Auteur Topic: Eco-Bird  (gelezen 46235 keer)

Offline Brede W

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
Re: Eco-Bird
« Reactie #105 Gepost op: september 26, 2005, 13:38:44 pm »
Jah, dat snap ik ook niet helemaal... had op 'onder rembours' geklikt op de website en moest toch een rekeningnummer invullen... maar goed... snap nog minder hoe ze aan een valse handtekening komen  ???

Ronald

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: september 26, 2005, 13:42:05 pm »
Als je onder rembours doet moet je natuurlijk geen rekening nummer invullen. Ik doe dat trouwens wel gewoon, en vertrouw er maar op dat het goed komt. Heb nu een aantal keren bij ze besteld en tot nog toe no problemo.

Ronald.

arie

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: september 26, 2005, 15:08:56 pm »
EVEN EEN REACTIE OP HET ONDER REMBOURS BESTELLEN, OF PER INCASSO.

WAARSCHIJNLIJK IS ER BIJ HET INVULLEN VAN HET BESTELFORMULIER VIA DE WEBPAGINA EEN FOUT GEMAAKT.
INDIEN U EEN BANK OF GIRONUMMER INVULT GAAN WIJ ER VAN UIT DAT DE BESTELLING OOK PER INCASSO BETAALT GAAT WORDEN. DIT HEET DAN EEN EENMALIGE INCASSO EN HIERVOOR IS GEEN HANDTEKENING VEREIST. U GEEFT N.L. DOOR INVULLING TE KENNEN DAT HET GEINCASSEERD MAG WORDEN.
INDIEN U REMBOURS AANTIKT KOMEN ER 5 EURO REMBOURS KOSTEN BIJ.
ALS HET GOED IS ZIET U OOK BIJ DE EINDBESTELLING OP HET SCHERM WAT ER BETAALD DIENT TE WORDEN , EN OF HET PER REMBOURS OF INCASSO GAAT.

WAARSCHIJNLIJK IS ER ERGENS IETS MIS GEGAAN, HET IS NIET ONZE BEDOELING OM DE MENSEN OM DE TUIN TE LEIDEN.

MET VRIENDELIJKE GROETEN   ARIE   ECO BIRD

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #108 Gepost op: september 26, 2005, 15:15:25 pm »
Nee hoor Arie, daar gaan wij dus ook niet van uit!! Enne: Kan je alstjeblieft kleine letters gebruiken? Please? :)

Offline Brede W

• Eendags kuiken
« Reactie #109 Gepost op: september 26, 2005, 16:48:13 pm »
Hoi Arie,

neej, dat hoor je ons inderdaad ook niet zeggen:

Fout ligt dus niet bij hun, maar bij bezorgbedrijf. Nette service van ecobird!

Der heeft iemand dus een valse handtekening voor mij gezet en daar heeft eco-bird toch nix mee te maken!!! Want dat kon de mevrouw die vanochtend belde zien, dat ze een handtekening van mij had, die ik dus nooit gezet heb.

Offline Brede W

• Eendags kuiken
« Reactie #110 Gepost op: september 26, 2005, 17:28:15 pm »
Maar het is nu gelukkig opgelost. We werden door eco-bird gebeld en de bezorger heeft de pellets in ons kolenhok (ja dat hebben we) gelegd. Muhahaha.

Eind goed, al goed!!!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #111 Gepost op: september 26, 2005, 17:38:19 pm »
Haha, dus dat ligt er al een tijdje?  :)

Offline Brede W

• Eendags kuiken
« Reactie #112 Gepost op: september 26, 2005, 18:28:03 pm »
Jah, ruim een week nu  :P :)

(had ik dus helemaal geen nutribird hoeven kopen achteraf  ;D)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #113 Gepost op: september 26, 2005, 20:03:52 pm »
Nou, als die bezorger een pen had om een valse handtekening te zetten, had ie ook wel een briefje door de bus kunnen doen... Maar ja, eind goed al goed inderdaad! Misschien kun je de Nutribird als beloning houden of valt het niet in de smaak? ;)

Offline Brede W

• Eendags kuiken
« Reactie #114 Gepost op: september 26, 2005, 23:19:46 pm »
Nou, als die bezorger een pen had om een valse handtekening te zetten, had ie ook wel een briefje door de bus kunnen doen... Maar ja, eind goed al goed inderdaad! Misschien kun je de Nutribird als beloning houden of valt het niet in de smaak? ;)

Jah, hij vind het wel lekker volgens mij! maareh.... als beloning   :CENS smijt ie het net zo hard weer weg :P
Maar voor reserve/nood kan het nog wel eens handig zijn.

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #115 Gepost op: oktober 25, 2005, 20:42:20 pm »
Ook ik ( naja de vogels  :) ) zijn over op Eco- bird. De Harrisons werd me te duur. Ik heb er nu 2 fischeri's bij, die zo'n beetje net zoveel eten als een grote gaai... ::) en dan nog 4 vreetgrage collies.... dus ik ben op zoek gegaan naar iets wat (hopelijk ) net zo goed is en het is Ecobird geworden.

Het word nog niet juichend ontvangen, maar goed, dat werd de Harrisons ook niet...en ook mijn motto is, eigewijzer zijn dan mijn stronteigewijze aga's  ;D

Ik hou ze wel in de gaten, mocht ik achteruitgang zien, dan ga ik terug naar de Harrisons.
Maar ik hoop het niet, want het is echt niet te betalen  :(

Offline Brede W

• Eendags kuiken
« Reactie #116 Gepost op: oktober 25, 2005, 22:01:55 pm »
Zelf vond ik het wel moeilijk om Ozzie over te krijgen, en hij was ook wel wat afgevallen erdoor.
Tis me uiteindelijk gelukt door er pap van te maken, dan lustte hij het wel. En dan steeds minder vloeibaar.
Inderdaad, zorg dat je zelf de langste adem hebt, en dan lukt het vast wel.

jokesfokes

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: oktober 26, 2005, 15:49:30 pm »
ik heb zondag op pakara dag ook de eco mee genomen voor mijn kaketoe (goffini)
maar jee wat een eigenwijs stuk vrete is dat zeg >:(  die eet het niet en heeft honger ben nu op dag 3 en hij struint gewoon de grond af op zoek naar tja iets of stel de andere knoeien iets van hun zaad :( hij gaat zelfs zover dat ie probeerd mijn brood uit mijn mond te trekken en dan als een speer ervandoor, ik geef niet op, maar mijn vraag hoelang houd hij het vol zonder eten, want ik mocht fruit bijgeven maar zelfs dat eet hij al nooit, of heel weinig , muizenhapje is er niks bij, nu dus dag 3 alleen eco en water, hoelang kan die zonder eten?? en hij krijst vreselijk als we zitten te eten maak niet uit wat je in je mond stopt pffffffff ben benieuwd hoelang het baasje dit gaat volhouden :P

Maar nog iemand tips voor me??

groetjes joke

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #118 Gepost op: oktober 26, 2005, 16:00:57 pm »
3 dagen zonder eten is wel erg lang  :o

Lag er genoeg eten op de bodem waar hij op 'overleefde'? Of at hij was anders?

jokesfokes

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: oktober 26, 2005, 16:41:01 pm »
wat ik dus zei hij zit los en scharreld dus over de grond op zoek naar alles wat ie kan eten, dus gemorst zaad van mijn andere gaaien, broodkruimels noem het maar op, alles behalve de eco ???