update van vandaag
deze morgen was marc voor mij wakker en was hij het die de 2 gaaien afdekte
euh................ voor ik het vergeet te vertellen ,hij heeft een naam ,hij heeft een uurtje of 2 "kobe" genoemd,maar dat zat niet zo goed,en dan ineens was het er,een naam waar we ons allebei,marc en ik goed bij voelden,hij noemt dus "arthur" roepnaam zal tuurke" worden ,maar dat geeft niet
flip en arthur gingen direkt op onderzoek,ze hebben gesnaveld ,helemaal niet aggressief maar heel ondernemend naar elkaar toe,flipke laat toe dat arthur op zijn speelboom klimt (ook al is die erg onhandig) en arthur laat toe dat flip op zijn kooi komt,dus dat gaat goed,we hebben ze zelfs ff gefilmd ,ik hoop dat ik het kan plaatsen ,want anders moet ik het nog knippen
arthur is ook beginnen te eten,hij wou pas eten  toen ik zijn eivoer uithaalde,verder neemt hij zaadjes aan van alle drie,hij valt niet uit,ook niet naar bruno(gisteren wel)
hij was wel bangerig van flipke zijn speelgoed en toen marc gisteren zei dat hij vandaag speelgoed zou gaan kopen ,dacht ik eraan dat ik beter zijn eigen speelgoed kon gaan halen dan,9 stuks speelgoed en een grote tafelstandaard en een grote ladder,dit ging allemaal samen weg voor 50€ en ik heb gebeld en ben het gaan ophalen(van al deze dingen krijgen jullie nog foto's) tenslotte was het van hem,zijn kooi hebben we anders ingericht en hij zal zijn weg wel vinden
deze middag na het middageten mocht arthur even mee op tafel;flipke was buiten gaan spelen,en marc was er zo stillekes mee bezig en houd in het oog waarom hij zo raar stapt,hij kwakkelt helemaal naar rechts,ook op de grond,je kan het wat vergelijken met de gang van een krab
wat zien wij nu, arthur zijn heup zit helemaal scheef,zo precies of zijn heup is uit de kom,dat is waarschijnlijk de reden waarom hij zo raar stapt en zo onhandig klimt ,zijn voetgedeelte staat helemaal afwijkend
ik heb weer na die mensen gebeld met de vraag,sinds wanneer ze er niet meer mochten aankomen,sinds drie weken,of hij gevallen is,nee, niet dat wij weten,of hij klem gezeten heeft,nee ,niet dat wij weten ,ik leg uit waarom ik die vragen stel,nee dus ,ze weten het niet
15 minuten later belde ann me terug en vroeg wat ik ermee bedoelde, en ik leg weerom uit wat we gezien hebben,ze zei me dat hij dat al had van toen hij bij hun is gekomen,hij had een rare gang en dachten dat het zo hoorde,zoveel verstand hadden ze niet van gaaien,en ze zou me zeker niet willen hebben bedonderen
ik heb afspraak gemaakt voor volgende week met mijn VA,ze gaan waarschijnlijk een RX nemen om te zien of het aangeboren is,of het een oude of recente breuk/botverschuiving is en dan gaan we zien wat er kan aan gedaan worden,maar zolang hij eet en min of meer actief is ,moet ik me geen zorgen maken,of hij pijn heeft weet ik niet,hij vertrouwt ons nog niet genoeg (=logisch,hij = hier pas)anders zou ik het eens kunnen betasten
maar donderdagavond om 20.15u heb ik afspraak,jullie horen het zeker
tot de volgende