wat flip ineens in zijne kop heeft gekregen weet ik niet maar arthur mag niet meer samen met hem op de kooi of op de speelboom komen ,of hij gaat er achter,hij nijpt hem in de veren of staart en door de onhandigheid van arthur is hij niet zo snel waardoor flip hem rap heeft,hij had hem vast bij de tenen(met zijne bek goed vast) nijpen /willen bijten

tot 2x hebben we al moeten ingrijpen,daarom zitten ze nu gescheiden;één op de tafelstandaard en één op kooi en speelboom,en regelmatig worden ze gewisseld van plaats
wat arthur betreft ,ik ben er vandaag mee buiten geweest ,niet ver,paar stappen maar,hij keek zich de ogen uit zijn lijf ,marc heeft paar foto's gemaakt ,hoe hij zit op men arm,heel onwennig ,klaar om af te springen
wat marc gisteren al is gelukt is mij vandaag ook gelukt,hij stapt op,wel nog met één hand achter zijn rug maar hij doet het toch maar en het is pas zijn tweede dag hier
dit had ik nog niet verteld,arthur kon niet opstappen,hij was gewoon van opgenomen te worden met de beide handen over zijn vleugels en de vingers over zijn buikje ,een (volgens mij) benauwende houding voor een gaai,met marc ging het gisteren al en bij mij heeft hij het vandaag ook gedaan, stap op,pootje op de vinger,ander hand achter zijn rug en zo blijft hij zitten,niet lang nog niet ,maar het begin is er toch al hé