Sorrie dat ik zo laat pas reageer, maar ben weer een paar dagen erg druk geweest, dus dan moet ik leukere dingen nalaten.
Ik wilde even een update geven over Diva haar wondje.
We hebben het goed in de gaten gehouden en we waren in het begin erg ongerust. Ze kon er niet aanzitten of we zaten elkaar weer aan te stoten, zo van... ze zit er weer aan hoor. Dit gaat niet goed komen.
Maar goed werk gaat gewoon door, dus na die dag gewerkt te hebben verwachtte ik bij thuiskomst het ergste.
Dit viel dus 200% mee. Ze had het wondje niet weer opengebeten en het leek er erg op dat de veertjes ook weer mooier over haar borst lagen.
We zijn inmiddels 3 dagen verder en het ziet er allemaal goed uit. Het korstje wordt al wat kleiner en de veren liggen ook weer mooi over de borst.
Af en toe zit ze er wel aan met haar snavel, maar ik bedenk dan altijd maar dat ik zelf ook altijd aan korstjes zit te krabben, omdat die rotdingen zo jeuken.
Ik zal haar wel elke week blijven wegen voor de zekerheid en we blijven haar goed in de gaten houden.
Bedankt voor het meedenken.
Af en toe ben ik echt overbezorgt, maar ik wil gewoon dat me gaaien gelukkig zijn