het eerste kontakt met Apollo (best wel aparte naam voor een grijsje) zat wel goed,ik kreeg een "kiekeboe" het geluid dat daar achter kwam was echter veel minder,een zeer scherp geluid,waar ik nu van ondervonden heb dat hij het gebruikt als verdediging "zo van laat me gerust"
zolang hij in de kooi zat was hij lief,kheb de mensen dan gevraagd of hij ff los mocht ,hij vloog weg bij mijn toenadering (= ook nog normaal) het beestjes was echt bang
hij wou van de grond niet bij me opstappen alhoewel hij het commando wel kende,zelfs niet toen ik probeerde met de stok,hij stapte erop en snel erover
toen de dochter des huizes hem in de kooi heeft gekregen kon je pas heel goed merken hoe het beestje was gestresseerd,telkens ik de kooi opnieuw naderde krijstte hij ,uit volle borst
kheb hem dan maar rustig gelaten en wat gepraat over apollo en over parkietenland,ook de foto's van flipke mét zonder tweety getoond zodat ze konden zien waar eventueel terecht zou komen
ze gaan de vogel laten testen op pbdf en die betaal ik mee,in het geval hij niet is besmet verhuist hij naar hier
ik zal er wel een beetje werk aan hebben maar op zijn leeftijd ,hij is van april ,komt trouwens uit een dierenwinkel in nederland in weert,maar ik heb er goede moed op,hij was ooit handtam want ze hebben hem gehad op 10 weken maar door echt te weinig tijd ,er niet veel mee gedaan
ik ga zo proberen om de foto's op de pc te zetten,wat ik nog nooit heb gedaan,dus ik hoop dat het me lukt dan kunnen jullie hem ook zien
of ik hem zal hebben éér marc thuis komt betwijfel ik,de testuitslag laat al bijna 14 dagen op zich wachten