Auteur Topic: pfff luxe probleem, welke kooi?  (gelezen 26654 keer)

russelltje

• Gast
Re: pfff luxe probleem, welke kooi?
« Reactie #75 Gepost op: november 12, 2006, 01:06:37 am »
Volgens mij is het import die kooien, uit het verre oosten.
Zulke dingen komen in containers aan en wil nog wel eens vertraging opleveren.

Jarie

• Gast
« Reactie #76 Gepost op: november 12, 2006, 10:07:10 am »
is het werkelijk nergens anders te koop dan?

zou er gek van worden(maar ik heb weinig geduld)

russelltje

• Gast
« Reactie #77 Gepost op: november 12, 2006, 12:20:22 pm »
Die dierenvilla kooien zijn ook bij happybird te koop, hij heeft alleen niet alles op voorraad maar wel heel veel.

Er werd in deze topic al gezegd dat dieren villakooien niet door happybird verkocht worden (aldus dierenvilla zelf), maar ik vraag me af of de kooien daadwerkelijk van "het merk" dierenvilla zijn. Het staat nergens op de kooi. Onze kooi komt bij happybird weg en de doos (opdruk en codering) is excact hetzelfde als een doos van dierenvilla.

Volgens mij is dierenvilla meer een verkoop formule die elders al hun producten inkopen.
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #78 Gepost op: november 12, 2006, 13:21:48 pm »
Volgens mij is dierenvilla meer een verkoop formule die elders al hun producten inkopen.
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor.

ik denk dat dat voor beide geldt,
hebben ze eigenlijk een winkel waar je zomaar binnen kan wandelen of verkopen ze alleen via internet?
als ze alleen via internet verkopen, hebben ze waarschijnlijk een grote opslag ruimte en kopen ze hun spullen waarschijnlijk bij dezelfde groothandel  ;)
ik ben al heel lang opzoek naar een ferplast ibiza, die is ook weinig te vinden, behalve bij ferplast zelf, maar die verkoopt niet aan particulieren!

@dianne, veel succes met wachten!

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #79 Gepost op: november 12, 2006, 14:34:32 pm »
ik denk dat dat voor beide geldt,
hebben ze eigenlijk een winkel waar je zomaar binnen kan wandelen of verkopen ze alleen via internet?
als ze alleen via internet verkopen, hebben ze waarschijnlijk een grote opslag ruimte en kopen ze hun spullen waarschijnlijk bij dezelfde groothandel  ;)
ik ben al heel lang opzoek naar een ferplast ibiza, die is ook weinig te vinden, behalve bij ferplast zelf, maar die verkoopt niet aan particulieren!

@dianne, veel succes met wachten!
Dierenvilla heeft ook een showroom en daar kun je zelf de kooien meenemen. Maar het is niet naast de deur voor ons anders hadden we hem al opgehaald....

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #80 Gepost op: november 12, 2006, 14:52:05 pm »
@ nic, bij tom en co (belgische dierenwinkel) verkopen ze veel van ferplast,miss daar es informeren
www.tomandco.be

en die van www.catch-shop.com sturen je foto's van kooien toe als je ze mailt,die zijn evenwaardig aan dierenvilla alleen beterkoop,voor belgië zelfs aan huis afhaalbaar ,ook leveringen

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #81 Gepost op: november 12, 2006, 17:52:34 pm »
@ nic, bij tom en co (belgische dierenwinkel) verkopen ze veel van ferplast,miss daar es informeren
www.tomandco.be

@ viv, volgens de site hebben ze er heel erg veel, maar t is zo ver fietsen!
@dianne, weet je al wat meer?

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #82 Gepost op: november 13, 2006, 17:41:03 pm »
Mijn man heeft gebeld, die is iets doortastender met vragen en laat zich niet zo gemakkelijk afschepen..  ::)
Volgens de telefonist krijg ik donderdag de kooi.... 

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #83 Gepost op: november 13, 2006, 19:02:23 pm »
kben es curieus  :CENS
maar ik hoop het voor je

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #84 Gepost op: november 13, 2006, 23:29:42 pm »
kben es curieus  :CENS
maar ik hoop het voor je

Ik juich pas als de kooi binnen staat.....

Jarie

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: november 14, 2006, 10:19:05 am »
kan het me goed voorstellen....dit duurt absurd lang zeg :S

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #86 Gepost op: november 16, 2006, 13:20:07 pm »
 :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Vanmorgen om 5 voor 9 stonden ze voor de deur!!!  woohoo

Mijn man moest gaan werken en wenste mij succes!
Nou Kaya op zijn oude kooi erbij gezet, schroeven draaiers opgediept uit het gereedschapskist en aan de slag! Ja wij vrouwen kunnen ook schoefjes draaien!  :)
Eerst alles uitgepakt en gecontroleerd en alles zag er goed uit.
Op aanrade van de chauffeur eerst de wielen onder de pootjes gedraaid en toen de stukken aan elkaar gezet, ondertussen kreeg ik aanwijzingen van Kaya!  :)  hij zei de hele tijd: zooo en zoooo, zoooo en zoooo, ja! en zoooooo  cheesy2
Toen de kooi in elkaar zat heb ik de kooi van Kaya gestript, speelgoed eruit en opgehangen in zijn nieuwe kooi, hij heeft het allemaal van dichtbij mogen meemaken. Ondertussen riep ik constant o, wat een mooie kooi voor Kaya!!!  ::)
Toen dit gebeurt was heb ik de grote standaard gepakt en heb nog even de Jelle standaard die ik gratis erbij kreeg in elkaar geschroeft weer onder de goede aanwijzingen van Kaya: zoooo en zooooo en zooo Ja!!!  cheesy2 Toen dat gebeurt was heb ik Kaya met zijn standaard in de buurt van de nieuwe kooi gezet want de angsthaas wilde niet te dicht bij komen, nee goh wat is dat een eng spookslot zeg!  :) Ondertussen heb ik de oude kooi van Kaya onder luid en vrolijk gezang: Dag kooi van Kaya! Dag dag dag enz (denk aan het sint liedje  :-[  ) naar de keuken gereden en ben daar de oude kooi gaan afsoppen, ondertussen kon Kaya in zijn eentje dat nieuwe spookslot bespieden  shootme
Op een gegeven moment ben ik met Kaya op mijn schouder heel dicht tegen de kooi gaan staan en heb de kooi zelfs maar een kusje gegeven en ondertussen alle spulletjes die in de kooi hangen aangeraakt. Ook zijn sleutelbos (babyspeelgoed) wat echt zijn favoriet is hangt in de kooi(binnen een dag helemaal kapot, ik koop ze met 2 a 3 tegenlijk in bij Intertoys die snappen er niks van wat ik toch iedere keer met die sleutelbossen moet  ;D ). Maar nee meneertje vindt het maar niks. Dus zojuist maar een handdoekje over hem heen gegooid en hem met handdoek en al in de kooi gezet. Ik ben meteen weggelopen hij zoekt het maar even zelf uit, als ik langs de kooi kom kijkt hij zo ontzettend zielig en gespannen dat ik bijna medelijden krijg. Maar ik prijs hem maar in zijn mooie nieuwe kooi. Hij zit nu allerlei geluiden te maken in zijn kooi en ik hoor hem klimmen, op een stok heeft hij volgens mij nog niet gezeten. Lijkt mij dat hij vandaag maar even door de zure appel heen moet even wat minder op de standaard vandaag, want ik wil hem niet gaan verwennen door vanavond de oude kooi van stal te halen.

Ik vindt de kooi schitterend, heerlijk ruim en het ziet er prima uit allemaal, op 1 schroef na die kreeg ik er niet goed ingedraaid, net of het voorgeboorde gat net ietsje verkeerd zit, ik laat Frank dat morgen wel even opknappen en verwacht dat met een beetje uitvijlen van het gaatje het wel goed komt. Het heeft een tijd geduurd voor ik de kooi had maar hij was het wachten ondanks mijn ongeduld waart nu hopen dat Kaya de ruimte ook gaat waarderen!

Offline vivke

• Senior Parrot
« Reactie #87 Gepost op: november 16, 2006, 13:50:43 pm »
proficiat met je nieuwe spookslot  :) en voor je het weet komt kaya er niet meer uit ,vind hij het keileuk in zo'n grote kooi en roept hij "diaaaaaaaaannnnn kom bij kaya "  cheesy3 cheesy3

Jarie

• Gast
« Reactie #88 Gepost op: november 16, 2006, 14:02:28 pm »
JA HALLO!!! foto,s??????????????????????????????????????????
 :o :o :o :o :o :o :o :o :o
kom nou,hier nemen we geen genoegen mee he,????? :angry: we willen het wel zien :ohet liefst nog allemaal live, maar okee hij staat al in elkaar(wat ik al knap vind :a036:)ik doe het je niet na shootme

en het went zo joh,laat maar effe klooien............ ::)

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #89 Gepost op: november 16, 2006, 14:07:32 pm »
 :oops: ja ja moet ik nog maken, ik wil effe Kaya's snuit niet zien want dan gaat hij zielig doen, maar hij roept nu de hele tijd|: Pas op!!  etuh!!! Mickey! Waar is opa!
En hij is aan het fluiten, klinkt goed dus. Nog effe een half uurtje geduld en dan zal ik foto's maken..  :)