Auteur Topic: Aga'tje erbij =D  (gelezen 4854 keer)

Kristen

• Gast
Aga'tje erbij =D
« Gepost op: oktober 02, 2006, 23:02:39 pm »
Mira is normaal heel rustig en ze speelt wel eens maar niet zo veel.
Ze ligt het liefst lekker te slapen en te knisperen en tevreden geluidjes te maken op de printer...dat doet ze dan ook bijna de hele tijd dat ze eruit is...

Ik was net tegen haar aan het praten en ik was met haar aan het kroelen en toen werd ze opeens helemaal wild...ze ging overal heen vliegen en ze ging fluiten en werd opeens heeel druk.... woohoo

Dat duurde 10 minuutjes en nou is ze weer rustig....   :S

Ik dacht zelf dat ze ergens van schrok omdat ze een echte bangepoepert is maar er was niks waar ze van kon schrikken... :CENS

Is dat normaal gedrag?
« Laatst bewerkt op: oktober 03, 2006, 08:14:08 am door Kristen »

Johnnyhagenaar

• Gast
Re: Apart gedrag...
« Reactie #1 Gepost op: oktober 02, 2006, 23:41:58 pm »
Hij verveelt zich Kristen, en als ie dan even los gaat, kan die zijn energie even kwijt.
Niet rot bedoeld maar je bent er de hele dag niet en als je er bent zit je aan je huiswerk, prima natuurlijk  :thumsup: maar Mira kan dan niet anders doen dan naar je kijken als je daarmee bezig bent.
Hij mag dan uit zijn kooi maar...dan ???
Je geeft hem wel aandacht maar heb niet genoeg "echte tijd" om je met hem bezig te houden.

Ik denk dat je serieus op zoek moet naar een maatje voor Mira!
Mijn zegen heb je .

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #2 Gepost op: oktober 03, 2006, 00:23:33 am »
op zoek moet naar een maatje voor Mira!
Mijn zegen heb je .

zei de vader tegen zijn dochter  :)

Johnnyhagenaar

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: oktober 03, 2006, 00:31:03 am »
Ja, kan ik best zeggen maar zoals overal is moeders wil WET  :)
Het helpt wel als ik erachter sta  :thumsup:

Kristen

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: oktober 03, 2006, 07:37:10 am »
Is goed, het is nu inderdaat wel tijd om een vriendje voor mira te zoeken... :thumsup:

Gewoon op marktplaats???

Offline caradow

• Pas uitgevlogen
    • De ParkietenBende
« Reactie #5 Gepost op: oktober 03, 2006, 07:43:44 am »
Zijn Janina's kleintjes al gereserveerd?  Anders misschien nog een paar weekjes wachten :)

Kristen

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: oktober 03, 2006, 08:00:49 am »
Daar vroeg m'n vader ook naar toen we bij haar waren maar volgens haar stonden er al veel mensen op de wachtlijst  :)

Asura

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: oktober 03, 2006, 08:01:35 am »
Misschien dat het ook een beetje door het weer kwam, hier was het gisteren enorm regenachtig en ik merkte echt dat mijn vogeltjes veel drukker waren dan normaal: veel meer geluid maken, veel meer vliegen en ook af en toe een beetje "ruzie".

Maar een vriendje voor haar zou echt superleuk zijn!! :thumsup:

Kristen

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: oktober 03, 2006, 08:13:38 am »
Ja , ik heb al helemaal zin om er eentje te halen  woohoo

Johnnyhagenaar

• Gast
Re: Aga'tje erbij =D
« Reactie #9 Gepost op: oktober 03, 2006, 08:53:56 am »
Dus, forumleden, iemand in de buurt van zuid-holland die weet wie kleine aga's te koop heeft ?
Dit als maatje van Mira, wij gaan natuurlijk ook op Marktplaats kijken maar mijn voor keur gaat toch echt uit naar bekenden
van bekenden  :CENS :thumsup:

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #10 Gepost op: oktober 03, 2006, 09:37:54 am »
Je zou kunnen wachten totdat Sammy kleintjes heeft, evt. die zijn nog niet allemaal gereserveerd, afhankelijk van hoeveel er uitkomen natuurlijk.  ;)

Het wilde fladderen ineens, klink mij als normaal in de oren hoor, aga's hebben soms een gestoorde tik en dan gaan ze ineens wild doen, heel normaal  ;D

Johnnyhagenaar

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: oktober 03, 2006, 11:16:11 am »
Je zou kunnen wachten totdat Sammy kleintjes heeft, evt. die zijn nog niet allemaal gereserveerd, afhankelijk van hoeveel er uitkomen natuurlijk.  ;)

Dat zou wel erug leuk zijn ja. Wij houden ons zeker aanbevolen !!!

Het wilde fladderen ineens, klink mij als normaal in de oren hoor, aga's hebben soms een gestoorde tik en dan gaan ze ineens wild doen, heel normaal  ;D

Lijkt net zijn baasje  cheesy2

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #12 Gepost op: oktober 03, 2006, 13:17:55 pm »
omdat ik niet gulzig ben wil ik gerust mijn bestelde agaatje bij janina afstaan aan kirsten
niet dat ik het niet wil hoor,maar omdat ik nu misschien apollo zal bij krijgen en ook omdat het agaatje bij mij ook alleen zou komen te zitten,wat blijkbaar niet ideaal is
en myra heeft duidelijk zin in een maatje,dus geef ik mijn plaats af aan kirsten,indien janina ermee akkoord gaat
en dan kan janina mijn naam terug onderaan de lijst zetten voor de volgende ronde's

charon

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: oktober 03, 2006, 15:24:59 pm »
omdat ik niet gulzig ben wil ik gerust mijn bestelde agaatje bij janina afstaan aan kirsten
niet dat ik het niet wil hoor,maar omdat ik nu misschien apollo zal bij krijgen en ook omdat het agaatje bij mij ook alleen zou komen te zitten,wat blijkbaar niet ideaal is
en myra heeft duidelijk zin in een maatje,dus geef ik mijn plaats af aan kirsten,indien janina ermee akkoord gaat
en dan kan janina mijn naam terug onderaan de lijst zetten voor de volgende ronde's

:hart:

dat is lief van je meid !!

Kristen

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: oktober 03, 2006, 15:58:48 pm »

:hart:

dat is lief van je meid !!

Jaa, heel lief!   :-*