEEFT MOOI BLAUW DE KLEUREN ZIJN PRACHTIG PRIJZEN VAN 60 TOT 175 EURO HIER EEN MOOIE GELE EN 7 WEKEN OUD EN EET ZELFSTANDIG...

nou hier koop ik zeker niet.

hier wil ik ook even op reageren,De papepaai is waard wat de gek ervoor bereid is voor te betalen.Sommige mensen weten niet beter  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #25 Gepost op: juni 19, 2007, 19:57:58 pm »
zeker het heengaan NIET waard

jip

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: januari 21, 2008, 12:17:35 pm »
ook ik zag deze staan maar denk dat lorre..ondanks de afstand nog steeds de beste is  :thumsup:

vind argo ook erg duur vooral als ze hun vogels niet testen
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2008, 12:29:54 pm door jip »

arnootje

• Gast
« Reactie #27 Gepost op: januari 21, 2008, 16:50:20 pm »
Tja het is overal wel iets, bij Lorre en co hebben ze alles ook weer aangescherpt. omdat er daar ook weer PBFD gevallen waren, nu testen ze 3 keer.

Je moet er een beetje mazzel hebben.

giggles

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: januari 21, 2008, 17:31:07 pm »
Het gaat mij er nog niet eens om dat er kans is op ziekte uitbraak, die kans is overal.
Het is de manier waarop de winkels hun klanten dan behandelen en dat is bij Lorre en co voor 100% correct en daar kunnen de meeste papegaaien speciaalzaken nog een puntje aan zuigen.

Argo heb ik geen persoonlijke ervaringen mee verder  :hot:

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #29 Gepost op: mei 20, 2008, 22:43:31 pm »
vandaag iemand ontmoet die info had gaan vragen bij deze clown ,ivm met een valkparkietje , getest en gesekst ,kwam het op 135€  :o
zeg nou zelf  :seestars:

zegt de man van de dierenwinkel waar we beide stonden, gaat het over die clown van scherpenheuvel , die had laatst grote pech , hij deed een clownshow op een kinderparty maar moest vertrekken na het lastig vallen van de kinderen  :(
en heeft ook nog een oudje uitgemolken die zijn woorden klakkeloos geloofde , haar kinderen zijn razend en proberen de centjes terug te krijgen , maar hebben niet veel hoop