Auteur Topic: Grijze roodstaart met verkeerde ontlasting  (gelezen 2603 keer)

Xtreme

• Gast
Grijze roodstaart met verkeerde ontlasting
« Gepost op: februari 20, 2005, 19:48:27 pm »
Hallo,

Ik heb een hele lieve tamme Grijsroodstaart, ze heeft eigelijk al vanaf het begin dat ik haar adopteerde verkeerde ontlasting ( veel te nat )
Ze at toen pallets, ik heb haar daar gelijk van afgehaald ( omdat ik dacht dat het daarvan kwam) en haal nu papagaaien voor van Vital + Primium.
Maar nog steeds is haar ontlasting veel te nat! wat moet ik doen !!  :'(
« Laatst bewerkt op: februari 21, 2005, 15:40:40 pm door BirdmAster »

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: Grijsroodstaart met verkeerde ontlasting
« Reactie #1 Gepost op: februari 20, 2005, 19:50:53 pm »
Hoi!! Welkom her! Wat dacht je van na laten kijken door een dierenarts? Pellets is op zich het beste voer, aangevuld met wat zaad, groente en fruit...
Maar als hij op alle voedsel te natte ontlasting heeft, zou ik als een haas naar een goede vogelarts gaan!! :CENS

Sofie

• Gast
Re: Grijsroodstaart met verkeerde ontlasting
« Reactie #2 Gepost op: februari 20, 2005, 22:21:04 pm »
Hey!

Inderdaad zoals gezegt is pellets het beste! Nu je zegt dat die op alles hetzelfde reageert! Dat is toch niet meer normaal! Dan ga je beter eens naar een goede vogelarts!!

Sofie.

jolanda

• Gast
Ontlasting
« Reactie #3 Gepost op: februari 21, 2005, 15:34:17 pm »
De ontlasting moet altijd een vaste groene vorm hebben!maar mijn papegaai van 11 weken heeft bruine ontlasing sinds vandaag?maar het is niet dun ofzo maar is hij nu ziek dan?  ???
veel liefs jolanda

BirdmAster

• Gast
Re: Grijze roodstaart met verkeerde ontlasting
« Reactie #4 Gepost op: februari 21, 2005, 15:43:14 pm »
Kijk ook eens in het board Gezondheidszorg. Daar zijn al meer vragen omtrent de ontlasting aan de orde gesteld.